wrote:KNALLENNNN
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik ben een beetje lui, heb geen zin om 18 pagina's door te lezen, sorry daarvoor 
Is een herkenningspunt daar? En hoe laat enzo?
Open pagina 1 voor de grap even?wrote:Ik ben een beetje lui, heb geen zin om 18 pagina's door te lezen, sorry daarvoor
Last edited by Inno on , edited 1 time in total.
Heb je een nieuw shirt, zoals Khadber dat heeft met crew erop? Of je ouderwetse verouderde shirt?wrote:
De meeting is om 00:00 Links vooraan! Iedereen kan mij wel herkennen aan mijn Hardtraxx shirtjeTot zaterdag!
Zet er anders even ook de info bij van de pillen/loudness shirts, want het is wel popiejopie werk om 1 iemand te gaan zoeken met een hardtraxx shirt tussen 50man, terwijl er verschillende andere met een pillen/loudness shirt aan rondlopen van hardtraxxwrote:De meeting is om 00:00 Links vooraan! Iedereen kan mij wel herkennen aan mijn Hardtraxx shirtjeTot zaterdag![/b]
Goed plan! Ik heb er zo'n ontzettende zin in! Moet nog steeds even kijken wat ik aan ga trekken.
Heb er fucking veel zijn in.Morgen nog werken tot 3 uur en dan op naar Rotterdam. 
ZINZINZINZINZINZINZINNN!!! Weer veel te lang geleden, en helemaal met zo'n line-up!

Hij heeft er als het goed is ook zo 1 nu. Part of the team, toch?wrote:Heb je een nieuw shirt, zoals Khadber dat heeft met crew erop? Of je ouderwetse verouderde shirt?wrote:
De meeting is om 00:00 Links vooraan! Iedereen kan mij wel herkennen aan mijn Hardtraxx shirtjeTot zaterdag!
You've got to pay the pricewrote:Hij heeft er als het goed is ook zo 1 nu. Part of the hard, toch?wrote:Heb je een nieuw shirt, zoals Khadber dat heeft met crew erop? Of je ouderwetse verouderde shirt?wrote:
-
SHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
Godver heb nog steeds spierpijn in me kaak, hele week al, gaat fout morgen
maar wel nog maar 28 uur en 7 minuten! 
Gezien je naam, weet ik al wel hoe dat komtwrote:Godver heb nog steeds spierpijn in me kaak, hele week al, gaat fout morgenmaar wel nog maar 28 uur en 7 minuten!
Nope, gewoon oldskoolwrote:Hij heeft er als het goed is ook zo 1 nu. Part of the team, toch?wrote:Heb je een nieuw shirt, zoals Khadber dat heeft met crew erop? Of je ouderwetse verouderde shirt?wrote:
Maar effe iets anders, mensen die vanuit Zwolle gaan is het duidelijk dat we de trein van 19:16 pakken uit Zwolle? Of heb ik dit fout. Wil dit effe goed geregeld hebben nu aangezien het morgen al is en ik vervoer er heen aan het regelen ben (naar het station)
-
N
Ik zal jullie ook even bewonderen tijdens het zagen! Kom wel effe naar de meeting als t kan.
Hoelaat is de Bach meeting nou? Daar wil ik ook wel ff langskomen!
-
SHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
wrote:Gezien je naam, weet ik al wel hoe dat komtwrote:Godver heb nog steeds spierpijn in me kaak, hele week al, gaat fout morgenmaar wel nog maar 28 uur en 7 minuten!
Morgen ook bij de meeting?
Jaa ich bin dabei
In het midden, voor de orgel zegmaar, tijdens de sessie van Mozart. Uurtje of 12 ofzo.wrote:Hoelaat is de Bach meeting nou? Daar wil ik ook wel ff langskomen!
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
ook aanwezig! met Modernization 
is het al 22:00 ?
Bijnawrote:ook aanwezig! met Modernization
Ja ff helemaal uit de plaatwrote:Hoelaat is de Bach meeting nou? Daar wil ik ook wel ff langskomen!
De lijst der lijsten!
- Chukkels
- Maarten
- Daveytl
- Dakpan
- PNXRMX
- DAWASIKNIE
- Inno/AukeV
- P-Stylez
- The Axe
- The Anim0l
- Lief_Feestbeesie