Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 23:29 

Hardtraxx Veteran

Hoeksemad schreef:
Daveytl schreef:
Ook dat is geen probleem, wij wilden eignlijk al 's middags naar Rotterdam gaan om eerst in Rotterdam ff beetje rond te kijken e.d.
Maar is 20.00 niet een beetje laat? Om 21.45 of zo zullen de deuren wel geopend worden toch?

Ik zag het al ja, dan ben je pas rond kwart over 10 ergens in rotterdam, dus dat wordt denk ik ook dan eerder vertrekken ja. Miss rond een uurtje of 7.

19.00 klinkt goed! Dan ben je in ieder geval op tijd bij de locatie ;)
Heb ook wel zin in de meeting. Lijkt me echt vet om te zien wie jullie nou zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 23:31 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
DarkBeatz schreef:
Deeltjesversneller schreef:
En een dik logo erop :P Wordt wel een enorme foto als die 30+ HTers er echt op gaan :D

Met een vriendelijk mailtje zullen we vast wel het origineel ook krijgen? :D

Ja moet lukken of anders kost ie 1 euro ofzo, komt goed :)

Reizen jij en rmc via Eindhoven?

Ja maar we vertrekken al om een uur of 4 om eerst wat te gaan eten in Rotterdam en met onze Sloveense vriend af te spreken in Rotterdam, James & Mandi gaan ook vanuit Eindhoven (PNXRMX en zijn vriendin) Op de terugweg natuurlijk zowiezo gewoon naar Eindhoven :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 23:50 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ja maar we vertrekken al om een uur of 4 om eerst wat te gaan eten in Rotterdam en met onze Sloveense vriend af te spreken in Rotterdam, James & Mandi gaan ook vanuit Eindhoven (PNXRMX en zijn vriendin) Op de terugweg natuurlijk zowiezo gewoon naar Eindhoven :cool:

Wordt een gezellige terugreis :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 23:52 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Nee :P. Trein van kwart voor 8 richting Den Haag centraal. Zijn we om 10 voor op de locatie.

:)

Gaan we echt de gok nemen en de NS ons lot laten bepalen? Ik heb er namelijk niet zoveel vertrouwen in en ik denk dat we wel weer vertraging krijgen. Ik stel voor een trein eerder te nemen, liever te vroeg dan te laat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 00:04 

Donateur

Ja verdomme, lees ik weer 5 pagina's van wat er allemaal is gepost en nog steeds geen duidelijkheid.

Beter gewoon even een nieuwe poll aangezien we nu de timetable kennen???
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 00:06 

Donateur

hoeksemad , pm me ff je nummer, kunnen we afspreken in aalten :-) wij verzamelen dan wel bij davey, hoef je in iig niet overal langs :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 00:11 

Hardtraxx Veteran

Sowieso gaan er de hele avond heel veel Hardtraxxers bij elkaar staan, te herkennen aan de vele pillenshirts, Loudness shirts, Fusion en Avio shirts, Tel en Piaaa die de zaak kapotmaken as usual en m'n vriendin met rode stukjes in dr haar :P

En dan is om 12 uur aan t begin van Frontliner de meeting waarbij de rest die zich niet de hele tijd wil aansluiten ook ff naar voren kan komen om gezellig te doen. Vooraan dus ergens, - vet onduidelijk - maar de groep is zo groot dat je m niet kunt missen in zo'n zaaltje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 00:17 

Hardtraxx Veteran

Ach die kut meeting komt wel :P We zien elkaar vanzelf wel =D Ik heb hardtraxx shirtje aan dus verzamel maar om mij heen ofzo

DIE KUT POLL WERKT NIET :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 01:19 

Hardtraxx Addict

als die kut dhl eens opschiet met mijn t-shirt. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 01:52 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Hoeksemad schreef:
Daveytl schreef:
Ook dat is geen probleem, wij wilden eignlijk al 's middags naar Rotterdam gaan om eerst in Rotterdam ff beetje rond te kijken e.d.
Maar is 20.00 niet een beetje laat? Om 21.45 of zo zullen de deuren wel geopend worden toch?

Ik zag het al ja, dan ben je pas rond kwart over 10 ergens in rotterdam, dus dat wordt denk ik ook dan eerder vertrekken ja. Miss rond een uurtje of 7.

19.00 klinkt goed! Dan ben je in ieder geval op tijd bij de locatie ;)
Heb ook wel zin in de meeting. Lijkt me echt vet om te zien wie jullie nou zijn :P

Ik rij wel om 7 uur vanuit winterswijk weg, en pik julie 3 op uit aalten en rijden dan mooi door na Loudness.

Pete schreef:
hoeksemad , pm me ff je nummer, kunnen we afspreken in aalten :-) wij verzamelen dan wel bij davey, hoef je in iig niet overal langs :p

Ik had davey stiekem toegevoegt aan msn, dat weet hij dus nu ook bij deze :P , maar ik zal je mijn nummer wel even sturen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 09:10 

Donateur

Hard Twins schreef:

postbodes staken toch 3 dagen ouwe? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 09:39 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Ach die kut meeting komt wel :P We zien elkaar vanzelf wel =D Ik heb hardtraxx shirtje aan dus verzamel maar om mij heen ofzo

DIE KUT POLL WERKT NIET :P

Is toch helemaal geen poll nodig, zet gewoon in de op om 00u vooraan, daar lijken toch ook de meeste stemmen naar te gaan, en post eventueel een foto van de pillen/loudness shirts in de op dan weet zeker iedereen het te vinden, het word stilletjes tijd dat het vaststaat voor het weer helemaal in het honderd loopt ter plekke :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 10:14 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Hard Twins schreef:

postbodes staken toch 3 dagen ouwe? :/

Alleen voor brievenpost, en DHL sowieso niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 10:21 

Donateur

ow mooizo! :D dan heb ik niks gezegd ;)

NOG MAAR 2 NACHTJES SLAPEN!!!!! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 11:01 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, zet m nou maar gewoon op 0:00 links voor... Zijn we ook van dat gedoe af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:30 

Hardtraxx Veteran

Nog 57½ uur :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:42 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Inderdaad, zet m nou maar gewoon op 0:00 links voor... Zijn we ook van dat gedoe af :)

volledig mee eens :D

Overmorgen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:54 

Hardtraxx Veteran

nog 56 uur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:04 

Donateur

p-stylez schreef:
nog 56 uur!

55 en 56 minuten!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:11 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
p-stylez schreef:
nog 56 uur!

Beter rekenen jongens :list:

Helaas een uur meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:21 

Donateur

Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:
p-stylez schreef:
nog 56 uur!

Beter rekenen jongens :list:

Helaas een uur meer :(

Jaa maar over een uur niet meer! :D Zetten het alvast neer voor volgend uur! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:26 

Hardtraxx Veteran

Bijna! Nog 20364000 honderste van een seconde :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:43 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Rik schreef:
Nee :P. Trein van kwart voor 8 richting Den Haag centraal. Zijn we om 10 voor op de locatie.

:)

Gaan we echt de gok nemen en de NS ons lot laten bepalen? Ik heb er namelijk niet zoveel vertrouwen in en ik denk dat we wel weer vertraging krijgen. Ik stel voor een trein eerder te nemen, liever te vroeg dan te laat :P

Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:47 

Hardtraxx Veteran

52 uur en 13 minuten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:47 

Hardtraxx Elite

Wij zorgen alvast echt dat we rond een uur of 21u bij de maashaven zijn :thumbsup: Lekker even kou hebben om snel binnen te zijn :P Eer je je kluisje en shit hebt is het dan toch zo 22u en dan word het KNALLEN geblazen :loving:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten