Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 16:41 

Donateur

Citaat:
Timetable:

22:00 - 23:00 DJ The Machine
23:00 - 0:00 DJ Digital Punk
0:00 - 1:00 DJ Frontliner
1:00 - 2:00 DJ Crypsis
2:00 - 3:00 DJ AVIO
3:00 - 4:00 DJ Zatox
4:00 - 5:00 DJ B-Front
5:00 - 6:00 DJ Chris One
22:00 - 6:00 MCDa Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 16:43 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Chukkels schreef:
Misschien handig om de trein van 16 over 7 te nemen vanuit Zwolle? Dan zijn we voor 10 uur daar. Anders moeten we de trein van kwart voor 8 nemen, maar dan kom je kwart over ongeveer binnen :P

Ik vind 't prima :D ben ik ongeveer 7 uur wel op het station denk ik!

Oké, dan moeten wij met de trein van 6 hier weg. Of eerst naar hardenberg, en daar met de trein van half 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 16:50 

Hardtraxx Elite

Meeting om 23u30 of 00u00? Of is dat te vroeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 16:58 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Is Chris One er dan al?

Tijd is verder wel prima denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 17:04 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
DarkBeatz schreef:

Is Chris One er dan al?

Ik neem aan dat Chris One ook gewoon de hele nacht komt feesten ofzo? Als ik hem was zou ik dat tenminste doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 17:07 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
DarkBeatz schreef:

Is Chris One er dan al?

Z'n vlucht vanuit Stockholm land 19.10 op z'n laatst, dus denk het wel xd

Anders zijn we toch de hele tijd met minimaal 20 man links voor te vinden neem ik aan, je kan altijd aanschuiven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 17:08 

Donateur

Klopt! en ik stuiter heel die zaal door! :D dus mij kom je overal tegen!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 17:10 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ik neem aan dat Chris One ook gewoon de hele nacht komt feesten ofzo? Als ik hem was zou ik dat tenminste doen :D

Ik ga m denk ik even leren stampen :D :D

Dat kunnen ze namelijk nergens in t buitenland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 17:15 

Donateur

Inno schreef:
DarkBeatz schreef:

Ik ga m denk ik even leren stampen :D :D

Dat kunnen ze namelijk nergens in t buitenland :P

Op Hysteria liep die ook al heel de dag rond, met groen fluoricerende oordopjes met een touwtje eraan! :D . Maar toen wist ik nog niet dat dat chris one was, maar nadat die had gedraaid toch ff met hem op de foto gegaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 17:22 

Hardtraxx Veteran

Chris One gaat idd eerst gewoon feesten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 17:42 

Hardtraxx Veteran

12 uur aub, anders zijn wij er nog niet denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 18:25 

Donateur

DarkBeatz schreef:

Gaat hem niet worden dan, is ie de helft van de tijd bezig om met al die mafkezen hier op de foto te gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 18:42 

Hardtraxxer

Idd veel feesten is er dan niet meer aan voor hem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:42 

Hardtraxx Elite

Aangezien G1LL de meeting heeft opgezet vind ik het wel stilletjes tijd inderdaad dat er wat gaat beslist worden over tijdstip en plek en dat de OP word aangepast ervoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:40 

Hardtraxx Veteran

Nou, ik ga d'r vanuit dat iedereen mij wel herkend? :P Hardtraxx shirtje??? (weet niet of ik dat loudness shirt aan doe namelijk, misschien later die avond)

Ik stel dan gewoon voor dat we voorin gaan meten en gewoon keihard gaan raggen, voor de groepsfoto moet diegene met een goede camera effe rond een uurtje 12 zeggen dat we naar achter gaan ofzo (tijdens Frontliner).

Verder ken ik de locatie totaal niet, dus echt als er iemand is die de locatie kent en gewoon een leuke plek weet voor een meeting zet het dan snm hieronder neer aub, ik weet 't namelijk ook niet :P

Verder gaan we gewoon raggen, en ik denk dat je mij een beun ook wel aan de bar kunt vinden af en toe =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:48 

Hardtraxx Veteran

camiloPW schreef:
hoe laat gaat ie worden?

p-stylez schreef:
12 uur aub, anders zijn wij er nog niet denk ik.

Lijkt mij een goeie, 11 uur ben ik nog zeker niet of nét binnen en dat wordt het dan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:50 

Hardtraxx Veteran

12 uur lijkt me, begin van Frontliner set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:55 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
(weet niet of ik dat loudness shirt aan doe namelijk, misschien later die avond)

Verder gaan we gewoon raggen, en ik denk dat je mij een beun ook wel aan de bar kunt vinden af en toe =D

Idem als het gaat over die dingen :P

Lekker los op frontliner :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:57 

Hardtraxx Elite

Laten we dan gewoon de officiële meeting houden om 24u00 midden/links vanvoor? Hardtraxxers te herkennen aan pillen/loudness tshirts. Moet te doen zijn om in zo een klein gebied ons te vinden. Loudness shirts zijn aan 2 kanten bedrukt en ze zijn aan niemand anders verkocht buiten hardtraxxers dus :P

Dan halen we gewoon vanvoor een pro fotograaf erbij, moet geen probleem zijn, geeft ook een wat coolere foto met de stage op de achtergrond ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 22:14 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Laten we dan gewoon de officiële meeting houden om 24u00 midden/links vanvoor? Hardtraxxers te herkennen aan pillen/loudness tshirts. Moet te doen zijn om in zo een klein gebied ons te vinden. Loudness shirts zijn aan 2 kanten bedrukt en ze zijn aan niemand anders verkocht buiten hardtraxxers dus :P

Dan halen we gewoon vanvoor een pro fotograaf erbij, moet geen probleem zijn, geeft ook een wat coolere foto met de stage op de achtergrond ;)

Klinkt perfect :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 22:44 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Ook dat is geen probleem, wij wilden eignlijk al 's middags naar Rotterdam gaan om eerst in Rotterdam ff beetje rond te kijken e.d.
Maar is 20.00 niet een beetje laat? Om 21.45 of zo zullen de deuren wel geopend worden toch?

Ik zag het al ja, dan ben je pas rond kwart over 10 ergens in rotterdam, dus dat wordt denk ik ook dan eerder vertrekken ja. Miss rond een uurtje of 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 22:59 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:

En een dik logo erop :P Wordt wel een enorme foto als die 30+ HTers er echt op gaan :D

Nog maar 3 nachtjes slapen, en als je nog een nachtje doorhaalt zelfs minder :yay:

Zal ik mijn rode clownsneus die ik deze week heb gekregen van een Clini clown opzetten ter herkenning? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 23:09 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
G1LL schreef:
Chukkels schreef:
Misschien handig om de trein van 16 over 7 te nemen vanuit Zwolle? Dan zijn we voor 10 uur daar. Anders moeten we de trein van kwart voor 8 nemen, maar dan kom je kwart over ongeveer binnen :P

Ik vind 't prima :D ben ik ongeveer 7 uur wel op het station denk ik!

Oké, dan moeten wij met de trein van 6 hier weg. Of eerst naar hardenberg, en daar met de trein van half 7.

Nee :P. Trein van kwart voor 8 richting Den Haag centraal. Zijn we om 10 voor op de locatie.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 23:14 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
En een dik logo erop :P Wordt wel een enorme foto als die 30+ HTers er echt op gaan :D

Met een vriendelijk mailtje zullen we vast wel het origineel ook krijgen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 23:16 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Deeltjesversneller schreef:

Met een vriendelijk mailtje zullen we vast wel het origineel ook krijgen? :D

Ja moet lukken of anders kost ie 1 euro ofzo, komt goed :)

Reizen jij en rmc via Eindhoven?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten