Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Timetable:

22:00 - 23:00 DJ The Machine
23:00 - 0:00 DJ Digital Punk
0:00 - 1:00 DJ Frontliner
1:00 - 2:00 DJ Crypsis
2:00 - 3:00 DJ AVIO
3:00 - 4:00 DJ Zatox
4:00 - 5:00 DJ B-Front
5:00 - 6:00 DJ Chris One
22:00 - 6:00 MCDa Syndrome
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
G1LL wrote:
Chukkels wrote:Misschien handig om de trein van 16 over 7 te nemen vanuit Zwolle? Dan zijn we voor 10 uur daar. Anders moeten we de trein van kwart voor 8 nemen, maar dan kom je kwart over ongeveer binnen :P
Ik vind 't prima :D ben ik ongeveer 7 uur wel op het station denk ik!
Oké, dan moeten wij met de trein van 6 hier weg. Of eerst naar hardenberg, en daar met de trein van half 7.
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Meeting om 23u30 of 00u00? Of is dat te vroeg...
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
DarkBeatz wrote:Meeting om 23u30 of 00u00? Of is dat te vroeg...
Is Chris One er dan al?

Tijd is verder wel prima denk ik :)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Inno wrote:
Is Chris One er dan al?

Ik neem aan dat Chris One ook gewoon de hele nacht komt feesten ofzo? Als ik hem was zou ik dat tenminste doen :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Inno wrote:
Is Chris One er dan al?

Z'n vlucht vanuit Stockholm land 19.10 op z'n laatst, dus denk het wel xd

Anders zijn we toch de hele tijd met minimaal 20 man links voor te vinden neem ik aan, je kan altijd aanschuiven :)
Donateur
last seen Oct 2023
Klopt! en ik stuiter heel die zaal door! :D dus mij kom je overal tegen!! :yay:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
DarkBeatz wrote: Ik neem aan dat Chris One ook gewoon de hele nacht komt feesten ofzo? Als ik hem was zou ik dat tenminste doen :D
Ik ga m denk ik even leren stampen :D :D

Dat kunnen ze namelijk nergens in t buitenland :P
Donateur
last seen Oct 2023
Inno wrote:
DarkBeatz wrote: Ik neem aan dat Chris One ook gewoon de hele nacht komt feesten ofzo? Als ik hem was zou ik dat tenminste doen :D
Ik ga m denk ik even leren stampen :D :D

Dat kunnen ze namelijk nergens in t buitenland :P
Op Hysteria liep die ook al heel de dag rond, met groen fluoricerende oordopjes met een touwtje eraan! :D . Maar toen wist ik nog niet dat dat chris one was, maar nadat die had gedraaid toch ff met hem op de foto gegaan! :D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Chris One gaat idd eerst gewoon feesten :thumbup:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
12 uur aub, anders zijn wij er nog niet denk ik.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
DarkBeatz wrote:Ik neem aan dat Chris One ook gewoon de hele nacht komt feesten ofzo? Als ik hem was zou ik dat tenminste doen :D
Gaat hem niet worden dan, is ie de helft van de tijd bezig om met al die mafkezen hier op de foto te gaan :lol:
Hardtraxxer
198 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Idd veel feesten is er dan niet meer aan voor hem :P
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Aangezien G1LL de meeting heeft opgezet vind ik het wel stilletjes tijd inderdaad dat er wat gaat beslist worden over tijdstip en plek en dat de OP word aangepast ervoor :P
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Nou, ik ga d'r vanuit dat iedereen mij wel herkend? :P Hardtraxx shirtje??? (weet niet of ik dat loudness shirt aan doe namelijk, misschien later die avond)

Ik stel dan gewoon voor dat we voorin gaan meten en gewoon keihard gaan raggen, voor de groepsfoto moet diegene met een goede camera effe rond een uurtje 12 zeggen dat we naar achter gaan ofzo (tijdens Frontliner).

Verder ken ik de locatie totaal niet, dus echt als er iemand is die de locatie kent en gewoon een leuke plek weet voor een meeting zet het dan snm hieronder neer aub, ik weet 't namelijk ook niet :P

Verder gaan we gewoon raggen, en ik denk dat je mij een beun ook wel aan de bar kunt vinden af en toe =D
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 16 days ago
camiloPW wrote:hoe laat gaat ie worden?
p-stylez wrote:12 uur aub, anders zijn wij er nog niet denk ik.
Lijkt mij een goeie, 11 uur ben ik nog zeker niet of nét binnen en dat wordt het dan niet.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
12 uur lijkt me, begin van Frontliner set :)
Hardtraxxer
last seen Mar 2012
G1LL wrote: (weet niet of ik dat loudness shirt aan doe namelijk, misschien later die avond)

Verder gaan we gewoon raggen, en ik denk dat je mij een beun ook wel aan de bar kunt vinden af en toe =D
Idem als het gaat over die dingen :P

Lekker los op frontliner :innocent:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Laten we dan gewoon de officiële meeting houden om 24u00 midden/links vanvoor? Hardtraxxers te herkennen aan pillen/loudness tshirts. Moet te doen zijn om in zo een klein gebied ons te vinden. Loudness shirts zijn aan 2 kanten bedrukt en ze zijn aan niemand anders verkocht buiten hardtraxxers dus :P

Dan halen we gewoon vanvoor een pro fotograaf erbij, moet geen probleem zijn, geeft ook een wat coolere foto met de stage op de achtergrond ;)
Hardtraxxer
last seen Mar 2012
DarkBeatz wrote:Laten we dan gewoon de officiële meeting houden om 24u00 midden/links vanvoor? Hardtraxxers te herkennen aan pillen/loudness tshirts. Moet te doen zijn om in zo een klein gebied ons te vinden. Loudness shirts zijn aan 2 kanten bedrukt en ze zijn aan niemand anders verkocht buiten hardtraxxers dus :P

Dan halen we gewoon vanvoor een pro fotograaf erbij, moet geen probleem zijn, geeft ook een wat coolere foto met de stage op de achtergrond ;)
Klinkt perfect :D
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Daveytl wrote:Ook dat is geen probleem, wij wilden eignlijk al 's middags naar Rotterdam gaan om eerst in Rotterdam ff beetje rond te kijken e.d.
Maar is 20.00 niet een beetje laat? Om 21.45 of zo zullen de deuren wel geopend worden toch?
Ik zag het al ja, dan ben je pas rond kwart over 10 ergens in rotterdam, dus dat wordt denk ik ook dan eerder vertrekken ja. Miss rond een uurtje of 7.
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
DarkBeatz wrote:Dan halen we gewoon vanvoor een pro fotograaf erbij, moet geen probleem zijn, geeft ook een wat coolere foto met de stage op de achtergrond ;)
En een dik logo erop :P Wordt wel een enorme foto als die 30+ HTers er echt op gaan :D

Nog maar 3 nachtjes slapen, en als je nog een nachtje doorhaalt zelfs minder :yay:

Zal ik mijn rode clownsneus die ik deze week heb gekregen van een Clini clown opzetten ter herkenning? xd
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Sainen wrote:
G1LL wrote:
Chukkels wrote:Misschien handig om de trein van 16 over 7 te nemen vanuit Zwolle? Dan zijn we voor 10 uur daar. Anders moeten we de trein van kwart voor 8 nemen, maar dan kom je kwart over ongeveer binnen :P
Ik vind 't prima :D ben ik ongeveer 7 uur wel op het station denk ik!
Oké, dan moeten wij met de trein van 6 hier weg. Of eerst naar hardenberg, en daar met de trein van half 7.
Nee :P. Trein van kwart voor 8 richting Den Haag centraal. Zijn we om 10 voor op de locatie.

:)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Deeltjesversneller wrote:En een dik logo erop :P Wordt wel een enorme foto als die 30+ HTers er echt op gaan :D
Met een vriendelijk mailtje zullen we vast wel het origineel ook krijgen? :D
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
DarkBeatz wrote:
Deeltjesversneller wrote:En een dik logo erop :P Wordt wel een enorme foto als die 30+ HTers er echt op gaan :D
Met een vriendelijk mailtje zullen we vast wel het origineel ook krijgen? :D
Ja moet lukken of anders kost ie 1 euro ofzo, komt goed :)

Reizen jij en rmc via Eindhoven?