Jozef, hoeveel zijn dat er? 
en dan heb je ook nog wat twijfelgevalletjes hewrote:Jozef, hoeveel zijn dat er?
en dan heb je ook nog wat twijfelgevalletjes hewrote:Jozef, hoeveel zijn dat er?
Dat is onmogelijkwrote: moeten we alleen wel stil blijven staan
Gezelligwrote:Wat een lijst!Timo gaat wss ook mee (van X-Qlusive) met misschien een vriend van hem.
wrote:De officiële Hardtraxx Meeting presentielijst @ Hard Bass
Eerst gewoon HT meetingwrote:wrote:De officiële Hardtraxx Meeting presentielijst @ Hard Bass
sowieso alleen de HT'ers op de fotoen eigenlijk ook alleen hT meeting
Ja, dat lijkt mij wel, maar het is een mooi verzamelpunt.wrote:wrote:De officiële Hardtraxx Meeting presentielijst @ Hard Bass
sowieso alleen de HT'ers op de fotoen eigenlijk ook alleen hT meeting
wrote:Ah ben ik er ook bij de meeting?
nja eeuh.. bij countdown de eerste x de intentie gehad om aanwezig te zijn maar ik denk daar helemaal niet aan joh als ik bezopen lekker sta te party-en
Misschien als P-Stylez ons meesleept..ik vergeet het toch
Doen bij WS live ofsow?wrote:is er al een tijd bekend dan/
Heb je iig genoeg te doen 12 februariwrote:haha wat een lijst , en dan komen er nog aanhansgels bij ook![]()
die kan ik nooit allemaal aanspreken haha
wedden dat je dat wél gaat leukkenwrote:die kan ik nooit allemaal aanspreken haha
Werkte inderdaad wel goed, zo vond ik althans altijd iedereen terug, uitkijken voor het gele tshirt en oranje hoedjewrote:Gewoon goed opletten of je oranje hoedjes zietdan denk je er vanzelf aan
Ook genoeg nuchtere mensen denk ik hoorwrote:Die hele meeting wordt gwoon weer 1 wazige bende van drugsers
Ik denk dat het bij denken gaat blijven en Rik gelijk gaat hebbenwrote:Ook genoeg nuchtere mensen denk ik hoor
ik ga nuchterwrote:Ik denk dat het bij denken gaat blijven en Rik gelijk gaat hebbenwrote:Ook genoeg nuchtere mensen denk ik hoor
+1wrote:ik ga nuchterwrote:Ik denk dat het bij denken gaat blijven en Rik gelijk gaat hebbenwrote:Ook genoeg nuchtere mensen denk ik hoor
Ik ben er bang voor, niets voor mij, denk dat ik maar wegblijf danwrote:Ook genoeg nuchtere mensen denk ik hoorwrote:Die hele meeting wordt gwoon weer 1 wazige bende van drugsers
Mensen die onder invloed zijn van drugs (xtc, speed, etc.), zijn veelal gezelliger dan mensen die onder invloed zijn van alcoholwrote:Ik ben er bang voor, niets voor mij, denk dat ik maar wegblijf danwrote:Ook genoeg nuchtere mensen denk ik hoorwrote:Die hele meeting wordt gwoon weer 1 wazige bende van drugsers