Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

Was wel kut. :( Maarja weer wat geleerd, heb er trouwens geen moeite mee nu. Vind het niet zonde of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:26 

Donateur

Nando schreef:
Was wel kut. :( Maarja weer wat geleerd, heb er trouwens geen moeite mee nu. Vind het niet zonde of zo.

haha wacht maar tot dinsdag! :x Lekkere dip :D , maarja ik las het man zonde, heb dat zelf nog nooit gehad, zonder dat het feest eronder moest lijden... Volgende keer beter, of volgende keer gewoon maar lekker aan de alcohol! :thumbup: TOT OP HARDBASS!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:30 

Hardtraxx Veteran

Ja de volgende keer dat ik ga gebruiken word sowieso niet op een feest dat ik mee wil maken. Kijk er wel naar uit om het nog een keer te doen, pak dan gewoon een hogere dosis (want daar lag het volgens mij aan). Idd tot op Hard Bass, heb er zo'n zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

Nogmaals, ik heb nog nooit gebruikt, ik ben ook niet van plan dit ooit te gaan doen, en ik ga de hele nacht keihard los, wel minder als me maten niet los gaan, maar zelfs dan verbrand ik nog heel wat calorietjes. Enige wat ik gebruik is Drank, en zelfs als ik bob ben dan hou ik het makkelijk uit tot het einde. Zouden jullie ook is moeten proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet of je ook tegen mij heb, maar ik heb gister pas voor het eerst gebruikt. :P
Daarvoor ook altijd nuchter gefeest en ben dat op Hard Bass ook weer van plan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Nogmaals, ik heb nog nooit gebruikt, ik ben ook niet van plan dit ooit te gaan doen, en ik ga de hele nacht keihard los, wel minder als me maten niet los gaan, maar zelfs dan verbrand ik nog heel wat calorietjes. Enige wat ik gebruik is Drank, en zelfs als ik bob ben dan hou ik het makkelijk uit tot het einde. Zouden jullie ook is moeten proberen :P

Nee, drank is goed voor je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:58 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
p-stylez schreef:

Nee, drank is goed voor je!

Volgens mij is dat niet helemaal zijn punt.
Deels waarschijnlijk wel aangezien hij ook vermeld "als bob zijnde".
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:10 

Donateur

Nog maar 3 weekjes :D ben benieuwd of ik de volgende dag nog weet wie ik heb ontmoet op de meeting :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:24 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Oke.
Je bent er weer zo'n een die het beter weet als de mensen die nuchter en met zooi op feesten.
Kudos man, bezuip jij je maar. :thumbsup:

Na Xqlusiv, belooft Hard Bass zeker wat leips te worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:25 

Donateur

roberttt schreef:
Nog maar 3 weekjes :D ben benieuwd of ik de volgende nog weet wie ik heb ontmoet op de meeting :whistle:

Je gaat mij in Real-Life ontmoeten! :$ Nog 19 daagjes!!! :thumbsup:
Weet iemand al iets over de release van de goddelijke Anthem, hoorde ik de wandelgangen dat die al voor het feest gereleased werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:26 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Nog maar 3 weekjes :D ben benieuwd of ik de volgende nog weet wie ik heb ontmoet op de meeting :whistle:

Weet iemand al iets over de release van de goddelijke Anthem, hoorde ik de wandelgangen dat die al voor het feest gereleased werd.

Als dat maar goed gaat komen :whistle:

heb je trouwens al is ontmoet, op Q-dance present fusion. Maar toen was ik er geestelijk niet helemaal meer bij :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:30 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

Als dat maar goed gaat komen :whistle:

heb je trouwens al is ontmoet, op Q-dance present fusion. Maar toen was ik er geestelijk niet helemaal meer bij :cry:

Haha voor mij was het daar precies hetzelfde!! :P Op hardbass gewoon ff lekker babbelen! :whistle: maarja ik kan toch nooit langer dan 10 minuten op 1 plek blijven staan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:34 

Donateur

10 minuten :oh: ik ben al blij als ik 10 seconden stil sta, ik ben nog al een druk mannetje dan.
maarja gaat wel vet worden. Ben echt benieuwd wie er allemaal zijn op de meeting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:38 

Donateur

roberttt schreef:
10 minuten :oh: ik ben al blij als ik 10 seconden stil sta, ik ben nog al een druk mannetje dan.
maarja gaat wel vet worden. Ben echt benieuwd wie er allemaal zijn op de meeting :P

Dat sowieso, want een plek kiezen en tijd wordt nog moeilijk :/ Ben zelf ook vooral nieuwschierig naar de master sets die worden gedraaid, :love: En ook vooral benieuwd naar de Stage (lange,kortezijde) . Laat ze maar lekker bezuinigen op honden, en meer geld in de show douwe :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:44 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

Dat sowieso, want een plek kiezen en tijd wordt nog moeilijk :/ Ben zelf ook vooral nieuwschierig naar de master sets die worden gedraaid, :love: En ook vooral benieuwd naar de Stage (lange,kortezijde) . Laat ze maar lekker bezuinigen op honden, en meer geld in de show douwe :$

haha, ik hoop dat de stage op de korte zijde is, en die honden tsja die knuppel ik wel neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:00 

Hardtraxx Veteran

Die honden zijn nep :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:02 

Donateur

Hoofdcoach schreef:

Nep ?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:03 

Donateur

Hoofdcoach schreef:

Ja angsthonden ofso waren het toch? Er zijn volgens mij niet meer dan 20 honden in heel nederland die Niveau 1 hebben.. en die er zijn werken allemaal op schiphol, en kosten 10.000 eu om ff intehuren xd Nou voor die 10.000 wil ik ook wel ff tussen iedereen ze benen snuffelen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:24 

Hardtraxxer

Linksvoor heb ik begrepen? Vlakbij de bar en dan iets meer naar 't midden? :P

Is er een vast tijdstip of is er gewoon hele nacht inloopuur? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:28 

Donateur

Oxygene schreef:
Linksvoor heb ik begrepen? Vlakbij de bar en dan iets meer naar 't midden? :P

Is er een vast tijdstip of is er gewoon hele nacht inloopuur? :thumbup:

jaa wss zal het daar worden, 12 uur//1 uur ofso.. maar de vaste tijd zal wel vlak voor het feest komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:37 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
roberttt schreef:

Roberttt
Kevin-Raw
Vik
Tommetjeuh
Nando
Chukkels
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:45 

Hardtraxx Veteran

Mij zet je er geeneens bij? :cry:

Anywayz, http://partyflock.nl/meeting/10986.html staat ook al het een en ander uitgelegd. Al ben ik voor dat we wat vroeger meeten, maar vaste stampplek zal er sowieso wel weer zijn. Zou alleen het best zijn, als iedereen op een gelijk tijdstip naar de meeting komt en dat men later op de avond in en uit kan wandelen :yay:

Wordt sowieso een drukke dag voor mij. Heb al iets van 65 vrienden die naar Hard Bass gaan en die moet ik allemaal meeten :woot: Scheelt dat ik dan sowieso in de stemming ben om veel rondjes te lopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Anywayz, http://partyflock.nl/meeting/10986.html staat ook al het een en ander uitgelegd. Al ben ik voor dat we wat vroeger meeten, maar vaste stampplek zal er sowieso wel weer zijn. Zou alleen het best zijn, als iedereen op een gelijk tijdstip naar de meeting komt en dat men later op de avond in en uit kan wandelen :yay:

Wordt sowieso een drukke dag voor mij. Heb al iets van 65 vrienden die naar Hard Bass gaan en die moet ik allemaal meeten :woot: Scheelt dat ik dan sowieso in de stemming ben om veel rondjes te lopen ;)

kijk eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:47 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Chukkels schreef:

kijk eens :yes:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:47 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
p-stylez schreef:

Oke.
Je bent er weer zo'n een die het beter weet als de mensen die nuchter en met zooi op feesten.
Kudos man, bezuip jij je maar. :thumbsup:

Na Xqlusiv, belooft Hard Bass zeker wat leips te worden :thumbsup:

Je begrijpt me verkeerd, totaal geen probleem met mensen die pille gebruiken hoor, kan ik alleen maar heel erg goed mee lachen.. Heb meer een teringhekel aan personen die drinken en agressief worden. Alleen zou sommige het nog verbazen hoe goed een avondje ook kan zijn zonder pillen te nemen. Dat probeer ik te zeggen.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 67  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten