Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 17 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
Olijfboompje wrote:Ik sta waarschijnlijk links voor...je ziet mij vanzelf voorbij stuiteren :)
kom dan naar et midden! :mad:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:
Olijfboompje wrote:Ik sta waarschijnlijk links voor...je ziet mij vanzelf voorbij stuiteren :)
:lol:
Ik beweeg de groep van de oranje hoeden naar het midden toe, very sneaky, je weet! :love:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Haha ik kom ook wel ff voorbij schaatsen links vooraan
G
Olijfboompje wrote:
KSwoosh wrote:
:lol:
Ik beweeg de groep van de oranje hoeden naar het midden toe, very sneaky, je weet! :love:
midden ftw :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:midden ftw :D
Bwahaha ,:P
Ik vind het midden nooit zo chill..., maar ik maak een uitzondering voor jullie :P :yay:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ja, weet je hoe druk het daar is? Als jullie een meeting willen houden, dan moeten we die op de tribune houden, want daar ga ik de hele avond zitten. Rij 18 stoel 194. Als je zin hebt, zeg maar 'hoi'.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:Ja, weet je hoe druk het daar is? Als jullie een meeting willen houden, dan moeten we die op de tribune houden, want daar ga ik de hele avond zitten. Rij 18 stoel 194. Als je zin hebt, zeg maar 'hoi'.
Jonguh, Links ist nooit druk :drool:
En dicht bij een bar, jwt.
Watertjes ftw.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:
Chukkels wrote:Ja, weet je hoe druk het daar is? Als jullie een meeting willen houden, dan moeten we die op de tribune houden, want daar ga ik de hele avond zitten. Rij 18 stoel 194. Als je zin hebt, zeg maar 'hoi'.
Watertjes ftw.
Die bierman komt toch wel voorbij lopen. En 1 water per uur. Dus 1x per uur naar de WC lopen, moet wel te doen zijn :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:
Olijfboompje wrote:
Watertjes ftw.
Die bierman komt toch wel voorbij lopen. En 1 water per uur. Dus 1x per uur naar de WC lopen, moet wel te doen zijn :)
BIER????????/
BENDE GIJ VAN DE POT GERUKT?
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Ok mn laatste 5 feesten zeg ik nou dat ik langs kom maar nu ga ik het ECHT proberen! :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Rammelslakje wrote:Ok mn laatste 5 feesten zeg ik nou dat ik langs kom maar nu ga ik het ECHT proberen! :P
Niet proberen, maar doen :thumbsup:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik zeg doen
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Maar de groep gaat helemaal niet in t midden staan. 2e rij boxen van links en van voor jwz. Was met Qlimax ook ideaal.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
PNXRMX wrote:Maar de groep gaat helemaal niet in t midden staan. 2e rij boxen van links en van voor jwz. Was met Qlimax ook ideaal.
Daar sta ik ook zo ongeveer :)
Dus das mooi :D :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
PNXRMX wrote:Maar de groep gaat helemaal niet in t midden staan. 2e rij boxen van links en van voor jwz. Was met Qlimax ook ideaal.
Je weet niet of de opstelling hetzelfde is. Als ze de korte zijde gebruiken, zou ik het anders doen, want dan zijn er misschien maar 3 rijen. Misschien wel minder.
Bierkoning
last seen Aug 2026
In de gelredome sta ik nooit echt int midden, kan je beter beetje aan de zijkant staan waar de barren zijn (en bij qlimax ook de wc's)
en das ook een beetje lastig meeten denk ik, helemaal vooraan :P
en anders kunnen we er altijd nog geen strausen met zn alle
G
nee, met qlimax was dat kut
zekers dat we in et midden moeten gaan staan, dan zie je alles lekker goed :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
KSwoosh wrote:
nee, met qlimax was dat kut
zekers dat we in et midden moeten gaan staan, dan zie je alles lekker goed :D
Hoe kan jij dat nou weer weten, jij was er bij Qlimax niet eens bij* :P

Nee, maar, linksvoor -> genoeg ruimte, leuk publiek, niet te ver van de bar en de wc's, en het voordeel van orienteren adhv de boxen (dwz, recht onder de boxen staan) is dat je de groep altijd terug kunt vinden. Fuck show, drinken kunnen krijgen en de groep terug kunnen vinden is een hoop belangrijker.

*Figuurlijk dan
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
In het midden is voor de noobs! Volg de PNXRMX!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
FRANS BAUER wrote:Ik zeg doen
G
PNXRMX wrote:Fuck show
>.<
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik ga ook mee met pnxmrx, is veel makkelijker vinden ja..
Last edited by Trampoline on , edited 1 time in total.
Bierkoning
last seen Aug 2026
Kben het ook eens met pnxrmx ;)
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Vik wrote:
PNXRMX wrote:Fuck show
Hier ben ik het opzich wel mee eens. Ben meestal te druk met losgaan en de show geniet ik meestal van als ik een rust momentje pak. :) Daarna komt er ook nog een dvd/Blu-Ray :thumbsup:
Ik ben anders wel benieuwd naar de lasershow :D Doet me toch wel wat, zeker in de staat waarin mijn geest zich gaat bevinden... Mooie lampjes! Op de feestfabriek helemaal niets van show meegekregen en dat vond ik toch wel erg zonde achteraf gezien :( Maar komt hier wel helemaal goed, Kwoosh en ik gaan helemaal rechts van de groep staan, moeten we alleen nog zorgen dat de groep zo groot dat deze tot het midden komt :P
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Rechtsvoor is het wel koeler :) Daar is een grote opening om naar buiten te gaan, waar alleen een paar van die lappen voor hangen.