Ik vind de sfeer op Hardtraxx duizend maal beter 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
In een topic over een meeting valt er ook niet veel zinnigs te zeggen. Hier vind ik het niet zo erg, maar in het andere "serieuze" topic is t wel jammer dat de helft bestaat uit msn-gesprekjes.
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Hey Alles goed? Ja met jou? Ja ook.
Oke, mooi dat het goed met je gaat.wrote:Hey Alles goed? Ja met jou? Ja ook.
Je slaat de spijker op zen kop dakgootwrote:Niks tegen populairder worden oid maar er zijn de laatste tijd wat users bijgekomen waar geen zinnige comment uitkomt, en 50% met inhoud houdt in dat er ook 50% zonder inhoud zijn, vind je dat zelf ook niet veel?wrote:wrote:Jammer dat Hardtraxx een soort van 2e Partyflock aan het worden is in het feest gedeelte.je zit hier ten eerste bij de meeting, en vergelijken met partyflock gaat wel erg ver. Hier zijn 50% van de posts nog wel met inhoud.
En het is toch niet erg, als Hardtraxx wat populairder wordt ? i.p.v dat er maar 4 man wat posten
Ja dat is wel waar.wrote:Niks tegen populairder worden oid maar er zijn de laatste tijd wat users bijgekomen waar geen zinnige comment uitkomt, en 50% met inhoud houdt in dat er ook 50% zonder inhoud zijn, vind je dat zelf ook niet veel?wrote:wrote:Jammer dat Hardtraxx een soort van 2e Partyflock aan het worden is in het feest gedeelte.je zit hier ten eerste bij de meeting, en vergelijken met partyflock gaat wel erg ver. Hier zijn 50% van de posts nog wel met inhoud.
En het is toch niet erg, als Hardtraxx wat populairder wordt ? i.p.v dat er maar 4 man wat posten
Nou kijk, jullie hebben het zelf een beetje in de hand. Dit topic gaat over de Hard Bass meeting, maar jullie gaan nu zelf weer over hele andere dingen praten. Dus qua "Hard Bass meeting" staat er op deze pagina ook niks zinnigs.
Je hoeft niet alles wat je denkt hier neer te plempen hoor. Geldt voor alle topics.
Je hoeft niet alles wat je denkt hier neer te plempen hoor. Geldt voor alle topics.
Alsof het bij partyflock allemaal zo serieus is, dat gaat ook vaak nergens over, of msn gesprekjes dusja 
En over een meeting valt weinig te discussiëren en ik geef meestal ook antwoorden zonder inhoud
maar hoelaat is die meeting nou precies, half 1 bij linkerbox ergens vooraan met oranje hoedjes en hardtraxx meeting bordje?
En over een meeting valt weinig te discussiëren en ik geef meestal ook antwoorden zonder inhoud
maar hoelaat is die meeting nou precies, half 1 bij linkerbox ergens vooraan met oranje hoedjes en hardtraxx meeting bordje?
Je hebt natuurlijk gelijk, maar als je er niets van zegt (ookal is dat ook offtopic) wordt het natuurlijk ook niet minder.wrote:Nou kijk, jullie hebben het zelf een beetje in de hand. Dit topic gaat over de Hard Bass meeting, maar jullie gaan nu zelf weer over hele andere dingen praten. Dus qua "Hard Bass meeting" staat er op deze pagina ook niks zinnigs.
Ja, dat bedoelen we juist, we willen het niet zo als partyflockwrote:Alsof het bij partyflock allemaal zo serieus is, dat gaat ook vaak nergens over, of msn gesprekjes dusja![]()
ja dat snap ikwrote:Ja, dat bedoelen we juist, we willen het niet zo als partyflockwrote:Alsof het bij partyflock allemaal zo serieus is, dat gaat ook vaak nergens over, of msn gesprekjes dusja![]()
G
Zever topic 2.0 
dat doe jij gelukkig nooitwrote:Zever topic 2.0
laten we gewoon gaan meeten onder de grote Q. 
wrote:laten we gewoon gaan meeten onder de grote B2S.
obvious troll is opbviouswrote:wrote:laten we gewoon gaan meeten onder de grote B2S.
You nailed the hammer on his head! BAM!wrote:dat doe jij gelukkig nooitwrote:Zever topic 2.0
M
Hahawrote:You nailed the hammer on his head! BAM!wrote:dat doe jij gelukkig nooitwrote:Zever topic 2.0
G
And then... There was silence.
is het trouwens wel zeker dat die boxen opstelling zo is zoals het nu wordt omschreven?
Lijkt me niet dat ze individuele boxen op gaan hangen ofzo.wrote:is het trouwens wel zeker dat die boxen opstelling zo is zoals het nu wordt omschreven?
T
Hardtraxxer
86 posts member since 2009
last seen Oct 2013
Hahaha al die mensen die willen meeten. Ben je eerst 3 uur bezig voordat je iedereen hebt gehad. ben ik even blij dat ik hier niet bij hoor.
daar ben ik ook blij omwrote:Hahaha al die mensen die willen meeten. Ben je eerst 3 uur bezig voordat je iedereen hebt gehad. ben ik even blij dat ik hier niet bij hoor.
Nee maar is het altijd dezelfde opstelling dan?wrote:Lijkt me niet dat ze individuele boxen op gaan hangen ofzo.wrote:is het trouwens wel zeker dat die boxen opstelling zo is zoals het nu wordt omschreven?
T
Hardtraxxer
86 posts member since 2009
last seen Oct 2013
Dakpan zou beter moeten wetenwrote:daar ben ik ook blij omwrote:Hahaha al die mensen die willen meeten. Ben je eerst 3 uur bezig voordat je iedereen hebt gehad. ben ik even blij dat ik hier niet bij hoor.
Nee zeker niet . ik ben er al 2x geweest .. de 1ste keer waren er alleen boksen vooraan .. maar toen hebben ze veel kritiek gekregen dat het geluid achterin de zaal bagger was dus hebben ze afgelopen jaar de boksen van Qlimax genomen met dezelfde opstelling en dat was echt perfect .. het lijkt mij dat de boksen gewoon weer zo hangen als vorig jaar en dan hoeven we ons dus nergens zorgen over te makenwrote:Nee maar is het altijd dezelfde opstelling dan?wrote:Lijkt me niet dat ze individuele boxen op gaan hangen ofzo.wrote:is het trouwens wel zeker dat die boxen opstelling zo is zoals het nu wordt omschreven?
Who was there
Nobody has said they're going yet.