wrote:Omdat je dan nog aan te spreken valt zeker?wrote:oke bij titan is er een meeting bij de hardstyle
Maarja, vooruit tijdens de set van Titan verwacht ik binnen te komen kruipen.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Ik zal meerendeels HKV en Industrial staan
maar pik wss Luna vs Chain Reaction en Crypsis Live mee...
maar pik wss Luna vs Chain Reaction en Crypsis Live mee...
G
mocht ik toch lastminute kunnen gaan, hoe zit het nou met de meeting?
hardstyle tot 1 uur en rest ja geen idee, is niet haalbaar ben ik bang
G
wrote:Godver, ik was er graag bij geweest, mja geen ticket
wrote:Godver, ik was er graag bij geweest, mja standaard reden voor de kindertjes onder ons
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
Hmm ik maak topic aan voor meeting en ben er yelf n
iet xX
Was het helemaal vergeten weet ook niet wie ii tegwn ben gekomen hoop niet teveel
Was het helemaal vergeten weet ook niet wie ii tegwn ben gekomen hoop niet teveel
Ik had zo'n shirt aan met awesome smiley en een kut kop erbij XDwrote:Ja ik liep om 3 uur nog ff naar de bar rechts voor, zag niemand (zoals verwacht). Heb jou wel zien lopen roberttt volgens mij, ik liep langs de hardstyle area en keek jou aan, dacht bij mezelf 'volgens mij...' maar toen liepen we allebei al weer verder, weet wel vrij zeker dat jij het was
Ook 1 keer Chukkels zien lopen dacht ik.
Maar bij hardstyle area heb ik hooguit 10 min gestaan :p Die TT klopte daar ook niet :s
C
TT klopte idd niet meer
MC van Crypsis was te laat, daarom begon crypsis om 6 uur
B-front draaide 30 min korter daardoor en ging daarna meteen door naar ander feest
Helft van PP was ook te laat
MC van Crypsis was te laat, daarom begon crypsis om 6 uur
B-front draaide 30 min korter daardoor en ging daarna meteen door naar ander feest
Helft van PP was ook te laat
Wilden wel komen, alleen we kwamen op Eindhoven centraal erachter dat we dat kaartjes niet bij ons hadden, waardoor we veels te laat pas op Dominator kwamen..
T
Dan sta je er wel slecht opwrote:Wilden wel komen, alleen we kwamen op Eindhoven centraal erachter dat we dat kaartjes niet bij ons hadden, waardoor we veels te laat pas op Dominator kwamen..
G
als je een telefoon hebt met internet kan je ze ook op je schermpje laten zien, dat had ik met mn parkeertickets voor defqon ook gedaan, en ging gewoon goedwrote:Wilden wel komen, alleen we kwamen op Eindhoven centraal erachter dat we dat kaartjes niet bij ons hadden, waardoor we veels te laat pas op Dominator kwamen..
op een iphone was dat, en dan de streepjescode fullscreen
Haha geniaal! Dat ga ik het volgende feest eens proberen. Neem dan wel ticket uigeprint mee voor de zekerheidwrote:als je een telefoon hebt met internet kan je ze ook op je schermpje laten zien, dat had ik met mn parkeertickets voor defqon ook gedaan, en ging gewoon goedwrote:Wilden wel komen, alleen we kwamen op Eindhoven centraal erachter dat we dat kaartjes niet bij ons hadden, waardoor we veels te laat pas op Dominator kwamen..
op een iphone was dat, en dan de streepjescode fullscreen
G
Looooool dat zou wel heel vet zijn 
moet je wel een goede mic hebben denkik ivm de hoge frequencies
moet je wel een goede mic hebben denkik ivm de hoge frequencies
B
Afaik gaat werkt zo een auto dingetje met radiosignalen dus lijkt me niet dat het dan kan werken 
Who's going
Nobody has said they're going yet.