Ik zal het goede weer wel meenemen volgende week 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
C
Zowiezo wil speedcore spacen... En zowiezo frenchcore meepakken
Dominator is een beetje onzeker geworden door wat onvoorziene omstandigheden en gebeurtenissen.
Kijken wat mijn mams allemaal zegt en hoe ze gaat reageren...anders denk ik geen Dominator voor mij.
Kijken wat mijn mams allemaal zegt en hoe ze gaat reageren...anders denk ik geen Dominator voor mij.
Anders ga jij lekker niet, en ga je het hele weekend "Bomen zijn relaxed" luisteren!wrote:Dominator is een beetje onzeker geworden door wat onvoorziene omstandigheden en gebeurtenissen.
Beetje bomen oproken, jwt, want bomen zijn relaxed...wrote:Anders ga jij lekker niet, en ga je het hele weekend "Bomen zijn relaxed" luisteren!wrote:Dominator is een beetje onzeker geworden door wat onvoorziene omstandigheden en gebeurtenissen.
C
Hopelijk komt het goed... 
Ik heb het nieuws mogen ontvangen en kunnen lezen in topic over Bass Academy 2 dat hij het heeft geregeld met mamskie en hij gewoon aanwezig zal zijnwrote:Hopelijk komt het goed...
C
What the fuck happened anyway?
Kleine schade aan de auto gekregenwrote:What the fuck happened anyway?
C
Aah joh..
zo erg als bij mij toen kan het nooit zijn haha
zo erg als bij mij toen kan het nooit zijn haha
B
Is it really necessary for you to place this same message in 3 topics? Gtfo.wrote:check out this music video on youtube with top 5 hardstyle festival anthems
-> View on YouTube ... ideo_title
Thanks!
EDIT: Really? 6 topics?
C
Dus welke tent wordt het?
HKV of Industrial?
HKV of Industrial?
Misschien kom ik ook wel langs op de meeting. Lijkt me keertje leuk om wat mensen te ontmoeten. Mits ik t niet vergeet
Ik kan er helaas niet bij zijn 
Is iets fout gegaan bij m'n geld overmaken naar eventtravel - ook wel lekker dat ze daar pas eergisteren een mailtje over sturen als Dominator uitverkocht is :'D
Dus denk ik geen Dominator voor mij

Is iets fout gegaan bij m'n geld overmaken naar eventtravel - ook wel lekker dat ze daar pas eergisteren een mailtje over sturen als Dominator uitverkocht is :'D
Dus denk ik geen Dominator voor mij
C
Dus waar gaan we nou meeten :|
Ik neem aan dat wel zowat iedereen naar Titan gaat? Op dat moment is voor mij alleen The Wishmaster een beetje interessant, de rest boeit me niet zoveel. Titan gaat sowieso ziekelijk vet worden 
Beter wordt er iets na 14.00 georganiseerd. Moet namelijk tot 12.00 werken en vanuit Den Haag is t toch wel een kleine 2 uur rijden 
pff ja..
zeg het maar
ik ben na 17:00 denk ik niet meer beschikbaar 
zeg het maar
Nou 15:00 dan maar :p Lijkt me een mooie tijd, iedereen nog 'redelijk' aanspreekbaar
Als 't rond 15.00 kunnen wij er ook wel bij zijn denk. Beter dan bij de bar rechts vooraan op de main??, Mad Dog live 
Bestwrote:Als 't rond 15.00 kunnen wij er ook wel bij zijn denk. Beter dan bij de bar rechts vooraan op de main??, Mad Dog live
ff goeie plek dan
Doe ook nog een meeting bij de hardstyle dan. 
oke bij titan is er een meeting bij de hardstyle
Who's going
Nobody has said they're going yet.