wrote:Ik heb jou niet eens gezien man.wrote:Hahahahah in de blue? Dat was ikwrote:Ik heb een Hardtraxxer gezien, maar ik ken zijn naam niet meerhad pas na 3 keer door dat je Duits was
Of vergis ik me nu?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Niet zoveel gezien omdat ik vooral bij de main was.
Ik was degene die met nog een gast de hele tijd met die bordjes
Dit is niet mijn tent vriend(Dit is niet mijn vriend) en
Ik sta hier
Das volgensmij mn enige herkennings punt want daar werden we vet veel op aangesproken
Ik sta hier
Das volgensmij mn enige herkennings punt want daar werden we vet veel op aangesproken
Ik zag wel een x iemand met een shirtje lopen: Dit is niet mijn hardstyle vriend, ofzoiets 
-
G
mss was dat rico wel, die was er ook nog geweestwrote:Ik zag wel een x iemand met een shirtje lopen: Dit is niet mijn hardstyle vriend, ofzoiets
Haha lekker bezig wijwrote: Ik wist het ook niet meer tot ik jou naam hier ergens op het forum voorbij zag komen. Ik moest toen toch wel even hardop lachen om mezelf.
Aha dus jij was degene die in 1x dat bord voor mn neus drukte waar ik bijna tegenaan liepwrote:Niet zoveel gezien omdat ik vooral bij de main was.
Ik sta hier
haha nee niet iedereen.. maar een aantal van die gasten die daar stond leek niet bepaald nuchter. (weet niet of ze allemaal van hardtraxx waren trouwens..)wrote:niet iedereen van hardtraxx heeft meteen een wazige blik hewrote:Heb een aantal hardtraxxers kort gezien, vooral bij de purple / blue. stond bij jack of sound ook vooraan en toen dacht ik al dat er vooraan allemaal gasten van hier stonden (spaceshirtjes, wazige blikken en hard los gaan).. mja heel zeker wist ik het ook niet ;p Later alsnog door kepro aan een aantal voorgesteld.
volgens mij was jij een van die gasten in het spaceshirt?? dan heb ik je wel ff aangesproken tijdens jack of sound maar daarna gingen we weer door met stampenwrote:Heb ik jou ook gezien danwrote:Heb een aantal hardtraxxers kort gezien, vooral bij de purple / blue. stond bij jack of sound ook vooraan en toen dacht ik al dat er vooraan allemaal gasten van hier stonden (spaceshirtjes, wazige blikken en hard los gaan).. mja heel zeker wist ik het ook niet ;p Later alsnog door kepro aan een aantal voorgesteld.
Wat ziet iedereen er fris en fruitig uit 
Haha leuke foto
Weet iemand (Hoofdcoach, Tommetjeuh, Banaanslak, Nando etc.) waar die foto te vinden is van jullie samen met mijn groepje toen op dat grasveld achter de blue?
Was best een aardig groepje haha
Hahaha, Modernization
Zitten die 2 gasten naast mij ook op Hardtraxx trouwens?
jij staat er ook beeldig opwrote:Wat ziet iedereen er fris en fruitig uit
Ligt niet aan mij hoor, aan de cameraman!!wrote:jij staat er ook beeldig opwrote:Wat ziet iedereen er fris en fruitig uit
Ja oke.. wij keken naar die andere camerawrote:Ligt niet aan mij hoor, aan de cameraman!!wrote:jij staat er ook beeldig opwrote:Wat ziet iedereen er fris en fruitig uit
heb er maar 3 gezien^^
p-stylez
axe
mrazura
niet zo heel gek want die maakten deel uit van t groepiej waarmee k ging
p-stylez
axe
mrazura
Die was van q-dance zelfwrote:Haha leuke fotoWeet iemand (Hoofdcoach, Tommetjeuh, Banaanslak, Nando etc.) waar die foto te vinden is van jullie samen met mijn groepje toen op dat grasveld achter de blue?
wrote:heb er maar 3 gezien^^
p-stylez
axe
mrazura
huh dat ik jou niet tegen ben gekomen
En mrazura heeft nog bij ons in blue gestaanwrote:heb er maar 3 gezien^^
p-stylez
axe
mrazura
wrote:En mrazura heeft nog bij ons in blue gestaanwrote:heb er maar 3 gezien^^
p-stylez
axe
mrazura
haha ja dat kan best:P
we waren 5 min binnen toen waren we de 1ste al kwijt
Of niet, zag er echt verrot uit volgens mijwrote:Die was van q-dance zelfwrote:Haha leuke fotoWeet iemand (Hoofdcoach, Tommetjeuh, Banaanslak, Nando etc.) waar die foto te vinden is van jullie samen met mijn groepje toen op dat grasveld achter de blue?
hopen dat hij op de site komt
Leuk toch.wrote:Of niet, zag er echt verrot uit volgens mijwrote:Die was van q-dance zelfwrote:Haha leuke fotoWeet iemand (Hoofdcoach, Tommetjeuh, Banaanslak, Nando etc.) waar die foto te vinden is van jullie samen met mijn groepje toen op dat grasveld achter de blue?
hopen dat hij op de site komt
Haha die foto heb ik gemaaktwrote:
Bij JoS

ik heb zwart shirt aan
axe oranje shirt
p-stylez in t blauw
en mrazura streepie shirt
andere 2 hebben geen HT