Mensen geen idee waar de meeting nu gaat plaats vinden, maar ik wordt nu opgehaald om naar de camping te gaan.
Veel plezier allemaal!
Veel plezier allemaal!
Faka G!?wrote:Die 2 sleep ik gewoon meewrote:ik sta ook liever bij endymion, maar blijf wel ff voor de meeting bij Apenverf
endymion draait toch lang zat
Aanwezigen Defqon meeting @ Alphaverb 16:45:
KSwoosh
Mikeee
Iris93
Chukkels
Olijfboompje
oyeah, ik ben geen newbie meer
Als je mij vindt, kan je wel naar alle mensjes toe leiden.wrote:Doe gewoon achteraan bij de bar net als vorig jaar. Dat werkte prima want daar is het totaal niet druk.
Daniel a.k.a center of attentionwrote:Als je mij vindt, kan je wel naar alle mensjes toe leiden.wrote:Doe gewoon achteraan bij de bar net als vorig jaar. Dat werkte prima want daar is het totaal niet druk.
De meeste ken ik en zullen zich rondom mij bevinden, gok ik zo.
Neejoh, gekwrote:Daniel a.k.a center of attentionwrote:Als je mij vindt, kan je wel naar alle mensjes toe leiden.wrote:Doe gewoon achteraan bij de bar net als vorig jaar. Dat werkte prima want daar is het totaal niet druk.
De meeste ken ik en zullen zich rondom mij bevinden, gok ik zo.
Zonder dat shirt ook wel hoorwrote:Ik heb me space shirt aanen wordt vast wel herkent
![]()
Ja als ik een kaak voorbij zie gaan weet ik dat jij het bentwrote:Ik heb me space shirt aanen wordt vast wel herkent
![]()