Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende

Voorkeur tijd van meeting?
Poll eindigt op 26 jun 2011 01:20
15.30 @ Deepack (BLUE) 23%  23%  [ 12 ]
15.30 @ Kodex (PURLPE) 19%  19%  [ 10 ]
16.45 @ E-Force (PURPLE) 17%  17%  [ 9 ]
16.45 @ Alphaverb (BLUE) 42%  42%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 53
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand de Poll even opnieuw starten. Is ook niet heel snugger om hem de 19e af te laten lopen als de TT nu pas bekend is :P

Ik vind 14:00 trouwens de beste tijd. Kunnen we gelijk even kijken wat Clock Kid kan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poll is gereset :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een uitgebreide keuze :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Kan iemand de Poll even opnieuw starten. Is ook niet heel snugger om hem de 19e af te laten lopen als de TT nu pas bekend is :P

Ik vind 14:00 trouwens de beste tijd. Kunnen we gelijk even kijken wat Clock Kid kan :)

Jack of Sound draait dan @ Purple. Dus heb ik dat persoonlijk liever niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zeg ik tijdens Kodex, dan kan ik toch nog een half uurtje van Bioweapon & Toneshifterz meepakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Wat een uitgebreide keuze :x

Welke keus wil je nog meer dan? Dit lijkt me, gezien tijden van de artiesten en gezien de andere plekken het makkelijkst. Sowieso als je 20 keuzes hebt, krijg je veel verspreide antwoorden. Nu is het simpel en effectief ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Dan zeg ik tijdens Kodex, dan kan ik toch nog een half uurtje van Bioweapon & Toneshifterz meepakken :)

daar ga ik niet heen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voted voor 16.45 @ Alphaverb (BLUE). Andere opties staan niet in mijn planning. En het komt goed uit want de groep blijft tijdens Alphaverb op de main bij The Prophet. Dus dat is wel een perfect momentje om er alleen tussen uit te gaan voor de meeting. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben er wss wel bij in mn dinG donG shirt. Tijdens Alphaverb is dikke prima. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kodex aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dan zeg ik ook alphaverb, weet nog niet wat ik aan doe maar de meesten herkennen me wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Heb gestemd voor Deepack, maar ik vind alles eigenlijk wel prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deepack of alphaverb, bij beide van plan om aanwezig te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De enige waar ik zoiezo ga kijken is E-Force Live, dus das de enige mogelijkheid waarbij ik naar de meeting kom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Kettingzaag schreef:
Irisje? Zijn er dames op dit forum?

Natuurlijk.
En moeilijk te herkennen ben ik ook niet :P


Dan mogen die andere dames ook wel eens wat vaker gaan posten want ik zie ze nooit.. Waar ben je aan te herkennen dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Iris93 schreef:
Kettingzaag schreef:
Irisje? Zijn er dames op dit forum?

Natuurlijk.
En moeilijk te herkennen ben ik ook niet :P


Dan mogen die andere dames ook wel eens wat vaker gaan posten want ik zie ze nooit.. Waar ben je aan te herkennen dan :P

Kontje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Kontje :love:


en daar gaan we weer :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan noem je mij Fappilicious Daniel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Kettingzaag schreef:
Iris93 schreef:
Natuurlijk.
En moeilijk te herkennen ben ik ook niet :P


Dan mogen die andere dames ook wel eens wat vaker gaan posten want ik zie ze nooit.. Waar ben je aan te herkennen dan :P

Kontje :love:


Pics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alphaverb op de BLUE, overduidelijk! :D Even die tent aanvegen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
en daar gaan we weer :lol: :lol:

Nee, dat heeft ze echt.
Ik ken haar al in tegenstelling tot de helft van de kansloze hier.
Rawbin schreef:
En dan noem je mij Fappilicious Daniel :whistle:

Achjaa... :whistle:
Kettingzaag schreef:

Pics?

Je zoekt zaterdag maar naar der :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het tijdens Kodex & E-Force is kom ik wel even langs gehuppeld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg: Half 4 of half 5 in de Purple, of 5 uur in de Blue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Kontje :love:


DANIEL! haha gedraag je.
Je ziet me vanzelf wel ergens rondspringen met een big smile >.<
En mn zwart met gouden nikes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik zeg: Half 4 of half 5 in de Purple, of 5 uur in de Blue.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten