Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:31 
 
Hardtraxxer

Mijn oude vrienden in Haghorst maar eens opzoeken tijdens het stuiterbal. Andere dagen niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:47 
 

RobertV schreef:
Entourage schreef:
Hangt hier een beetje een leuke sfeer en mensen?

zeker, met carnaval is de sfeer altijd goed.


Als je hier tenminste uit de hoek komt. Als je niet uit de omgeving komt ontgaat je de sfeer denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:00 
 
Hardtraxxer

Ik had een vraagje, ik en mijn vriendengroep waren van plan om op Maandag naar Gessel Open Air te gaan net als vorig jaar alleen omdat dit niet door gaat gaan we alleen op Dinsdag iets doen en dat is naar 'Freakt Tuesday' in Helvoirt. Mijn vraag aan jullie is, wat kunnen wij doen derest van de dagen, we zijn allemaal nog net geen 16 dus daarom is dit een probleem, ik hoop dat iemand kan helpen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casey schreef:
we zijn allemaal nog net geen 16


Citaat:
14 Jaar


Jaaaaaaja, net geen 16 inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:23 
 

Busted :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:15 
 

Is er geen kindercarnaval waar jij vandaan komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:53 
 
Hardtraxxer

Ik ben al 15 haha, moet alleen nog veranderen maar hier in Haaren zijn we s'avonds bij Den Bartel maar dit gaat vooral over overdag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:44 
 
Hardtraxx Elite

Casey schreef:
Ik ben al 15 haha, moet alleen nog veranderen maar hier in Haaren zijn we s'avonds bij Den Bartel maar dit gaat vooral over overdag..

maandag is er 14+ bij curnonsky, verder weet ik zo niks te doen in de buurt, kom zelf uit boxtel en zit een beetje met het zelfde probleem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:52 
 
Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Casey schreef:
Ik ben al 15 haha, moet alleen nog veranderen maar hier in Haaren zijn we s'avonds bij Den Bartel maar dit gaat vooral over overdag..

maandag is er 14+ bij curnonsky, verder weet ik zo niks te doen in de buurt, kom zelf uit boxtel en zit een beetje met het zelfde probleem..


Ja en elke avond is er hier in Haaren Den Bartel vanaf 15 jaar, en Dinsdag Freaky Tuesday in Helvoirt met Noisecult
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Casey schreef:
tijntjuh120 schreef:
Casey schreef:
Ik ben al 15 haha, moet alleen nog veranderen maar hier in Haaren zijn we s'avonds bij Den Bartel maar dit gaat vooral over overdag..

maandag is er 14+ bij curnonsky, verder weet ik zo niks te doen in de buurt, kom zelf uit boxtel en zit een beetje met het zelfde probleem..


Ja en elke avond is er hier in Haaren Den Bartel vanaf 15 jaar, en Dinsdag Freaky Tuesday in Helvoirt met Noisecult

Niet liegen jij!! In De Michel is er ook kindercarnaval hoor!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:50 
 

Jammer dat je als niet Brabander hier niet echt welkom bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:53 
 

Lees hierboven maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Jammer dat je als niet Brabander hier niet echt welkom bent..

Niet zozeer niet welkom.
Het zijn gewoon feestjes waar iedereen elkaar kent omdat ze allemaal hier uit de omgeving komen (net zoals Intents, Fusion, Rebirth in mindere mate ook zijn)
Als je hier niet vandaan komt val je er dus gewoon een beetje buiten :P
Maar welkom is iedereen. Dollen Dinsdag kwamen mensen vorig jaar ook van overal in Nederland vandaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Jammer dat je als niet Brabander hier niet echt welkom bent..

En toch heb ik me daar als niet-Brabander geweldig kunnen vermaken? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:04 
 

Nja ik heb niet zo'n zin in feestje waar buitenlanders weg worden gedrukt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:16 
 

De evenementen zijn ontstaan uit bijeenkomsten van carnavalsgroepen die met hun geluidswagens bij elkaar kwamen om wat danspasjes te wagen en elkaar af te troeven met hun geluidssetjes. Gezelligheid allom en de evenementen werden steeds groter en populairder. Het lokale karakter verwaterd de laatste jaren echter door mensen van verre die nieuwsgierig zijn en een kijkje komen kijken. Ik geloof dat de carnavalsgroepen het van 2 kanten kunnen bekijken en dat is dat het natuurlijk fantastisch is dat dergelijke evenementen zo populair zijn geworden maar aan de andere kant zien ze het lokale karakter verdwijnen. (ons kent ons etc.). Dit heb je natuurlijk al snel als het hele gebeuren regionaal bekender wordt maar als mensen van heinde en verre komen dan ik me voorstellen dat er geërgerd wordt aan het volk wat er eigenlijk niks van snapt en niks te zoeken heeft. Om dit tegengegaan werden de gebieden afgesloten en zijn worden er in de lokale horeca kaarten verkocht waardoor je voor een klein prijsje verzekerd bent van entree. Dit zoals ik begrijp om het volk wat eigenlijk van "te ver" komt het lastiger maken om entree te verschaffen tot het terrein (iemand uit Gelderland zal niet snel hierheen rijden om kaartjes te halen). Ook wordt er op deze manier vermeden dat de locaties overvol raken en calamiteitendiensten van pas moeten komen om het zooitje in bedwang te houden / verzorgen bij noodgevallen.

Een paar "vreemden" (om het zo maar even te zeggen, afkomstig van buiten midden-brabant) valt natuurlijk niet op in de menigte. Deze evenementen zijn echter oorspronkelijk door en voor de lokale carnavalsvierders bedoelt. Het is daarnaast natuurlijk fantastisch dat Hardstyle zo populair is in deze regio en veel mensen liberaal van aard zijn en de jeugd dit gunnen (jammer genoeg zijn er wat hoge pieten die dit niet zijn...). De jeugd van tegenwoordig is niet meer op de smartlappen gezongen tijdens carnaval in de gymzalen en zoekt zijn toevlucht naar dit soort evenementen met hardere muziek als bindend element.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:58 
 
Hardtraxx Newbie

In Elst organiseren we ook jaarlijks Hardstyle Carnaval. Dit jaar voor de 3e keer. Zie hier de Facebookpagina hiervan https://www.facebook.com/#!/pages/Hards ... 5201016906

Vorige week hebben we al een voorproefje gehad met onze carnavalsvereniging:
[youtube]http://youtu.be/J0ZFQ7jehfs[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed verwoord Stefan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 09:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op zich wel apart dat die tommy santo op maandag op beide feesten draait :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:28 
 
Hardtraxx Addict

9 Februari moet ik fotograferen op Hakkûhgat. Ik mag 2 mensen meenemen dus wil misschien nog wel 2 mensen een kaartje bezorgen als ze daar heen willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Time 4 Hardstyle Carnaval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
Time 4 Hardstyle Carnaval!

Jaaaa zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 01:02 
 

Eerste dag geslaagd, niet normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was weer mooi!

:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net als andere jaren zelf weer wat in elkaar gezet. Het was waren weer drie top dagen!

Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten