Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 jan 2013 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Skyscraper schreef:
Voeg Deepack maar toe aan de lineup van het stuiterbal


En Distractor zal er ook wel weer bij zijn, mss Stereotuners maar daar heb ik nog niks van gehoord.

\

zijn nog speculaties, net als dbstf in udenhout, stonden er vorig jaar ook niet
Bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:51 
 

Sanderson schreef:
zijn nog speculaties, net als dbstf in udenhout, stonden er vorig jaar ook niet


Het was al ver van te voren bekend dat zijn met carnaval in het buitenland zaten niet?

En Distractor komt gewoon langs voor het feestje. In de mail van J-Town stond dat Deepack eveneens weer langs komt.
Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dollen Dinsdag Trailer 2013

Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:14 
 

Die djs weet niet wat hun overkomt als ze hier mogen draaien.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De line-up van Het Stuiterbal op carnavalsmaandag 11 februari 2013:

Charly Lownoise
Deepack
DJ Luna
Distractor
Stereotuners
El Pajaro ft. Royale
DJ Tommy Santo
Mc Apster

--------

Charly Lownoise, deze wordt goed! :yay:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 20:21 
 

Party!
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:06 
 
Hardtraxx Elite

weet iemand misschien al iets meer over gessel open air? :$
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
weet iemand misschien al iets meer over gessel open air? :$


Gessel open air is nu Mindset Outdoor geworden.

Mindset Outdoor // 11 Februari 2013:

Line up:

Outdoor:
Tommy Santo
Audiofreq
Frontliner
Frequencerz
MC: Villain

Afterparty:
Authentic
Reactiv
The Darkraver
MC: Villain

Entree:
Outdoor €5,-
afterparty uitverkocht

Tijd:
Outdoor: 17:00 t/m 21:00
Afterparty 21:00 t/m 00:30

Locatie:
Hild 1 Moergestel

http://www.mindsetfestival.nl
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het feest zijn nog kaarten maar de afterparty is uitverkocht? xd
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Voor het feest zijn nog kaarten maar de afterparty is uitverkocht? xd


Ja heb je goed gelezen :P
Capaciteit van de zaal waar de afterparty is, is namelijk niet zo groot!
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:38 
 
Hardtraxx Elite

Roellos schreef:
tijntjuh120 schreef:
weet iemand misschien al iets meer over gessel open air? :$


Gessel open air is nu Mindset Outdoor geworden.

http://www.mindsetfestival.nl

huh maar op de site van gessel open air staat dat het gewoon door gaat op een nieuwe locatie tijden staan er ook al op.
alleen nog geen info over eventuele kaartverkoop of line-up..
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 20:57 
 
Hardtraxxer

Gessel Open Air is niet Mindset Outdoor geworden, je kan kaarten reserveren op de website van Gessel Open Air. Voorderest weet ik ook nog niks.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gessel Open Air gaat door!
De vergunning is binnen, dus ook dit jaar gaat Gessel Open Air weer gewoon door. En zoals een aantal van jullie wel zullen weten, word het dit jaar een groots jaar voor Gessel Open Air, want er zijn een aantal belangrijke gebeurtenissen en veranderingen voor komende editie, onder andere het 5 jarige jubileum, de nieuwe locatie en de langere openingstijden.
Dit jaar zal het evenement plaats vinden van 15:00 tot 21:00 uur aan de Masperstraat te Moergestel.http://www.gesselopenair.nl/locatie.html En vanaf nu kunnen er HIER kaarten gereserveerd worden en de verkooppunten zullen Z.S.M. bekend gemaakt worden. Ook de uitstraling en het podium zullen dit jaar weer flink onder handen worden genomen, want organisatie van Gessel Open Air zal ook dit jaar weer streven naar een nog beter en professioneler georganiseerd evenement waarbij de bezoeker centraal zal staan.

Zo staat het op de site.

Wel heel apart om binnen een straal van 15 km 3 plein feesten. Daarbij zijn de line-up van Mindset Outdoor en Het Stuiterbal heel erg goed als je het mij vraagt
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Dat Gessel Op Air is bijna in de biest haha, wat is dit?!?
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Dat Gessel Op Air is bijna in de biest haha, wat is dit?!?

Mag ik dan bij jou in de tuin op het vip podium komen staan?
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:34 
 

Sanderson schreef:
Timmer schreef:
Dat Gessel Op Air is bijna in de biest haha, wat is dit?!?

Mag ik dan bij jou in de tuin op het vip podium komen staan?


In Stijn zijn tuin past niet eens één trailer :P.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Sanderson schreef:
Timmer schreef:
Dat Gessel Op Air is bijna in de biest haha, wat is dit?!?

Mag ik dan bij jou in de tuin op het vip podium komen staan?


In Stijn zijn auto past niet eens één trailer :P.


Niks tegen omas Astra 1.6 full automaat met analoge blaupunkt cassete deck Jonguh :bomb:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:45 
 

Timmer schreef:
Niks tegen omas Astra 1.6 full automaat met analoge blaupunkt cassete deck Jonguh :bomb:


Fuck, ik bedoel tuin :P
Bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:20 
 
Hardtraxx Elite

gessel open air gaat niet meer door: http://www.gesselopenair.nl/ :cry:
Bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
gessel open air gaat niet meer door: http://www.gesselopenair.nl/ :cry:

ga je toch gewoon naar mindset outdoor....
Bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:39 
 

Hangt hier een beetje een leuke sfeer en mensen?
Bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:39 
 
Hardtraxx Elite

RobertV schreef:
tijntjuh120 schreef:
gessel open air gaat niet meer door: http://www.gesselopenair.nl/ :cry:

ga je toch gewoon naar mindset outdoor....

helaas ben ik nog geen 16 :)
Bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
RobertV schreef:
tijntjuh120 schreef:
gessel open air gaat niet meer door: http://www.gesselopenair.nl/ :cry:

ga je toch gewoon naar mindset outdoor....

helaas ben ik nog geen 16 :)

ja dat zag ik op je profiel. wist niet dat mindset ook 16+ was.
Bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Hangt hier een beetje een leuke sfeer en mensen?

zeker, met carnaval is de sfeer altijd goed.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten