Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voordat het dadelijk volstroomt met verschillende topics voor alle dagen, zet ik alles maar vast bij elkaar in 1 topic! :)

Vrijdag 28 Februari: Kick Off

Locatie: Herberg De Schuur, Baarschot
Entree: aan de deur € 5,- | 18+
Tijd: 20:30 - 02:00 uur
Line-up:
DJ Vandall
Fernandez
Hyperactivo
The Z.
Reactiv
Authentic
Noisecult
Jack of Sound

Aftermovie 2013:


Meer info:
http://www.kickoff-event.nl
http://www.facebook.com/events/167477036794726

Zaterdag 1 Maart: Berkel Beeft (1)

Locatie: De Druiventros, Berkel-Enschot
Entree: nog niet bekend
Tijd: nog niet bekend
Line-up:
[TBA]

Aftermovie 2013:
nvt

Meer info:
https://www.facebook.com/berkelbeeft

Zaterdag 1 Maart: Hakkûhgat (2)

Locatie: Dynamo, Eindhoven
Entree: € 10,- in de voorverkoop, aan de deur € 13,- | 18+
Tijd: 20:00 - 04:00 uur
Line-up:
RUDENESS AREA
Dj Mad Dog
Tommyknocker
Amnesys
Edge of Darkness vs Future
Cytrate
Quickswitch
Agonizer vs Untainted
Pico
MC Sonik

GRAVEYARD AREA
Johnny Napalm
Draidy
Mannie
Pugnac vs Zyprexa
Fittonia
Firestarter

ATRIUM AREA
Audio Avengerz
Invicta
Hidden Identity
Seneeq
Xena
Red Steel
Woodpecker

Aftermovie 2013:


Meer info:
http://www.partyflock.nl/party/257539:Hakkuhgat
http://www.facebook.com/events/405051482955356/

Zondag 2 Maart: Mega Outdoor Carnavals Party

Locatie: Tongerloplein, Udenhout
Entree: € 7,50 | Alle leeftijden
Tijd: 15:00 - 20:00 uur
Line-up:
D-Block & S-te-Fan (?)
[TBA]
MC Villain (?)

Aftermovie 2013:


Meer info:
http://www.mocpudenhout.nl
http://www.facebook.com/events/542526255833749

Maandag 3 Maart: Mindset Outdoor + Afterparty (1)

Locatie: 't Draaiboompje, Moergestel
Entree: € 7,50 | 16+
Tijd: 15:00 - 01:00 uur
Line-up:
- Mindset Outdoor:
Tommy Santo
FeestDJRuud
Mark with a K
Bassmodulators
Jack Of Sound
Radical Redemption
Hosted by: MC Da Syndrome

- Afterparty:
Vlazzz & MC Mission
Rudeless
DR. Rude
The Shade VS Authentic
Hosted by: MC Da Syndrome

Aftermovie 2013:


Meer info:
http://www.mindsetfestival.nl

Maandag 3 Maart: Het Stuiterbal (2)

Locatie: St. Josephstraat, Haghorst
Entree: € 7,50 | 16+
Tijd: 14:00 - 21:00 uur
Line-up:
Puinhoop Kollektiv
MC Villain
MC Apster
[TBA]

Aftermovie 2013:


Meer info:
http://www.hetstuiterbal.nl
http://www.facebook.com/events/259926147488918

Dinsdag 4 Maart: Dollen Dinsdag

Locatie: 't Vrijthof, Hilvarenbeek
Entree: € 10,- | Alle leeftijden
Tijd: 14:00 - 21:00 uur
Line-up:
Frequencerz
The Darkraver
V-Delicious
Yellow Claw
Mental Theo
PRDX
Headhunterz

Aftermovie 2013:


Meer info:
http://www.dollendinsdag.nl
http://www.facebook.com/events/431564500276524
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 16:58 
 

Bedankt dat je Kick Off erin zet Mark. We hebben er weer zin in :).

Op zaterdag wordt er ook een soort van pleinfeest in Berkel-Enschot georganiseerd heb ik vernomen, op de parkeergarage achter de Druiventros.

De line-up van Kick Off komt als het goed is deze week. Verder al heel wat leuke namen voorbij horen komen voor de pleinfeesten maar we wachten maar af totdat alles "officieel" naar buiten komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:16 
 
Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk wel aanwezig op mindset :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 18:29 
 
Hardtraxxer

Als het 16+ blijft bij een aantal dingen proberen aanwezig te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 18:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mindset wil ik ook nog een keer naartoe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 22:30 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Op zaterdag wordt er ook een soort van pleinfeest in Berkel-Enschot georganiseerd heb ik vernomen, op de parkeergarage achter de Druiventros.


Is het al 100% zeker dat dit doorgaat?

Bij Udenhout, Haghorst en Hilvarenbeek zeker aanwezig. Berkel-Enschot ook aanwezig als dit zeker doorgaat.
Misschien naar Kick Off dit jaar.

Edit: Berkel-Enschot is dus zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 02:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Als het 16+ blijft bij een aantal dingen proberen aanwezig te zijn.

Ik vrees voor jouw dat alles 18+ wordt omdat je anders een hoop gezeik krijgt met de nieuwe wetgeving. ;)

Zoiezo weer aanwezig op Kick Off
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mindset blijft 16+, is al bekend.
Ze gaan met bandjes werken denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 10:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit wordt weer helemaal epic.

Aanwezig op Kick-Off, Udenhout, Mindset en Dollen Dinsdag denk ik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 10:29 
 
Hardtraxxer

Kick Off, Stuiterbal en Dollen Dinsdag weer op de planning dit jaar denk ik. Heb er iig al weer zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er iets is met een leuke line-up, misschien een keer iets doen met carnaval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dollen Dinsdag net als vorig jaar voor alle leeftijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:25 
 
Hardtraxx Newbie

Net als voorgaande jaren zal ook MOCP Udenhout voor alle leeftijden toegankelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 21:39 
 
Hardtraxx Elite

2 maart aanwezig! :thumbsup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja natuurlijk zijn we hier weer aanwezig! zekerheidjes zijn MOCP en Het Stuiterbal. Voor de verder rest wordt het weer echt weer een heerlijk weekje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1e deel van de line-up van Kick Off is toegevoegd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Pre Sales Party Dollen Dinsdag op 3 januari
Tijdens dit feest gaat de voorverkoop van Dollen Dinsdag 2014 van start!

Wil je verzekerd zijn van een kaartje, zorg dan je dat je erbij bent!

Tijdens deze avond zal PRDX & friends de muziek gaan verzorgen.

GRATIS ENTREE!

Friends in line-up:
Royale & El Pajaro
Alpaca Business
After:Shock
SoulRage
Authentic
Pulse zero & DJ Razor
Peacekeeper
Mc RG


https://www.facebook.com/#!/events/5802 ... 418443965/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dus geen The Darkraver en Frequencerz zoals in de beschrijving staat bij Dolle Dinsdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Dus geen The Darkraver en Frequencerz zoals in de beschrijving staat bij Dolle Dinsdag?


is lezen nou echt zo moeilijk... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
Kevin-Raw schreef:
Dus geen The Darkraver en Frequencerz zoals in de beschrijving staat bij Dolle Dinsdag?


is lezen nou echt zo moeilijk... :huh:


haha ja blijkbaar :P , keek even snel erdoorheen maar zie het nu. Zal een cursus lezen gaan volgen in me vrije tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 22:20 
 
Hardtraxxer

Ik wil met carnaval ergens een leuke mash-up horen van Everyone has died / Als we gaan dan gaan we met zijn alle.... :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:24 
 
Hardtraxxer

Vik schreef:
Zojuist is ook Yellow Claw toegevoegd aan de line up van Dollen Dinsdag.


Kots.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 19:59 
 

Vik schreef:
Zojuist is ook Yellow Claw toegevoegd aan de line up van Dollen Dinsdag.


Nou moe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Vik schreef:
Zojuist is ook Yellow Claw toegevoegd aan de line up van Dollen Dinsdag.


Nou moe..

Ben je er nu al moe van ;)

Dollen Dinsdag nu ook op PF http://partyflock.nl/party/262123:Dollen_Dinsdag_2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 15:06 
 

Sanderson schreef:
stefaneke schreef:
Vik schreef:
Zojuist is ook Yellow Claw toegevoegd aan de line up van Dollen Dinsdag.


Nou moe..

Ben je er nu al moe van ;)

Dollen Dinsdag nu ook op PF http://partyflock.nl/party/262123:Dollen_Dinsdag_2014


Van Yellow Claw wel ja.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten