Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 13:50 
 
Hardtraxxer

mindset outdoor was heel vet!
++ goede sfeer
+++ Frequencerz
+ frontliner, audiofreq
- niks?

Dollen Dinsdag was ook leuk maar wel een stukje minder
++ ran-d adaro
++ prdx
+ feestdjruud
+ stage
- kutsfeer, vechtpartijen
- code black (snapt carnaval niet echt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Mister Charly Lownoise, wat een baas op Stuiterbal! Verder was de Mindset Afterparty ook zwaar de shit, goed publiek om voor te moeten draaien. Maar het mooiste was toch weer de laatste J-Town terugweg dinsdag, wat een feest :worship:

Met alle respect voor de organisatie maar dolle dinsdag was echt het minste van heel deze carnaval, ben van het terrein af gegaan en heb zitten pinten in 'T Schouwke. Voor Ran-D & Adaro terug gegaan, maarja....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Met alle respect voor de organisatie maar dolle dinsdag was echt het minste van heel deze carnaval, ben van het terrein af gegaan en heb zitten pinten in 'T Schouwke. Voor Ran-D & Adaro terug gegaan, maarja....

Ben ik het mee eens. De rij bij de bonnen was veel te lang, bier halen duurde soms nogal lang en er werden door PRDX en Code Black bijna alleen maar hitjes gedraaid. Verder kunnen ze het misschien ook beter 16+ maken al
snap ik het natuurlijk wel want toen ik nog geen 16 was wilde ik ook graag carnaval vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag Kick Off: zoals elk jaar weer een erg gezellig feestje, erg goed vermaakt hier!

Zaterdag met de carnavalswagen naar Valkenswaard gereden, om daar naar de carnavalskermis te gaan. Met z'n allen in de botsauto's was prachtig om mee te maken :P
Enige minpuntje dat ik halverwege de dag al ben aangereden door n auto, waardoor ik de rest van carnaval met n verneukte enkel rond heb gelopen.

Zondag MOCP Udenhout: heerlijke set van Coone, stond er echt van te kijken. De set van DBSTF daarna was wel oké. Er werd nog een plaat opgedragen aan iemand die overleden was, was wel netjes.

Maandag Mindset Outdoor: verreweg de leukste dag van carnaval. Leuke setjes van Audiofreq & Frontliner. Daarna Frequencerz met een bazenset! :worship:
Burning, Fatality, We Won't Sleep, Attention, Quakers, Night Colours Black, Mysterias, Delusion, Magic, Bitch Hardcore Edit, One of a Kind, Bring Back The Funk.. Deed me weer terugdenken aan Hard Bass. Dit gecombineerd met alle geluidswagens op vol vermogen was geniaal. Ook de sfeer was perfect.

Dinsdag Dollen Dinsdag: hier had ik al weinig hoge verwachtingen van, dit omdat ik al verwachtte dat de geluidskwaliteit op deze dag niet super zou zijn. Dit bleek zo te zijn, geluid was ronduit waardeloos te noemen. Ook de kleine kinderen op t plein waren een minpuntje. Sfeer rond de carnavalswagen van ons was wel prima, niks meegekregen van de vechtpartijen die er blijkbaar geweest zouden zijn.
PRDX en Ran-D & Adaro waren nog wel leuk, Massacre & Mad Dog - Agony als afsluiter waren pluspuntjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MOCP was erg leuk maar Mindset was echt super vet! Frequencerz zijn echt bazen!
Bij MOCP zag ik nog twee jongens praten op het einde waar ik ook mee heb gebuurt, volgens mij zitten die hier ook op.. Was lekker sfeertje bij MOCP.
Bij Mindset draaide Frontliner wel lekker, wel precies zoals ik had verwacht maargoed en Frequencerz echt lekkere nummers, met iedereen die bij ons op de carnavalswagen stond lekker staan raggen.
Na afloop nog met een hoop mensen voor onze wagen losgegaan en even een stop gemaakt bij de MacDonalds, op de parkeerplaats iedereen lekker stampen onder het genot van een lekkere hamburger, echt zo'n mooi moment! Ik heb weer een aantal heerlijke dagen gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 01:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had van te voren gedacht dat Dolle Dinsdag dé dag zou worden van carnaval.
Helaas viel dit echt vies tegen! Sfeer was echt dramatisch, op een gegeven moment veel ruzie in het publiek.
Ik vond het geluid een beetje tegenvallen, en teveel kleine kinderen (vanaf jaar of 11/12 ofzo)
Maar wat is die Feestdjruud toch vreselijk irritant, telkens als een nummer net begon, draaide hij hem weer weg en dan heel lul verhaal en dan draaide die weer het zelfde nummer. PRDX had weer wel een lekkere set, daarna maar naar huis gegaan. Verder zag het er wel super uit, leuk decor en aankleding! :)

Ben erg blij dat Mindset bij de meeste goed bevallen is. Ik vond het vanuit het podium super om te zien hoe iedereen los ging en wat voor een sfeer er hing! Mindset Afterparty was ook geweldig, erg tof om op het laatste moment iedereen te verrassen met The pitcher B2B Slim Shore. Darkraver sloot de avond heerlijk af.
Tot volgend jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 01:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Er werd nog een plaat opgedragen aan iemand die overleden was, was wel netjes.


Ja dat was Ran-D & Redixx - Untill We Meet Again voor Derek, een jongen die een paar jaar terug is overleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roellos schreef:
pecola-tje schreef:
Er werd nog een plaat opgedragen aan iemand die overleden was, was wel netjes.


Ja dat was Ran-D & Redixx - Untill We Meet Again voor Derek, een jongen die een paar jaar terug is overleden.

Ik dacht dat het Live the moment was? kan me vergissen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn carnaval was een carnaval om snel te vergeten.
Nou toch maar een iets van mijn kant uit.
MOCP Was zoals gewoonlijk leuk. Meer niet en ook niet minder.

Zondagnacht heeft iemand iets van drugs in mijn bier gegooid. En drugs en heel veel alcohol gaat niet goed. Ik was helemaal van de wereld. Ambulance en GGD geweest. Daar wist ik de volgende dag niet eens. Zo ver weg was ik. Daardoor is ook heel mijn carnaval verneukt.
Dus zo doende ben ik niet op Het Stuiterbal geweest. Waar ik al heel de carnaval naar uitkeek. Vorig jaar was dat gewoon beestachtig.

Dinsdag zijn we naar Helvoirt geweest. Nou het was leuk. Maar ik was nog steeds zo ziek als een hond van zondagnacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Mijn carnaval was een carnaval om snel te vergeten.
Nou toch maar een iets van mijn kant uit.
MOCP Was zoals gewoonlijk leuk. Meer niet en ook niet minder.

Zondagnacht heeft iemand iets van drugs in mijn bier gegooid. En drugs en heel veel alcohol gaat niet goed. Ik was helemaal van de wereld. Ambulance en GGD geweest. Daar wist ik de volgende dag niet eens. Zo ver weg was ik. Daardoor is ook heel mijn carnaval verneukt.
Dus zo doende ben ik niet op Het Stuiterbal geweest. Waar ik al heel de carnaval naar uitkeek. Vorig jaar was dat gewoon beestachtig.

Dinsdag zijn we naar Helvoirt geweest. Nou het was leuk. Maar ik was nog steeds zo ziek als een hond van zondagnacht.

drugs in je bier gegooid? gebeurt dat nog joh? ik dacht dat de meeste mensen het liever zelf gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:53 
 

RobertV schreef:
drugs in je bier gegooid? gebeurt dat nog joh? ik dacht dat de meeste mensen het liever zelf gebruiken


Haaren hé. Daar hebben ze toch genoeg.

Balen Dennis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 00:01 
 

dennis schreef:
Mijn carnaval was een carnaval om snel te vergeten.
Nou toch maar een iets van mijn kant uit.
MOCP Was zoals gewoonlijk leuk. Meer niet en ook niet minder.

Zondagnacht heeft iemand iets van drugs in mijn bier gegooid. En drugs en heel veel alcohol gaat niet goed. Ik was helemaal van de wereld. Ambulance en GGD geweest. Daar wist ik de volgende dag niet eens. Zo ver weg was ik. Daardoor is ook heel mijn carnaval verneukt.
Dus zo doende ben ik niet op Het Stuiterbal geweest. Waar ik al heel de carnaval naar uitkeek. Vorig jaar was dat gewoon beestachtig.

Dinsdag zijn we naar Helvoirt geweest. Nou het was leuk. Maar ik was nog steeds zo ziek als een hond van zondagnacht.


Volgend jaar als wraak bij zoveel mogelijk mensen laxeermiddel in het bier flikkeren.
zal mensen leren om dingen in elkaars drinken te gooien.

en op de wc/dixi`s een bordje: wegens werkzaamheden gesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 00:11 
 

Of LSD tussen de fusten en de tap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 00:21 
 

stefaneke schreef:
Of LSD tussen de fusten en de tap.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 00:22 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:44 
 
Hardtraxxer

Dit jaar alleen naar Stuiterbal en Dollen Dinsdag geweest.

Stuiterbal was echt een goud feestje met Charly Lownoise als hoogtepunt. Sfeer was goed, gezellige mensen en door de opstelling bleef het regionale karakter behouden. Enig verbeter puntje wat ik heb is dat er voor mijn gevoel vanuit house iets rustiger opgebouwd mag worden naar raw hardstyle maar voor de rest top!
Dollen Dinsdag was een stuk groter en anders qua opzet maar desondanks vind ik dat het feest met het grote podium voldoende karakter had. Ik vind dat de organisatie een goede de invulling heeft gegeven aan de verdere ontwikkeling van pleinfeesten. De sfeer op het feest zelf vond ik echter erg teleurstellend, overal waar je om je heen keek stonden mensen stil en de jonge kindjes waren irritant. Verder doodzonde dat het half uurtje hardcore met Only geschrapt is. Ondanks dat ik geen echte hardcore liefhebber ben was dat toch altijd het hoogtepunt van Dollen Dinsdag voor mij. En tsja het geluid, als je het afgelopen jaar de berichtgeving hebt gevolgd kon het niet als een verassing komen maar wel zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 17:14 
 
Hardtraxxer



Lekkere aftermovie! Wat een sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
er werden door PRDX en Code Black bijna alleen maar hitjes gedraaid.


Das met carnaval dus iets waar ik me totaal niet aan kan ergeren, de muziek xd
Hardstyle is hardstyle en house is house, terwijl ik normaal gesproken op soms wat fatsoenlijke mainstream na alleen maar raw, early en hardcore luister.
Heerlijk staan genieten met m'n hele vriendengroep tijdens Lessons In Love en Year Of Summer, zou ik buiten carnaval om dus echt niet kunnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 19:11 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
RobertV schreef:
er werden door PRDX en Code Black bijna alleen maar hitjes gedraaid.


Das met carnaval dus iets waar ik me totaal niet aan kan ergeren, de muziek xd
Hardstyle is hardstyle en house is house, terwijl ik normaal gesproken op soms wat fatsoenlijke mainstream na alleen maar raw, early en hardcore luister.
Heerlijk staan genieten met m'n hele vriendengroep tijdens Lessons In Love en Year Of Summer, zou ik buiten carnaval om dus echt niet kunnen xd

Dat heb ik dus precies hetzelfde. Tijdens carnaval maakt mij het niet zoveel uit welke nummers er gedraaid worden. Want de carnavalsmuziek buiten carnaval om vind ik ook niet veel aan maar tijdens carnaval kan ik er 5 dagen lang naar luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben al blij om op stap Hardstyle te horen tussen al die carnavalszooi in, welke track het dan is maakt me niet zoveel uit, alles beter dan die carnavalsmuziek :P Al heb ik me dit jaar minder aan carnavalsmuziek geërgerd dan andere jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 20:35 
 

90% van wat ik gehoord heb met carnaval was hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
RobertV schreef:
er werden door PRDX en Code Black bijna alleen maar hitjes gedraaid.


Das met carnaval dus iets waar ik me totaal niet aan kan ergeren, de muziek xd
Hardstyle is hardstyle en house is house, terwijl ik normaal gesproken op soms wat fatsoenlijke mainstream na alleen maar raw, early en hardcore luister.
Heerlijk staan genieten met m'n hele vriendengroep tijdens Lessons In Love en Year Of Summer, zou ik buiten carnaval om dus echt niet kunnen xd

Ja als ik normaal in een kroeg sta waar alleen nederlandstalige shit en house word gedraaid dan ga ik ook op elk hardstyle nummer los maar op zo'n pleinfeest met een hoop hardstyle liefhebbers mag je toch wel iets beters verwachten/kritischer beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Robert, ja daar heb je wel gelijk in eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 00:02 
 
Hardtraxxer

Ran-D en Adaro op dollen dinsdag hahaha wat helden toch
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten