Vrijdag
Kick Off: zoals elk jaar weer een erg gezellig feestje, erg goed vermaakt hier!
Zaterdag met de carnavalswagen naar Valkenswaard gereden, om daar naar de
carnavalskermis te gaan. Met z'n allen in de botsauto's was prachtig om mee te maken
Enige minpuntje dat ik halverwege de dag al ben aangereden door n auto, waardoor ik de rest van carnaval met n verneukte enkel rond heb gelopen.
Zondag
MOCP Udenhout: heerlijke set van Coone, stond er echt van te kijken. De set van DBSTF daarna was wel oké. Er werd nog een plaat opgedragen aan iemand die overleden was, was wel netjes.
Maandag
Mindset Outdoor: verreweg de leukste dag van carnaval. Leuke setjes van Audiofreq & Frontliner. Daarna Frequencerz met een bazenset!
Burning, Fatality, We Won't Sleep, Attention, Quakers, Night Colours Black, Mysterias, Delusion, Magic, Bitch Hardcore Edit, One of a Kind, Bring Back The Funk.. Deed me weer terugdenken aan Hard Bass. Dit gecombineerd met alle geluidswagens op vol vermogen was geniaal. Ook de sfeer was perfect.
Dinsdag
Dollen Dinsdag: hier had ik al weinig hoge verwachtingen van, dit omdat ik al verwachtte dat de geluidskwaliteit op deze dag niet super zou zijn. Dit bleek zo te zijn, geluid was ronduit waardeloos te noemen. Ook de kleine kinderen op t plein waren een minpuntje. Sfeer rond de carnavalswagen van ons was wel prima, niks meegekregen van de vechtpartijen die er blijkbaar geweest zouden zijn.
PRDX en Ran-D & Adaro waren nog wel leuk, Massacre & Mad Dog - Agony als afsluiter waren pluspuntjes!