Over ongeveer anderhalve maand begint hier in Midden-Brabant (Hilvarenbeek, Udenhout, Moergestel, Haghorst) het Hardstyle Carnaval weer.
Je vergeet eigenlijk het belangrijkste dorp. Waar het eigenlijk begonnen is. Maar ik ben waarschijnlijk bij Udenhout Open Air en Het Stuiterbal aanwazig.
Ik had dit topic expres niet geopend om al de carnaval haatreacties te vermijden . Maargoed, ik ben van de partij. Vrijdag ons eigen feestje Kick Off, zaterdag weetikveel. Daarna 3 dagen rammen met J-Town, Udenhout, Haghorst en Hilvarenbeek worden aangedaan. Kei veul zin in! Met het Stuiterbal kan je onvermijdelijk Deepack weer verwachten, met nog wat enorm vette "A" artiesten als de geruchten waar zijn, we horen het vanzelf wel.
En jawel, daar gaat ie weer!
Om nog wat meer gekkigheid te tonen. Ik kwam laatst dit filmpje tegen, leuke interviews met de artiesten etc.
Ik ga lekker zeuren hoe leuk het ook is dat er met carnaval Hardstyle is toch hoort er niet zoveeeel Hardstyle te zijn met carnaval, carnaval is juist boerenmuziek yiehaaa!
Ik vind die malaise in Moergestel wel mooi. Het houdt veel irritant volk uit de noordelijkere hoek weg uit Haghorst. Ik vind dat Mindset het een stuk professioneler aanpakt en gun ze ook een succes editie. Mss dat ik nog een kijkje neem op de afterpardy met Reactiv maar dat zie ik dan wel, zal vervoerskundig lastig worden ben ik bang. Het Stuiterbal gaat natuurlijk voor, wat een ongekende sfeer hing daar vorig jaar!
Drie feesten tegelijkertijd in een straal van maximaal 10 km? Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.. Ben geen insider maar naar mijn mening zal er samengewerkt moeten worden om het zo lang mogelijk in stand te houden. Dit spreekt nou niet echt van een goede samenwerking
Ik vind die malaise in Moergestel wel mooi. Het houdt veel irritant volk uit de noordelijkere hoek weg uit Haghorst. Het Stuiterbal gaat natuurlijk voor, wat een ongekende sfeer hing daar vorig jaar!
Die sfeer daar inderdaad Verder natuurlijk weer Udenhout en H'beek.