Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:45 

Hardtraxx Elite

aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:48 

Hardtraxx Veteran

Twijfel, wel of niet gaan :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

Jippie zometeen doorrijden. Onlangs een beetje brakheid aardig zin aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 22:04 

Hardtraxxer

Heel veel zin in. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 23:05 

Hardtraxx Addict

tot zo :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 05:41 

ik heb me vermaakt! :worship: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 09:20 

Hardtraxx Veteran

Was gezellig. Hardcore was echt pure kaas dus ik ben na een tijdje naar de Hardtechno gegaan, zieke muziek :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 12:15 

Hardtraxx Addict

prima feestje. leuke nummers gehoord overall, aardig wat bekenden en onbekenden gesproken. bier voor 2 euro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 13:46 

Hardtraxx Addict

Erg gezellig gehad! Vanaf 22.00 al gelijk druk en sfeer zat er al meteen goed in :worship: Super gezellig ook met de vele bekenden! :D

Hier m'n tracklist:

1. Tatanka - Let’s Rock (Original Tat & Zat Mix)
2. Best Enemies - Les Drums (Technoboy Remix)
3. Treshold - Parts Of Me (Bass Modulators Remix)
4. Project One - The Story Unfolds (Live Edit)
5. Disk Warrior – Disk Warrior (The Nasty Boyz Remix)
6. Da Revolutionists – Postal (Zatox Remix)
7. E-Fect – Glorification (Activator & Zatox Remix)
8. Technoboy - Next Dimensional World (2012 edit)
9. Blademasterz - Masterblade
10. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
11. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Mix)
12. Bass Modulators – NRGizer
13. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
14. Deepack – The Prophecy
15. W.A.S.H. – Radio Alarm (Zatox Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 14:01 

Hardtraxx Elite

Fijn feestje! :) Deetox, P&D set :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 14:22 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje gehad, eigenlijk alleen maar goede sets gehoord met Clock kid toch als hoogtepunt vanwege het mixwerk en de platenkeuze, echt zeer vet! Daarna Prefix & Density en Deetox, ook heerlijk op vermaakt! Bij Deetox ging 't in het begin eerst effe fout, autocue stond niet aan had ik later begrepen, maar ging daarna echt lekker, echt verliefd op Android :loving: zieke zieke shit. Verder was Tartaros ook wel prima, en laatste stukje Mind.Illusion wat ik gehoord heb was ook lekker.

Geluid was ook prima. Had vanwege het volume van de vorige keren in de Dynamo geen gehoorbescherming mee genomen want heb 't daar altijd uit gehad omdat 't geluid altijd vrij zacht stond. Gister was dit niet het geval, maar ondanks dat ik ze niet bij me had, heb ik nu geen piep in m'n oor (het was niet zoals op Thrillogy ofzo haha).

Leuke sfeer, veel bekenden gesproken en bier voor 2 euro is prima, maar doe dan 1 munt voor 2 euro, en niet 1 punt per euro want de hele tijd met zo'n stapel munten in je broekzak is niks.

Al met al dus een prima feestje gehad, leuke locatie, leuke mensen, leuke sfeer en prima sets gehoord! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 14:28 

Hardtraxx Veteran

Was mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 14:47 

Artiest

Wat een vet feessie :D .. Ik had idd even een moeilijke start door wat ruzie met de cdspeler haha maar daarna echt zwaar genoten.

Ook van mij een tracklist:
1. Donkeyrollers - The fusion of sound
2. Phuture Noize - Sleep ( Phrantic remix )
3. Dj Thera - The Battle
4. Phrantic & Deetox - Contact
5. Blackburn - Without warning
6. Deetox - Drop that bass
7. Dj Thera - Disturbia ( The R3belz remix )
8. Delete - Pulse (Catatonic overload remix)
9. A.S.Y.S - Acid Nightmare (Zany remix)
10. Delete - Proximity to extinction
11. Phrantic - Become one (merge mix)
12. Degos & Re-Done - Turn it off
13. Zazafront - Dikke vette bassplaat
14. Deetox & Delete - Android
15. The Beholder & Max enforcer - Bitcrusher (Chris one remix)
16. Deetox - Still here (Delete remix)
17. Degos & Re-done - Synthgeweld 2012 (no vocal edit)
18. Antracks Ft. Wavemakerz - Carnage (Brainkicker Re-Kick Mix)
19. The R3bels - Pattern 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

Nu al zin in Loudness als ik dat zo bekijk! Iemand toevallig Drop That Bass ook gefilmt? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:03 

Leuk feestje en het geluid stond deze keer goed hard naar mijn mening. Voornamelijk bij hardstyle gestaan. Nog even bij de hardcore geweest met drie onbekenden waarmee ik stond te praten. Hier werd echt slecht gedraaid. Vervolgens ging ik maar weer terug naar de hardstyle tijdens Clock Kid. Ik snap nu wel waarom hij zo gewaardeerd wordt hier. Hoogtepunt van de avond waren de laatste twee uurtjes. Ik heb Deetox nu een keer live zien draaiden, gisteren en ik vond het echt geweldig. Pure passie voor de muziek was in de hele zaal aanwezig. Tja en dan krijg je nog een uurtje Radical Redemption. Ik vond dat echt fantastisch. De kicks kwamen ook goed op mij over. Tegen hardcore aan mag ik wel zeggen en dat was net wat ik heel goed kon waarderen. Volgens mij nog wat nieuwe tracks gehoord.

Ik pak eigenlijk alleen maar af en toe wat mee in Eindhoven, maar dit soort feesten zijn geweldig. Oja en telkens als ik dan op een feest ben word ik altijd gevraagd of ik wat drugs voor iemand heb. Ik ben dan wel half Italiaan, maar geen mafioso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:32 

Hardtraxx Veteran

Erg vermakelijk feestje gehad! Precies wat ik van te voren verwacht had eigenlijk, goedkoop prijsje maar wel een leuk degelijk feestje. En dat is zeker waar gemaakt..

Eigenlijk geen een minder goed setje gehoord, vond Prefix & Density alleen net onder het niveau van de andere sets, gezien aardig wat storende mixfouten en meerdere keren tracks uitmixen een het punt waarna het vetste deel nog komt.. Buiten dat hou ik niet echt van hun eigen tracks, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Maar voor de rest sowieso heerlijk genoten van begin tot eind van dit feestje. Vond het ook super gezellig omdat er nog best veel bekenden overal rond liepen, niet verwacht dat er zoveel aanwezig gingen zjin. Mixwerk van Clock Kid was trouwens puur genieten, heel die set extra aandachtig geluisterd en had zet weer ziek goed in elkaar. Alleen platenkeuze vond ik af en toe niet zo gepast. Verder zeker wel een baasje die jongen. Radical Redemption begon hoopgevend met wat verieuwende platen, maar laatste 30 minuten volgens mij nagenoeg niets anders gehoord dan zijn eigen platen.

Blijft toch een van de betere concepten, feestjes met line ups die vooral echte liefhebbers aantrekken. Top sfeertje! Vond het ook wel de perfecte locatie ervoor, zaal was precies groot genoeg want het was grootste deel van de avond 'gezellig druk' je had gewoon continu genoeg ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:40 

Hardtraxx Veteran

Zo'n set van Clock Kid vergt wel veel voorbereiding, en zonder 3e cd-speler had hij sommige overgangen ook niet kunnen doen. Toch hoop ik dat meer DJ's dit gaan doen, zoals hij mixt is gewoon tig keer interessanter dan een standaard setje. En je zag aan 't publiek ook dat ze er een stuk enthousiaster van worden :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:40 

Hardtraxx Veteran

Waarom ben ik jullie allemaal niet tegen gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:42 

Draidy schreef:
Waarom ben ik jullie allemaal niet tegen gekomen?

Je maakte 1 fout: Je zei tegen me dat je naar de Hardcore ging.

Dus die fout maak je ook nooit meer? :P

Ik ben Gill tegen gekomen in zn theracordsshirt,

Iedereen die er was, enkelen niet herkend...

een paar hebben zich voorgesteld maar ben de naam alweer vergeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Zo'n set van Clock Kid vergt wel veel voorbereiding, en zonder 3e cd-speler had hij sommige overgangen ook niet kunnen doen. Toch hoop ik dat meer DJ's dit gaan doen, zoals hij mixt is gewoon tig keer interessanter dan een standaard setje. En je zag aan 't publiek ook dat ze er een stuk enthousiaster van worden :) .

Sowieso. Ook veel platen kwamen terug uit zijn Defqon set in de Blue Area, paar dingen ook precies op de zelfde manier ingemixt zelfs. En volgens mij opende hij daar ook met Wilde Guille Bass en dat stukje van Done op de break van Furious was ook exact op de zelfde manier. Maarja.. onlangs dat het grotendeels instuderen is blijft het wel knap omdat maar even in de praktijk te gaan doen voor publiek en dan ook nog is tijdens het actief bezig zijn met mixen ook interactie te houden met publiek. (Deed hij ook heel sterk)

Het voegt ook zeker wat toe vooral als je de platen die hij zo vet inmixt goed kent, dan stond ik soms echt ff te kijken van wauw. En vervolgens krijg je er een energieboost van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:49 

Hardtraxx Addict

die MIM plaat waarin de break de kicks van wavolizer-done kwamen :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 16:16 

Hardtraxx Veteran

Goed feestje :), vooral de sets waren prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 17:26 

Hardtraxx Elite

Heerlijk feest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 18:59 

Hardtraxxer

Dit was zeker gezellig!
Was de lange rit waard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 19:47 

Hardtraxx Beheerder

Wat een vet feestje! geen spijt dat ik zover moest rijden :D
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten