Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 19:56 
 

The Venator schreef:
Wat een vet feestje! geen spijt dat ik zover moest rijden :D

Hoe benje trouwens naar huis gekomen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
The Venator schreef:
rijden :D

Hoe benje trouwens naar huis gekomen? :P

ik denk met het vliegtuig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Trouwens, eindelijk Different Kind Of Therapy gehoord (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 20:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
The Venator schreef:
Wat een vet feestje! geen spijt dat ik zover moest rijden :D

Hoe benje trouwens naar huis gekomen? :P


Trein :D heb nog 3 uur op het station in Utrecht rondgelopen omdat de trein niet eerder kwam haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 20:43 
 

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
18. Antracks Ft. Wavemakerz - Carnage (Brainkicker Re-Kick Mix)

Zoooo vet dat je die draaide! :worship:
Ondanks vele andere toppers de track van de avond voor mij. Wat gaat ie hard zeg! Zeker als je voor de speaker staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:50 
 
Hardtraxx Elite

Iemand die trouwens weet waar die foto's komen van die twee mensen die normaal voor partyflock fotograferen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:57 
 

Onthafloorx schreef:
Iemand die trouwens weet waar die foto's komen van die twee mensen die normaal voor partyflock fotograferen? :$



Hardnation

ongeveer een uur geleden via mobiel.



Hardnation was top! Iedereen bedankt! De foto's komen zo snel mogeljk online!

Op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 09:07 
 
Hardtraxxer

Vond een paar dingen wat slecht geregeld, zoals bijvoorbeeld de muntjes. En had niet verwacht dat Dynamo zo klein was

Maar verder leuk feestje hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje! Locatie is goed, lekker geluid en het was vooral heel gezellig. Prefix & Density hadden voor mij weer de beste set met o.a. DKOT, A Dark Tomorrow, de nieuwe Thera, eindelijk The Great Zany Show en hun eigen platen. :worship: Clock Kid was weer super vet. Helaas de mid-intro van Scary Noises gemist op het enige moment dat ik even weg ging. >.< Deetox ook heel ziek. Paar misplaatste tracks maar nummers als Android en Synthgeweld maakte dat goed. Turn It Off is trouwens echt belachelijk vet, had echt een glimlach van oor tot oor. :D Verder draaide M.I en Tartaros ook prima! En nogmaals bedankt Remco voor de lift. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel gaaf feestje was het ^^ Werden echt verrassend lekkere nummers gedraaid (The Great Zany Show eindelijk gehoord!!). Set van de avond was voor mij toch die van Mind.Illusion, echt een uur lang genieten. Wat was het heerlijk om al die nummers weer eens live te horen :loving: Verder veel gezellig mensen, aantal nieuwe mensen ontmoet en nog een aantal andere bekenden tegen gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was heel vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 20:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando, dit moeten we vaker doen! :thumbsup:

Gezellige avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Gezellige avond!


Was te zien toen ik de parkeer garage uit reed en je tegen een muur aan zag zwalken :worship: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoals verwacht een hele vette avond gehad hier, dikke setjes, goeie sfeer, en nieuwe mensen ontmoet (wat ik er nog van weet: Wootum, Teupie, Mind.Illusion, Onthafloorx, en ik vergeet er een paar maar ik ben fucking slecht met namen).

Setje van P&D stak voor mij ver boven de rest uit, gevogd door Deetox en Clock Kid. Mind.Illusion was ook heerlijk om in te komen, hoor dit soort platen niet vaak :love:. En tja, Radical ga ik geen woorden aan vuil maken. Begin was wel aardig, maar zodra zijn set weer op een albumshowcase ging lijken was ik er helemaal klaar mee. Maar dat mag de pret niet drukken.

Enige minpuntje was mijn eigen fitheid/conditie maar dat kwam omdat ik de avond ervoor met Vik mee naar zijn boeking was gegaan (welliswaar als Bob) maar het daarna nog iets te bont had gemaakt, achja ... note-to-self :D

Kijk eerlijkgezegd wel uit naar Output, begin wel fan te worden van feestjes in Dynamo ^^

Oh en allejezus wat is Deetox & Delete - Android een ziekelijk vette track, echt hét genietmomentje van de avond :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry nog Jeroen als ik je belachelijk maakte met je voeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zo'n feestjes mogen er wel vaker zijn! Helaas 29 december er niet bij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 12:06 
 

Mind.Illusion schreef:
hoebedoelje schreef:
Gezellige avond!


Was te zien toen ik de parkeer garage uit reed en je tegen een muur aan zag zwalken :worship: :D

*proest*
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Sorry nog Jeroen als ik je belachelijk maakte met je voeten :P


Ik praat niet meer tegen jou klootzak
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Jurheinen schreef:
Sorry nog Jeroen als ik je belachelijk maakte met je voeten :P

Ik praat niet meer tegen jou klootzak

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
hoebedoelje schreef:
Gezellige avond!


Was te zien toen ik de parkeer garage uit reed en je tegen een muur aan zag zwalken :worship: :D


Er zijn wel getuigen! xd

Ik ben zelfs nog in het ziekenhuis geweest joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Er zijn wel getuigen! xd

Ik ben zelfs nog in het ziekenhuis geweest joh!

Leuk, zo'n tour door Eindhoven. :P Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 19:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Yes! Ik ben nog nuchter gefilmd :cool:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten