Zoals verwacht een hele vette avond gehad hier, dikke setjes, goeie sfeer, en nieuwe mensen ontmoet (wat ik er nog van weet: Wootum, Teupie, Mind.Illusion, Onthafloorx, en ik vergeet er een paar maar ik ben fucking slecht met namen).
Setje van P&D stak voor mij ver boven de rest uit, gevogd door Deetox en Clock Kid. Mind.Illusion was ook heerlijk om in te komen, hoor dit soort platen niet vaak

. En tja, Radical ga ik geen woorden aan vuil maken. Begin was wel aardig, maar zodra zijn set weer op een albumshowcase ging lijken was ik er helemaal klaar mee. Maar dat mag de pret niet drukken.
Enige minpuntje was mijn eigen fitheid/conditie maar dat kwam omdat ik de avond ervoor met Vik mee naar zijn boeking was gegaan (welliswaar als Bob) maar het daarna nog iets te bont had gemaakt, achja ... note-to-self
Kijk eerlijkgezegd wel uit naar Output, begin wel fan te worden van feestjes in Dynamo
Oh en allejezus wat is Deetox & Delete - Android een ziekelijk vette track, echt hét genietmomentje van de avond