Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:09 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hardnation
Locatie: Dynamo Eindhoven
Datum: 10 november 2012
Tijd: 21:00 - 04:00

Line-up:

Warming-up:
Eyoung (Therabyte)

Area 1 (Hardstyle):
Prefix & Density
Tartaros
Mind.Illusion
Deetox
Clock Kid
Radical Redemption
MC Dash

Area 2 (Hardtechno):
Salva Trucha
Jack Wax
Daniela Haverbeck
Mike Drama

Area 3 (Electro/Harddance):
Determinators
Thilo
Evanti
Lucky Done Gone
Lee Mac

Area 4 (Hardcore by BPM Productions):
Cevex
Black Dahlia
QuickSwitch
The Unnamed
Nitrogenetics
Future
MC Sonik

Tickets: €15,- via Primera & Paylogic
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat ik deze weer ga missen, maar ik heb Hellbound al :P

Zal wel weer een theracords stage zijn neem ik aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtechno ook? Kan interessant zijn!
Zou er ook een keer kans zijn voor Hardtrance-achtige acts? Zou dat graag weer eens willen beleven! Maar goed, ik ben ook een van de weinigen gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zou er ook een keer kans zijn voor Hardtrance-achtige acts? Zou dat graag weer eens willen beleven! Maar goed, ik ben ook een van de weinigen gok ik.

Count me in! Hardtrance in Eindhoven ben ik zeker bij haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm... afhankelijk van de line up mss wel aanwezig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 02:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als dit z'n line up als vorige keer word. Dan is de kans dat ik aanwezig ben vrijwel zeker..... Maar dat ligt puur aan de line up..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op een DJ contest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:16 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hardtechno ook? Kan interessant zijn!

Het wordt zeker interessant :) Wie zou je willen zien?

Khadber schreef:
Zou er ook een keer kans zijn voor Hardtrance-achtige acts? Zou dat graag weer eens willen beleven! Maar goed, ik ben ook een van de weinigen gok ik.

Hardtrance is zeker goeie muziek, maar ik vraag me af of er veel vraag naar is. Wie weet een andere keer. Dynamo heeft trouwens maar 4 zalen, dan moeten we ff op zoek naar iets groters ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 01:07 
 

Sportzaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:57 
 
Organisator
Avatar gebruiker

HARDNATION, 10-NOV-2012 – DYNAMO EINDHOVEN

Met een onverwacht hete zomermaand en een paar mooie festivals in het geheugen, blikken wij alvast vooruit naar de maand november. Dan staat de tweede editie van Hardnation op de agenda.

Vorig jaar beleefde Hardnation zijn eerste editie en scoorde op Partyflock ‘zeer goed’. Vanaf 2 stages, waarvan 1 gehost door Theracords, zetten zo’n 16 artiesten de boel flink op z’n kop.

Aankomende editie pakken we nog serieuzer aan. Zo’n 25 artiesten zullen vanaf 4 verschillende podia de hardste beats uit de speakers laten knallen. 4 areas met elk zijn eigen stijl: Hardstyle, hardtechno, hardcore en beukende electro. De lineup is om te watertanden en zal snel bekend gemaakt worden.

Verwacht geen pussyhouse: dit wordt stampen, snoeien en maaien zoals het hoort. Hou voor de laatste nieuwtjes de Hardnation pagina op facebook goed in de gaten, meld je aan op de speciale event pagina en nodig daar al je feestmaatjes uit. Dan zorgen wij voor de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit wordt echt een heeeerlijk feestje! :woot: Echt veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LINE-UP HARDNATION - 10-11-2012, DYNAMO EINDHOVEN:

Warming-up:
Eyoung (Therabyte)

Area 1 (Hardstyle):
Prefix & Density
Tartaros
Mind.Illusion
Deetox
Clock Kid
Radical Redemption
MC Dash

Area 2 (Hardtechno):
Salva Trucha
Jack Wax
Daniela Haverbeck
Mike Drama

Area 3 (Electro/Harddance):
Determinators
Thilo
Evanti
Lucky Done Gone
Lee Mac

Area 4 (Hardcore):
Cevex
Black Dahlia
QuickSwitch
The Unnamed
Nitrogenetics
Future
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Omdat ik niet naar Output kan, wil ik hier heel graag heen. Line-up is ook heerlijk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line up is wel heel erg dik! even kijken of ik vrienden mee kan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 3 (Electro/Harddance):
Determinators
Thilo
Evanti
Lucky Done Gone
Lee Mac

+ kruipafstand, dus aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

meh..

Tartaros, Mind.Illusion en Clock Kid vind ik wel leuk.
Het hangt een beetje van de timetable en of ik naar TBYD de dag ervoor ga af of ik hierheen ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 02:53 
 
Hardtraxx Veteran

Man man, wat een line-up! Alleen jammer dat he zo ver weg is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 07:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Prefix & Density
Tartaros
Mind.Illusion
Deetox
Clock Kid

:worship:

Hele grote optie. Vorige keer was het een leuk feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Man man, wat een line-up! Alleen jammer dat he zo ver weg is :(

Gewoon komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Man man, wat een line-up! Alleen jammer dat he zo ver weg is :(


Voor mij ook een optie :) , mag je wel met mij mee :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Man man, wat een line-up! Alleen jammer dat he zo ver weg is :(

Voor mij ook een optie :) , mag je wel met mij mee :$ :$ :$

:$ :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik lees het alweer dit wordt een gezellige boel! :woot:
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten