Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij Output trok ik (en veel anderen die ik ken) het echt niet in die zaal. Echt vies warm toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zin in! :woot:

Voor iedereen die met de auto komt; In de binnenstad van Eindhoven is GLOW en daarom zijn veel straten afgezet en zijn parkeerplaatsen beperkt... Hou hier dus rekening mee.. En de A2 tussen Den Bosch en Eindhoven is afgesloten, dus vanuit het noorden moet je een stukje omrijden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 01:19 
 
Hardtraxxer

Waar kun je het beste parkeren? gewoon in de parkeer garage langs/onder de dynamo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anco schreef:
Waar kun je het beste parkeren? gewoon in de parkeer garage langs/onder de dynamo?


Er zit daarnaast wel een parkeergarage ja, maar denk dat je voor die tijd die je daar staat wel een euro of 15 kwijt bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 01:45 
 

Vlak bij de pathe is het volgens mij gratis... (is wel klein eindje lopen)

En anders bij station?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 01:52 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Vlak bij de pathe is het volgens mij gratis... (is wel klein eindje lopen)

En anders bij station?


Ik weet dat je gratis kunt parkeren in de wijk langs het station, alleen wel stukje lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 03:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parkeer m bij mij in de straat, is maar 20 min lopen :P

Verschrikkelijk dat ik hier niet heen ga, maar ik moet ergens anders heen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Parkeer m bij mij in de straat, is maar 20 min lopen :P

Verschrikkelijk dat ik hier niet heen ga, maar ik moet ergens anders heen :(

Afteeeeer. Maar jij gaat naar I Love Techno zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 09:41 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Vlak bij de pathe is het volgens mij gratis... (is wel klein eindje lopen)

En anders bij station?


Achter de Pathé zit inderdaad een parkeerplaats waar je 's avonds gratis kan parkeren, +- 5 minuten lopen dus dat valt wel mee.

Hoop er ook nog bij te zijn, alleen niemand wil mee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon komen. Je komt toch veel mensen van Hardtraxx tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
PNXRMX schreef:
Parkeer m bij mij in de straat, is maar 20 min lopen :P

Verschrikkelijk dat ik hier niet heen ga, maar ik moet ergens anders heen :(

Afteeeeer. Maar jij gaat naar I Love Techno zeker?


Yep uiteindelijk wel, al was ik dat eerst niet van plan. Pas rond 10en weer thuis dus after zit er niet in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 12:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:thumbsup: Tot morgenn iedereen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Yep uiteindelijk wel, al was ik dat eerst niet van plan. Pas rond 10en weer thuis dus after zit er niet in :P

Paar vrienden van me gaan ook naar ILT maar ik geef dit toch de voorkeur gezien de prijs. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Schoolprojecten zijn ingeleverd, dus kan het vizier volledig op morgenavond zetten. Fliiiiink zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 11:06 
 
Hardtraxxer

Oooeh, zin innn. Hopen dat beetje op tijd terug ben van wedstrijd zodat redelijk op tijd kunnen vertrekken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:love: :love: :love: :love: :love:

Kom in de stemming met Eyoung & Deetox :D

Tot vanavond allemaal!



Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 11:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Party machen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 16:34 
 
Hardtraxxer

Zin innnnn !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog een kaartje over. Stuur maar een berichtje op Facebook. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin in! :D Weet iemand overigens welk station het dichtst bij de Dynamo is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Heb er zin in! :D Weet iemand overigens welk station het dichtst bij de Dynamo is?


Gewoon centraal. En dan al het uitgaanspubliek achternalopen richting Stratum, zodra je op een groot plein komt met rechts een kerk is Dynamo links
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, bedankt gasten! Neem ook de laatste trein terug naar Amsterdam om 04:00 :) Tot vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Oke, bedankt gasten! Neem ook de laatste trein terug naar Amsterdam om 04:00 :) Tot vanavond :D


04:00 is prima toch, aan Radical mis je niks :D
Ben al op tijd in Eindhoven om een stevige bodem te leggen met Vik :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 17:55 
 

Heb er zin in. Ga wel alleen maar vermaak me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rond 7 uur naar Eindhoven, nog ff wat drinken bij een maat van me. Dan rond een uur of 9/kwart over 9 aanlopen :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten