Haha best leuke after! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
XHardtraxxer
- 97 posts member since 2011
Haha heel vaak gespot
Is maar goed ook.wrote:Yes! Ik ben nog nuchter gefilmd
Ik denk dat ze het gedeelte dat je met je onderbroek op je hoofd stond niet in de aftermovie durfde te stoppen.wrote:Yes! Ik ben nog nuchter gefilmd
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Oehhh david 
Sexy he, hoe ik daar de lucht probeer op te etenwrote:Oehhh david
Ik vond het nog sexyer hoe jij in de McDonalds van te voren je wrap langs de verkeerde kant op zat te etenwrote:Sexy he, hoe ik daar de lucht probeer op te etenwrote:Oehhh david
Deed ik niet, McDonalds was in de warwrote:Ik vond het nog sexyer hoe jij in de McDonalds van te voren je wrap langs de verkeerde kant op zat te etenwrote:Sexy he, hoe ik daar de lucht probeer op te etenwrote:Oehhh david
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
huh, hoe krijg je dat dan voor elkaar? 
Nou ik had een wrap en ik scheurde dat ding gewoon open en toen begon ik aan de onderkant te etenwrote:huh, hoe krijg je dat dan voor elkaar?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.
Ey gast... kan je dit aub weghalenwrote:Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.
Als je cassis om begint stoten ben je wel echt zwaar van het padje af hoor....wrote:Ey gast... kan je dit aub weghalenwrote:Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.Heb liever niet dat anderen dit lezen
Kom op zeg...
Ja inderdaad... Peter...wrote:Als je cassis om begint stoten ben je wel echt zwaar van het padje af hoor....wrote:Ey gast... kan je dit aub weghalenwrote:Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.Heb liever niet dat anderen dit lezen
Kom op zeg...
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Ja godverdomme, die cassis!