Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:31 
 
Hardtraxx Elite

Haha best leuke after! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:48 
 
Hardtraxxer

Haha heel vaak gespot
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Yes! Ik ben nog nuchter gefilmd :cool:

Is maar goed ook. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mooooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 12:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Yes! Ik ben nog nuchter gefilmd :cool:

Ik denk dat ze het gedeelte dat je met je onderbroek op je hoofd stond niet in de aftermovie durfde te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Oehhh david :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Oehhh david :love:

Sexy he, hoe ik daar de lucht probeer op te eten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Firetrap schreef:
Oehhh david :love:

Sexy he, hoe ik daar de lucht probeer op te eten :love:


Ik vond het nog sexyer hoe jij in de McDonalds van te voren je wrap langs de verkeerde kant op zat te eten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Mr Lellebel schreef:
Firetrap schreef:
Oehhh david :love:

Sexy he, hoe ik daar de lucht probeer op te eten :love:


Ik vond het nog sexyer hoe jij in de McDonalds van te voren je wrap langs de verkeerde kant op zat te eten :love:

Deed ik niet, McDonalds was in de war :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

huh, hoe krijg je dat dan voor elkaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
huh, hoe krijg je dat dan voor elkaar? :P

Nou ik had een wrap en ik scheurde dat ding gewoon open en toen begon ik aan de onderkant te eten :x :P Was lekker aan het blunderen die avond :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.

Ey gast... kan je dit aub weghalen :/ Heb liever niet dat anderen dit lezen >.< Kom op zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 19:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Firetrap schreef:
Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.

Ey gast... kan je dit aub weghalen :/ Heb liever niet dat anderen dit lezen >.< Kom op zeg...

Als je cassis om begint stoten ben je wel echt zwaar van het padje af hoor....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Mr Lellebel schreef:
Firetrap schreef:
Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.

Ey gast... kan je dit aub weghalen :/ Heb liever niet dat anderen dit lezen >.< Kom op zeg...

Als je cassis om begint stoten ben je wel echt zwaar van het padje af hoor....

Ja inderdaad... Peter... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ja godverdomme, die cassis!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten