Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:love: :love: :love: gassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:37 
 

Ik ga toch niet meer ivm meniscus, hoerenonderdeel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt gezellig! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ik ga toch niet meer ivm meniscus, hoerenonderdeel


Jij ontwijkt mij gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:41 
 

Firetrap schreef:
Almighty schreef:
Ik ga toch niet meer ivm meniscus, hoerenonderdeel


Jij ontwijkt mij gewoon

Loudness ben ik er "gewoon", hoor "alsof het niets is".
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is de locatie trouwens? Nog nooit geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Hoe is de locatie trouwens? Nog nooit geweest.

'grote' zaal heeft wel aardig geluid, tis niet heel erg groot :).
Vorig jaar was het wel slecht geluid bij de Theracords stage, en die was akelig raar verlicht , maar stond dan ook in de entree.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 21:48 
 
Organisator
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
93Wesley93 schreef:
Hoe is de locatie trouwens? Nog nooit geweest.

'grote' zaal heeft wel aardig geluid, tis niet heel erg groot :).
Vorig jaar was het wel slecht geluid bij de Theracords stage, en die was akelig raar verlicht , maar stond dan ook in de entree.


Dit jaar zetten we dan ook zelf geluid neer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
urbandesigner schreef:
93Wesley93 schreef:
Hoe is de locatie trouwens? Nog nooit geweest.

'grote' zaal heeft wel aardig geluid, tis niet heel erg groot :).
Vorig jaar was het wel slecht geluid bij de Theracords stage, en die was akelig raar verlicht , maar stond dan ook in de entree.


Dit jaar zetten we dan ook zelf geluid neer ;)

Nice! In die entreezaal is nu de electrostage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:42 
 
Hardtraxx Elite

Op het laatste moment toch aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Op het laatste moment toch aanwezig! :D

Nice, lekker schuren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Tegen haar nek? Of je moet hurken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Onthafloorx schreef:
Op het laatste moment toch aanwezig! :D

Nice, lekker schuren :cool:


Firetrap schreef:
Tegen haar nek? Of je moet hurken.


Jammer dat er op hardtraxx nog steeds zulke kindjes als jullie zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal grote kleine kindertjes zijn het. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 23:32 
 

Onthafloorx schreef:
Jurheinen schreef:
Onthafloorx schreef:
Op het laatste moment toch aanwezig! :D

Nice, lekker schuren :cool:


Firetrap schreef:
Tegen haar nek? Of je moet hurken.


Jammer dat er op hardtraxx nog steeds zulke kindjes als jullie zijn. :)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 10:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik kom ook :woot: en ik ben ook aanwezig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 10:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik kom ook :woot: en ik ben ook aanwezig xd


Gezellig! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik kom ook :woot: en ik ben ook aanwezig xd


Yay :thumbsup:

Trouwens, is de main van Output de grote zaal van Dynamo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Fucking veel zin in :D

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dynamo Tip:

Trek een zwembroek aan en kom allemaal topless want deze locatie is super maar alleen heeeeul wèrrem :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Oh fijn is dat, zo'n beetje mijn grootste hekelpunt op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm, wellicht een korte broek aan dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 13:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik kan me iig niet herinneren dat het er zo warm was, de laatste keer dat ik er was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inderdaad, heb het daar nooit te warm ofzo
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten