Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
A
Ik ga toch niet meer ivm meniscus, hoerenonderdeel
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Jij ontwijkt mij gewoonwrote:Ik ga toch niet meer ivm meniscus, hoerenonderdeel
-
A
Loudness ben ik er "gewoon", hoor "alsof het niets is".wrote:Jij ontwijkt mij gewoonwrote:Ik ga toch niet meer ivm meniscus, hoerenonderdeel
Hoe is de locatie trouwens? Nog nooit geweest.
'grote' zaal heeft wel aardig geluid, tis niet heel erg grootwrote:Hoe is de locatie trouwens? Nog nooit geweest.
Vorig jaar was het wel slecht geluid bij de Theracords stage, en die was akelig raar verlicht , maar stond dan ook in de entree.
Dit jaar zetten we dan ook zelf geluid neerwrote:'grote' zaal heeft wel aardig geluid, tis niet heel erg grootwrote:Hoe is de locatie trouwens? Nog nooit geweest..
Vorig jaar was het wel slecht geluid bij de Theracords stage, en die was akelig raar verlicht , maar stond dan ook in de entree.
Nice! In die entreezaal is nu de electrostage?wrote:Dit jaar zetten we dan ook zelf geluid neerwrote:'grote' zaal heeft wel aardig geluid, tis niet heel erg grootwrote:Hoe is de locatie trouwens? Nog nooit geweest..
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Op het laatste moment toch aanwezig! 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Nice, lekker schurenwrote:Op het laatste moment toch aanwezig!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Tegen haar nek? Of je moet hurken.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
wrote:Nice, lekker schurenwrote:Op het laatste moment toch aanwezig!
Jammer dat er op hardtraxx nog steeds zulke kindjes als jullie zijn.wrote:Tegen haar nek? Of je moet hurken.
Allemaal grote kleine kindertjes zijn het. 
-
E
wrote:wrote:Nice, lekker schurenwrote:Op het laatste moment toch aanwezig!Jammer dat er op hardtraxx nog steeds zulke kindjes als jullie zijn.wrote:Tegen haar nek? Of je moet hurken.
Yaywrote:Ik kom ooken ik ben ook aanwezig
Trouwens, is de main van Output de grote zaal van Dynamo?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
+1wrote:Fucking veel zin in
Dynamo Tip:
Trek een zwembroek aan en kom allemaal topless want deze locatie is super maar alleen heeeeul wèrrem
Trek een zwembroek aan en kom allemaal topless want deze locatie is super maar alleen heeeeul wèrrem
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Oh fijn is dat, zo'n beetje mijn grootste hekelpunt op feesten.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Hmm, wellicht een korte broek aan dan
Ik kan me iig niet herinneren dat het er zo warm was, de laatste keer dat ik er was.