Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

WARMING UP
21.00 pm 22.00 pm Eyoung (Therabyte)

AREA 01 HARDSTYLE
22.00 pm 23.00 pm Mind.Illusion
23.00 pm 00.00 am Tartaros
00.00 am 01.00 am Prefix & Density
01.00 am 02.00 am Clock Kid
02.00 am 03.00 am Deetox
03.00 am 04.00 am Radical Redemption
MC DASH

AREA 02 HARDTECHNO
22.00 pm 23.30 pm Salva Trucha
23.30 pm 01.00 am Jack Wax
01.00 am 02.30 am Daniela Haverbeck
02.30 am 04.00 am Mike Drama

AREA 03 ELECTRO/HARDDANCE
22.00 pm 23.30 pm Lucky done gone
23.30 pm 01.00 am Determinators
01.00 am 02.30 am Lee Mac
02.30 am 04.00 am Thilo & Evanti

AREA 04 HARDCORE
22.00 pm 23.00 pm Cevex
23.00 pm 00.00 am Black Dahlia
00.00 am 01.00 am QuickSwitch
01.00 am 02.00 am The Unamed
02.00 am 03.00 am Nitrogenetics
03.00 am 04.00 am Future
MC Sonik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

RR op laatst is jammer, of juist goed, kunnen we eerder weg :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
RR op laatst is jammer, of juist goed, kunnen we eerder weg :P.

Gast, het duurt tot 4 uur. We gaan dus echt niet eerder weg he :P en hij draait wss wel weer ADKOT. Dus wij blijven mooi tot het einde dacht ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is wel een goede reden idd :P maar weinig kans hoor. Hij draaide hem toen alleen omdat Davey het vroeg, vindt hem zelf niet eens vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Dan moet Deetox hem maar even draaien. Eerst zou misschien M.I. hem draaien, maar dat zit er nu niet meer in :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:52 
 
Hardtraxxer

Gaat weer een heerlijk feestje worden! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 19:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerder naar huis gaan is voor watjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Eerder naar huis gaan is voor watjes

Precies, jij snapt het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn opmerking was quasi-serieus, Helmonder :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging normaal feestpauze doen tot Loudness maar dit ziet er wel heel leuk uit voor dit geld.. :P En het duurt 'maar' tot 04.00, dus eens wat rustiger kan ook geen kwaad.

Jurheinen schreef:
en hij draait wss wel weer ADKOT. Dus wij blijven mooi tot het einde dacht ik zo :)

Waar staat ADKOT voor? Stomme stoere afkortingen, zit hier al tijdje te te twisten wat het zou zijn maar kom er niet op. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Waar staat ADKOT voor? Stomme stoere afkortingen, zit hier al tijdje te te twisten wat het zou zijn maar kom er niet op. xd

A Different Kind Of Therapy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Denk A Different Kind of Therapy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afkorting klopt niet eens dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
93Wesley93 schreef:
Waar staat ADKOT voor? Stomme stoere afkortingen, zit hier al tijdje te te twisten wat het zou zijn maar kom er niet op. xd

A Different Kind Of Therapy :P


Aja juist dies wel vet, maar dan moet het geluidssysteem wel dik in orde zijn anders komen die kicks maar matig door live.

Op Euphoria vond ik hem niet zo hard gaan, op Decibel weer wel. En op Thrillogy helaas gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom ook nog even langs, wie ga ik allemaal tegenkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 08:39 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Afkorting klopt niet eens dus.

Hoezo niet? a different kind of therapy
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Nando schreef:
Afkorting klopt niet eens dus.

Hoezo niet? a different kind of therapy

Er moet helemaal geen 'A' voor, daarom niet.

OT: Begint nu toch wel te kriebelen onderhand :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ook aanwezig :D

Dit. Onder andere dankzij Lady Di ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
G1LL schreef:
Ook aanwezig :D

Dit. Onder andere dankzij Lady Di ^^


Inderdaad :D (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hè bah, al die HT-ers erbij :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Hè bah, al die HT-ers erbij :mad:

Vind je leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zo m'n gevoelens dat dit fucking gezellig gaat worden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Heb zo m'n gevoelens dat dit fucking gezellig gaat worden. :D

Kan niet anders Nando :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ga niet meer, komen me te veel HT'ers.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten