Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die nog met vervoer zit? Ik kan wel kijken of ik je op kan halen splitten we de brandstofkosten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ticket binnen :)

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 21:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Diana Zwerwer
3 minuten geleden ·

The winners of the Hardnation tickets are:

Sander Timmermans & Jeanine Knippers

Congratz and i will see you there

Hardnation · 10-11-2012 · Dynamo, Eindhoven


:yay:

Wie kan ik hier allemaal ontmoeten? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 02:35 
 
Hardtraxx Veteran

David of ik had moeten winnen, dus mijnga je niet zien. Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 03:31 
 

Jammer konden we lekker samen meezingen met Unlike Others
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Nice! 2 tickets gewonnen via P&D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik ben aan het twijfelen.

Ik heb 2 kaarten gewonnen door Mind.Illusion
Ik woon in Friesland dus het is met het OV zo'n 4.5 uur rijden. met de auto is het 3 uur rijden. Ik heb geen auto dus zal het met het ov moeten. een kaartje kost met korting in het weekend 40 euro.

Ik denk misschien is er iemand uit de buurt (Friesland, Groningen, Drenthe) die erheen gaat in de auto en 2 plaatsen vrij heeft.

We zouden dan de brandstofkosten kunnen verdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nice! 2 tickets gewonnen via P&D :D

Gaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:55 
 
Hardtraxxer

Kaartjes zijn binnen ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 14:52 
 
Organisator
Avatar gebruiker

xKimm- schreef:
Kaartjes zijn binnen ! :)

Top! :)

Bezoekers aan Hardnation konden vorige week vragen stellen aan Radical Redemption. Wij gingen naar hem toe voor een exclusief interview. Lees het hier: https://www.facebook.com/hard.nation.co.nl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De verkoop voor Hardnation Eindhoven gaat sinds vorige week hard. Bijna de helft van de beschikbare tickets is al verkocht. De verwachting is dat de week voor Hardnation de vraag naar tickets het grootst is. Tevens houden we nog zo'n 200 tickets beschikbaar voor verkoop aan de deur (a €20,-). Voorkom dus een teleurstelling en bestel je tickets op tijd. Tickets zijn verkrijgbaar via Primera en Paylogic: http://tickets.hardnation.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:16 
 

Ticket binnen! Leuk feestje na de tentamens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Aanwezig dankzij Nemesyz die 2 kaarten heeft gewonnen via Tartaros :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Er komt nog een aardige afvaardiging dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 21:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik moet nog steeds kijken wie ik meeneem en hoe ik thuis ga komen, maar ben 99% zeker van de partij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 04:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in! En inderdaad al een aardige HT aanwezigheid zo te zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Zin in! En inderdaad al een aardige HT aanwezigheid zo te zien :D

Heb er ook zin in. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb nog een ticket over voor iemand hier, bekenden gaan voor mochten ze graag willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik heb nog een ticket over voor iemand hier, bekenden gaan voor mochten ze graag willen.

Prijs voor de winnaar van WIDM (ik dus) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Kan ik best doen hoor, als jij dat wilt :). Als anderen winnen, bedenk ik wel iets anders :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoeft niet, was een grapje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Oke ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Firetrap schreef:
Ik heb nog een ticket over voor iemand hier, bekenden gaan voor mochten ze graag willen.

Prijs voor de winnaar van WIDM (ik dus) :D

Grapjas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het komt dichtbij :drool: zin in :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten