Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Promo (Files set) :whistle:


Ja, wil B-front & Crypsis of Warface & Titan ook wel graag zien, al zal je vergelijkbare sets de hele dag door al kunnen meemaken, dus wat dat betreft...

Prefix schreef:
We staan ook geboekt op Supersized Kingsday die dag, en veel artiesten die hier staan hebben ook andere boekingen die dag. Het is dan soms passen en meten voor de organisaties.
Maar we doen gewoon ons ding. :)


Ja dat vermoeden had ik al gezien de vele feesten op koningsdag. Ben zeker van de partij tijdens jullie set in ieder geval :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12:00-16:00: Classics stage
16:00-17:00: Wildstylez
17:00-19:00: Classics stage
19:00-20:30: Danielle Mondello/Noisecontrollers
20:30-21:30: Psyko Punkz/Frontliner Live (want niks beters)
21:30-00:00: Classics stage

Dit wordt hem voor mij denk ik. Verder wel goeie timetable trouwens, Activator lekker laat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 23:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik raakte even helemaal in de war van de volgorde van die timetable.

Maar wss, als ik ga, toch de hele dag in de classics en een uitstapje naar NC en WSZ om redenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 12:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Jones daarintegen :drool:

Vroeg de wekker zetten zeg ik dan! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
Jordi schreef:
Jones daarintegen :drool:

Vroeg de wekker zetten zeg ik dan! xd

Ja het voordeel van de Bob zijn is dat ik de rijtijden kan bepalen... dus reken er maar op dat ik om 12 uur voor je neus sta xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 08:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jones schreef:
Jordi schreef:
Jones daarintegen :drool:

Vroeg de wekker zetten zeg ik dan! xd

Ja het voordeel van de Bob zijn is dat ik de rijtijden kan bepalen... dus reken er maar op dat ik om 12 uur voor je neus sta xd

That's the spirit! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima timetable!
Mooi de dag beginnen op de Classics stage en vervolgens vanaf Atmozfears naar de main.
Alleen tijdens Brennan Heart en Frontliner nog een uitstapje maken naar TNT en Psyko Punkz.
Zo vermaak ik me de hele dag wel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

P&D zo laat :drool: Man man man ik baal toch wel behoorlijk dat ik hier niet heen kan hoor.. Line up is echt heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 04:04 
 
Hardtraxxer

Prefix schreef:
Awethority schreef:
Had Prefix & Density niet zo laat verwacht, al vind ik dat geen slechte ontwikkeling.

We staan ook geboekt op Supersized Kingsday die dag, en veel artiesten die hier staan hebben ook andere boekingen die dag. Het is dan soms passen en meten voor de organisaties.
Maar we doen gewoon ons ding. :)


Kan nu al niet meer wachten op STFU voor het 1st live horen :woot: als ie word gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persoonlijke timetable:
12:00 Jones
13.00 Josh & Wesz
14.00 Act of Rage
15.00 Atmozfears
16.00 Wildstylez
17:00 E-Force
18:00 TNT Classics
19:00 Daniele Mondello
20:00 Noisecontrollers
20:30 Frontliner LIVE
21:00 Adaro vs Ran-D
22:00 Activator LIVE
22:30 Frequencerz
23:00 B-Front vs Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ken Jones niet, maar zie dat mensen speciaal vroeger uit hun bed komen voor hem. Waar moet ik aan denken bij zijn sets?

Also:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 13:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Ik ken Jones niet, maar zie dat mensen speciaal vroeger uit hun bed komen voor hem. Waar moet ik aan denken bij zijn sets?


Dit was z'n openingsset op Q-Base vorig jaar:

hardstyle/jones-q-base-2014-back-in-time-t46863.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Meph0 schreef:
Ik ken Jones niet, maar zie dat mensen speciaal vroeger uit hun bed komen voor hem. Waar moet ik aan denken bij zijn sets?


Dit was z'n openingsset op Q-Base vorig jaar:

hardstyle/jones-q-base-2014-back-in-time-t46863.html

Slechts half mijn ding, vrees ik. Maar als hij het laatste kwartier nu even 2002-2004 Italian draait, is dat een mooie opwarmer voor Josh & Wesz. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones heeft al gezegd echte early te draaien op deze set, dus geen classics. Dat is voor sommigen al meer dan genoeg reden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JUIST :thumbsup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 08:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jones heeft al gezegd echte early te draaien op deze set, dus geen classics. Dat is voor sommigen al meer dan genoeg reden :P

Correct! Ik ga op de 2001-2004 toer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
Steffnov schreef:
Jones heeft al gezegd echte early te draaien op deze set, dus geen classics. Dat is voor sommigen al meer dan genoeg reden :P

Correct! Ik ga op de 2001-2004 toer!


Afbeelding

Ga je op Supersized Kingsday ook zoiets draaien? Zit nog te twijfelen of ik daar naartoe ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk heel de dag bij de classics te vinden,
Misschien noisecontrollers en later b-front vs crypsis. Maar dat zien we dan wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 13:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Jones schreef:
Steffnov schreef:
Ga je op Supersized Kingsday ook zoiets draaien? Zit nog te twijfelen of ik daar naartoe ga.

Op SSZD ga ik wel meer richting 2007-2010 draaien. Hardfest wordt echt 2001-2004 ivm het feit dat ik als eerste sta en dus niet meteen volle sjas alle hitjes voor de neus van J&W ga wegdraaien... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voorlopig plan;
12:00-13:00 Jones
13:00-14:00 Josh & Wesh
14:00-15:00 Da Tweekaz
15:00-16:00 Atmozfears
16:00-17:00 Outbreak vs High Voltage
17:00-18:00 Davide Sonar
18:00-19:15 Brennan Heart
19:15-20:30 Noisecontrollers
20:30-21:00 Frontliner live
21:00-22:00 Adaro vs Ran-D
22:00-23:00 Frequencerz
23:00-00:00 Warface vs Titan

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 16:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

12:00-13:00 Jones
13:00-14:00 Josh & Wesh
14:00-15:00 Scope DJ
15:00-16:00 Balistic
16:00-17:00 Wildstylez (Kijken of hij wat album spul draait)
17:00-18:00 Davide Sonar
18:00-19:00 TNT Classics
19:15-20:30 Noisecontrollers
20:30-21:30 Stukje Phuture Noize en stukje Psyko Punkz
21:30-22:30 Alpha2
22:30-23:00 Activator Live
23:00-00:00 Promo Files
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme hoeren Eventtravel heeft mijn plaats niet als opstapplaats geselecteerd. Dichtsbijzijnde opstapplaats nu is Arnhem en dat ligt 75 km verderop. :/ Dus maar ticket annuleren en mooi met mijn vrienden naar Eindhoven, tenzij ik een slaapplek of iets anders kan regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Godverdomme hoeren Eventtravel heeft mijn plaats niet als opstapplaats geselecteerd. Dichtsbijzijnde opstapplaats nu is Arnhem en dat ligt 75 km verderop. :/ Dus maar ticket annuleren en mooi met mijn vrienden naar Eindhoven, tenzij ik een slaapplek of iets anders kan regelen.


Gewoon een chick versieren en daar slapen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jones schreef:
Steffnov schreef:
Jones heeft al gezegd echte early te draaien op deze set, dus geen classics. Dat is voor sommigen al meer dan genoeg reden :P

Correct! Ik ga op de 2001-2004 toer!

Nou, in dat geval: +1 toeschouwer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
SL8492 schreef:
Godverdomme hoeren Eventtravel heeft mijn plaats niet als opstapplaats geselecteerd. Dichtsbijzijnde opstapplaats nu is Arnhem en dat ligt 75 km verderop. :/ Dus maar ticket annuleren en mooi met mijn vrienden naar Eindhoven, tenzij ik een slaapplek of iets anders kan regelen.


Gewoon een chick versieren en daar slapen? ^^


Kan ie gelijk 3 dingen afvinken van zijn bucketlist. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten