Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Patjee410 schreef:
SL8492 schreef:
Godverdomme hoeren Eventtravel heeft mijn plaats niet als opstapplaats geselecteerd. Dichtsbijzijnde opstapplaats nu is Arnhem en dat ligt 75 km verderop. :/ Dus maar ticket annuleren en mooi met mijn vrienden naar Eindhoven, tenzij ik een slaapplek of iets anders kan regelen.


Gewoon een chick versieren en daar slapen? ^^


Kan ie gelijk 3 dingen afvinken van zijn bucketlist. :lol:


Versieren, Slapen en ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en Hardfest bezoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
en Hardfest bezoeken

Nee oke, dan is dat duidelijk voor er andere dingen gedacht worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de ticket moeten annuleren. Godverdomme balen Godverdomme :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in dit feestje! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 13:07 
 
Hardtraxxer

Ramirez schreef:
Zin in dit feestje! ^^


Ik ook! Alleen de weersvoorspellingen zijn echt kut.. Dan is het echt zonde dat de classics outdoor is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Alleen de weersvoorspellingen zijn echt kut.. Dan is het echt zonde dat de classics outdoor is :/

Dat is wel echt balen. Maar ja, laagje extra aan, trui mee, regenponcho mee en deze jongen staat lekker daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon als organisatie nog ff een tentje erbij inzetten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 09:28 
 
Hardtraxxer

M-bition schreef:
zonde dat de classics outdoor is :/

:thumbdown: Hoop dat de organisatie alsnog met een tent voor de classics stage komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 09:36 
 
Hardtraxxer

ParanoidNL schreef:
M-bition schreef:
zonde dat de classics outdoor is :/

:thumbdown: Hoop dat de organisatie alsnog met een tent voor de classics stage komt


Met 10 graden en een grote kans op de hele dag regen zou dit geen overbodige luxe zijn inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeet niet dat we in nederland wonen, kan nog alle kanten op gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 22:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het gaat al iets in de goede richting. Het wordt niet warmer, maar ze hebben al voorspeld dat het in de avond droog wordt en dat de regenval niet zwaar is iig.

Ik heb het gevoel dat het een beetje net als Defqon 2011 wordt. Hele dag van die miezer die je bijna niet voelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 11:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ParanoidNL schreef:
M-bition schreef:
zonde dat de classics outdoor is :/

:thumbdown: Hoop dat de organisatie alsnog met een tent voor de classics stage komt

Doen ze niet, heb het al nagevraagd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 12:23 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
ParanoidNL schreef:
M-bition schreef:
zonde dat de classics outdoor is :/

:thumbdown: Hoop dat de organisatie alsnog met een tent voor de classics stage komt

Doen ze niet, heb het al nagevraagd :(


Had er graag de hele dag gestaan maar dat gaat hem dan niet worden helaas :( Zal het waarschijnlijk ook lekker druk worden in de tenten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 12:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
M-bition schreef:
Alleen de weersvoorspellingen zijn echt kut.. Dan is het echt zonde dat de classics outdoor is :/

Dat is wel echt balen. Maar ja, laagje extra aan, trui mee, regenponcho mee en deze jongen staat lekker daar.

Of je komt lekker droog staan bij de main van 13:00-14:00 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Meph0 schreef:
M-bition schreef:
Alleen de weersvoorspellingen zijn echt kut.. Dan is het echt zonde dat de classics outdoor is :/

Dat is wel echt balen. Maar ja, laagje extra aan, trui mee, regenponcho mee en deze jongen staat lekker daar.

Of je komt lekker droog staan bij de main van 13:00-14:00 :D

I see what you did there. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk sowieso wel dat het mee gaat vallen. Vandaag hadden ze ook een drama voorspeld en het is alleen af en toe aan het miezeren. Daarnaast is het over de afgelopen dagen alweer licht positief bijgesteld..

Maar ik zie het allemaal maandag wel, zit op loopafstand dus vind het wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 00:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het ziet er nu zo uit.
In de ochtend gaat het aardig regenen. En naar mate de middag wordt het droger en in de avond avond wordt het droog. 10-12 graden en windkracht 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oant moarn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Het ziet er nu zo uit.
In de ochtend gaat het aardig regenen. En naar mate de middag wordt het droger en in de avond avond wordt het droog. 10-12 graden en windkracht 5.


Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 16:22 
 
Artiest

Lekker in de buurt. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 16:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Oant moarn

Marjon de Hont
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 00:34 
 
Artiest

Denk dat ik niemand zal herkennen :P , maar tot morgen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 11:59 
 
Hardtraxxer

Zin in! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 08:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allereerst: wat een prachtig feestje was dit :clap:

Kwamen rond half 5 binnen en hadden in ons hoofd een timetable gemaakt met de act die we sowieso wilden zien. Van half 5 tot 5 eerst bij E-Force geweest die, zoals verwacht, een aantal logische platen erin gooide. (My God & Seven) Ook draaide hij een remix van Masterclass die ik nog niet kende.. fijn plaatje.

Vanaf 5 uur bij Bass Modulators gestaan en man man man, wat was dat fijn zeg. De ene na de andere parel erin met af en toe een klassieker zoals Scrap Attack en Megasound erdoorheen. Enige minpuntje was de afsluiting met Wake Up, maar hey als de hele tent meeschreeuwt, zal die plaat wel goed aanslaan.

Na Bass Modulators opnieuw richting de Raw tent. Chain Reaction draaide. Veel MM platen zoals verwacht en een paar eigen nummers erbij. Niet m'n favoriete setje. Vervolgens terug naar de Mainstage gegaan voor Noisecontrollers. Duurde nog een kwartiertje voordat NC begon en dus moest ik een kwartier luisteren naar Brennan Heart. Mijn hemel dat was kut. Gelukkig stelde hij niet teleur. Wat een machtig mooie set zette hij neer. Down Down, All Night Long, Scantraxx Rootz, Tonight etc. en een aantal nieuwe nummers van zijn Studio Album. (lekkere platen trouwens) Dit was voor mij echt de set van de dag.

Rond half 9 was NC klaar en kwam Frontliner live. Die nog gauw even meegepakt en tot mijn verbazing draaide hij nog best wel leuk. Vervolgens doorgegaan naar de Classics Area voor Psyko Punkz. (die helaas hun setje een kwartier te vroeg stopten :( ) Toch hoorde ik nog wel een aantal oude platen die mij vrolijk maakten. :yay: Toch maar even bij de Classics Area gebleven voor Alpha2 en dat was ook puur genieten. Achteraf gezien had ik misschien wat langer bij de Classics moeten zijn.

Voor de gehele afsluiting bij de mainstage geweest. Frequencerz en B-Front vs Crypsis was naar mijn idee leuker dan Prefix & Density en Warface vs Titan. Veel verwachte nummers gehoord en een paar nummers die ik zeker wilde horen. Dat Emporium anthem klinkt echt heerlijk. :drool: B-Front & Crypsis draaiden natuurlijk de hele tent kapot met het laatste kwartier als hoogtepunt.

Overall een geweldige dag gehad.

+++ Noisecontrollers
++ Bass Modulators
++ Mega broodje beenham. Mijn god, die waren echt huge.
+ De korte wachttijden bij WC's, munten halen, drankkramen en eetkramen
+ Alpha 2 en Psyko Punkz
- Heel veel Minus Militia spul gehoord. Het hele album misschien wel 3x
--- Brennan Heart. Waarom zou je die man nog boeken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten