Allereerst: wat een prachtig feestje was dit
Kwamen rond half 5 binnen en hadden in ons hoofd een timetable gemaakt met de act die we sowieso wilden zien. Van half 5 tot 5 eerst bij E-Force geweest die, zoals verwacht, een aantal logische platen erin gooide. (My God & Seven) Ook draaide hij een remix van Masterclass die ik nog niet kende.. fijn plaatje.
Vanaf 5 uur bij Bass Modulators gestaan en man man man, wat was dat fijn zeg. De ene na de andere parel erin met af en toe een klassieker zoals Scrap Attack en Megasound erdoorheen. Enige minpuntje was de afsluiting met Wake Up, maar hey als de hele tent meeschreeuwt, zal die plaat wel goed aanslaan.
Na Bass Modulators opnieuw richting de Raw tent. Chain Reaction draaide. Veel MM platen zoals verwacht en een paar eigen nummers erbij. Niet m'n favoriete setje. Vervolgens terug naar de Mainstage gegaan voor Noisecontrollers. Duurde nog een kwartiertje voordat NC begon en dus moest ik een kwartier luisteren naar Brennan Heart. Mijn hemel dat was kut. Gelukkig stelde hij niet teleur. Wat een machtig mooie set zette hij neer. Down Down, All Night Long, Scantraxx Rootz, Tonight etc. en een aantal nieuwe nummers van zijn Studio Album. (lekkere platen trouwens) Dit was voor mij echt de set van de dag.
Rond half 9 was NC klaar en kwam Frontliner live. Die nog gauw even meegepakt en tot mijn verbazing draaide hij nog best wel leuk. Vervolgens doorgegaan naar de Classics Area voor Psyko Punkz. (die helaas hun setje een kwartier te vroeg stopten

) Toch hoorde ik nog wel een aantal oude platen die mij vrolijk maakten.

Toch maar even bij de Classics Area gebleven voor Alpha2 en dat was ook puur genieten. Achteraf gezien had ik misschien wat langer bij de Classics moeten zijn.
Voor de gehele afsluiting bij de mainstage geweest. Frequencerz en B-Front vs Crypsis was naar mijn idee leuker dan Prefix & Density en Warface vs Titan. Veel verwachte nummers gehoord en een paar nummers die ik zeker wilde horen. Dat Emporium anthem klinkt echt heerlijk.

B-Front & Crypsis draaiden natuurlijk de hele tent kapot met het laatste kwartier als hoogtepunt.
Overall een geweldige dag gehad.
+++ Noisecontrollers
++ Bass Modulators
++ Mega broodje beenham. Mijn god, die waren echt huge.
+ De korte wachttijden bij WC's, munten halen, drankkramen en eetkramen
+ Alpha 2 en Psyko Punkz
- Heel veel Minus Militia spul gehoord. Het hele album misschien wel 3x
--- Brennan Heart. Waarom zou je die man nog boeken.