Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Tip voor de mensen die met de trein gaan trouwens: stap indien mogelijk bij Enschede Drienerlo eruit ipv Enschede Centraal, Drienerlo ligt op loopafstand :)

Stap desnoods in Hengelo over op het boemeltje dat wel op Drienerlo stopt. Scheelt een hoop gebus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in dit feestje! Nog een paar weekjes. Erg benieuwd naar die Classics area! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 16:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Steffnov schreef:
Tip voor de mensen die met de trein gaan trouwens: stap indien mogelijk bij Enschede Drienerlo eruit ipv Enschede Centraal, Drienerlo ligt op loopafstand :)

Stap desnoods in Hengelo over op het boemeltje dat wel op Drienerlo stopt. Scheelt een hoop gebus.

Stap dan in Hengelo direct over op lijn 9 (bus), dan stap je voor de deur uit. Vanaf Drienerlo is het nog wel een best eind lopen, al kun je vanuit daar ook lijn 1 pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook kaartjes gekocht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Ook kaartjes gekocht :D

Leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Meph0 schreef:
Steffnov schreef:
Tip voor de mensen die met de trein gaan trouwens: stap indien mogelijk bij Enschede Drienerlo eruit ipv Enschede Centraal, Drienerlo ligt op loopafstand :)

Stap desnoods in Hengelo over op het boemeltje dat wel op Drienerlo stopt. Scheelt een hoop gebus.

Stap dan in Hengelo direct over op lijn 9 (bus), dan stap je voor de deur uit. Vanaf Drienerlo is het nog wel een best eind lopen, al kun je vanuit daar ook lijn 1 pakken.

Nog beter idd, zo deed ik dat ook een paar jaar geleden. Ik vermijd het OV als de pest, dus dat was ik even vergeten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een geweldige editie van Rebirth nu nog meer zin in dit feest :thumbsup: Via vrienden vernomen dat de sfeer op dit feest dik in orde is dus ik heb hoge verwachtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Via vrienden vernomen dat de sfeer op dit feest dik in orde is dus ik heb hoge verwachtingen.


Als ik uit mag gaan van de voorgaande 2 edities, hoef je daar niet voor te vrezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rick B schreef:
Via vrienden vernomen dat de sfeer op dit feest dik in orde is dus ik heb hoge verwachtingen.


Als ik uit mag gaan van de voorgaande 2 edities, hoef je daar niet voor te vrezen :P

Als jij dat zelfs zegt.. :oh:

Nog 2 weekjes te gaan! Begin hier ook zin in te krijgen hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 13:38 
 
Hardtraxx Newbie

Begin hier wel ontzettend veel zin in te krijgen. Kijk vooral uit naar PsykoPunkz op de classics, eindelijk een keer hun oude platen live horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Viel dat even tegen toen ze op de Tijdmachine stonden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! Nog een kleine 2 weekjes :)

Eerste festival weer dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Viel dat even tegen toen ze op de Tijdmachine stonden...

Wat dan? Was toch best vet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand een idee hoe het geluid hier meestal is? Goed/slecht, zacht/normaal/hard/extreem hard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Iemand een idee hoe het geluid hier meestal is? Goed/slecht, zacht/normaal/hard/extreem hard?


Voorgaande keren gewoon prima. Achterin of erg aan de zijkanten wat minder, maar niets schokkends. Hoop dat de classics (zonder tent) ook goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 4693001882

➔ HARDFEST MAIN
23:00-00:00 B-Front vs Crypsis
22:00-23:00 Frequencerz
21:00-22:00 Adaro vs Ran-D
20:30-21:00 Frontliner live
19:15-20:30 Noisecontrollers
18:00-19:15 Brennan Heart
17:00-18:00 Bass Modulators
16:00-17:00 Wildstylez
15:00-16:00 Atmozfears
14:00-15:00 Da Tweekaz
13:00-14:00 Festuca
12:00-13:00 Dymonic
MC Villain

➔ HARDFEST RAW
23:00-00:00 Warface vs Titan
22:00-23:00 Prefix & Density
21:00-22:00 Typhoon
20:00-21:00 Phuture Noize
19:00-20:00 Digital Punk
18:00-19:00 Chain Reaction
17:00-18:00 E-Force
16:00-17:00 Outbreak vs High Voltage
15:00-16:00 Tartaros
14:00-15:00 Act of Rage
13:00-14:00 Requiem
12:00-13:00 Defector
MC Nolz

➔ HARDFEST CLASSICS
23:00-00:00: Promo (Files set)
22:30-23:00: Activator live
21:30-22:30: Alpha2
20:30-21:30: Psyko Punkz - Back in the Days
19:00-20:30 Daniele Mondello
18:00-19:00 TNT Classics
17:00-18:00 Davide Sonar
16:00-17:00 Luna
15:00-16:00 Balistic
14:00-15:00 Scope DJ
13:00-14:00 Josh & Wesh
12:00-13:00 Jones
MC Jeff

Begrijp niet helemaal waarom de TT opsekop staat, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele dag classic stage met uitstapjes naar Atmozfears, NC & P&D waarschijnlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh & Wesz al om 13:00? :huh: Kan de wekker wel gaan zetten dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J&W opzich ook wel gezien. Veel dezelfde platen en wel heel traag mixwerk. Jones daarintegen :drool: . Alst eem kin ook vroeg aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bah. Josh & Wesz zo vroeg dat ze tegelijk met Festuca staan... Sorry Festuca, maar dan wordt het toch echt Josh & Wesz, ondanks je heerlijke nieuwe platen.

Dan wordt het waarschijnlijk:

13:00-14:00 Josh & Wesh
14:00-15:00 Scope DJ
15:00-16:00 Atmozfears
16:00-17:00 Luna
17:00-18:00 E-Force
18:00-19:00 TNT Classics
19:15-20:30 Noisecontrollers

En daarna ben ik vermoedelijk moe en vind ik de lineup niet heel speciaal meer. Coinflip tussen early en mainstage, afhankelijk van hoe het rawboy-gehalte op de mainstage is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:00 
 

Jordi schreef:
en wel heel traag mixwerk


Dat vond ik afgelopen zaterdag op Rebirth erg meevallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had Prefix & Density niet zo laat verwacht, al vind ik dat geen slechte ontwikkeling. Maar waarom J&W zo vroeg... :/ Waar ik het laatste uurtje ga rondhangen wordt overigens een lastige keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Waar ik het laatste uurtje ga rondhangen wordt overigens een lastige keuze.

Promo (Files set) :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:35 
 

Magnetron schreef:
Awethority schreef:
Waar ik het laatste uurtje ga rondhangen wordt overigens een lastige keuze.

Promo (Files set) :whistle:


Makkelijke keus inderdaad :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Had Prefix & Density niet zo laat verwacht, al vind ik dat geen slechte ontwikkeling.

We staan ook geboekt op Supersized Kingsday die dag, en veel artiesten die hier staan hebben ook andere boekingen die dag. Het is dan soms passen en meten voor de organisaties.
Maar we doen gewoon ons ding. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten