sonnebloem schreef:
Net als vorig jaar een heerlijk dagje gehad, bij binnenkomst even Da Tweekaz gezien en toen door gegaan naar de raw. Was liever meer naar de main gegaan maar vrienden bleven liever op de raw. Maargoed, kan ik ook prima mee leven. Tartaros gezien die afsloot met een HC edit van bustin' jieber en daarna E-force gezien. Vond het jammer om elke keer weer rebel to the grave te horen. Old skool flow ook wel 3 a 4 keer gehoord.
Vervolgens nog een stukje brennan heart, bass modulators gezien en wat gegeten. Tussendoor ook naar de classics geweest om even sfeer te proeven. Bij de classics kon je van een afstandje al zien dat een deel van de vloer behoorlijk gammel was. Keek het meest uit naar psyko punkz en vond dit ook wel het mooiste van de dag. M'n schoenen nu pikzwart door de kapotte vloer, maar dit zijn dan weer de charmes van zon stage. De dag afgesloten bij warface vs titan, had toch liever op de main afgesloten maar ging er niet in mn eentje staan.
Kortom:
++Psyko punkz
+Tartaros
-Vloer bij classics
https://m.youtube.com/watch?v=3JT9c67k8g4Sfeer zat er daar ook vrijwel hele dag in