Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2026 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Hardfest 2026
Datum: 18-04-2026
Tijd: 12:00 - 23:00
Locatie: Universiteit Twente Enschede
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://tickets.hardfest.nl/76cc818f8ea ... f2d63127f9
Prijs: €43+ (presale is 43)

Line-up:

https://www.hardfest.nl/areas/highlights/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2026 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niemand van hier hierheen dit jaar????????????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2026 20:16 
 
Hardtraxxer

Jewel. Best een puik feest altijd en ook dit jaar weer een keurige line up (en timetable)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2026 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Jawel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2026 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed om te horen, onwies knapp’n as zaterdag boys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2026 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Vroeg gas geven voor onze toppers van Resonance. Rest zie ik vanzelf wel.

Sets om naar uit te kijken:
Jones&Jason Payne
Jay Reeve
Complex
BÖssels
Kruelty
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 08:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaa lekker om 12 uur wat dikke classics pompen op de Superbash stage, dus wees erbij mensen! :thumbup:

Verder ook echt een leuke line-up, dus erg veel zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zag dat er geen tickets staan op ticketswap maar wel op hun eigen doorverkoop platform. Maar wat zuigt die echt gigantische stierenballen. Staan alleen groepstickets op en als je die wil kopen kan dat niet omdat je volgens het systeem te weinig tickets aanklikt. MAAR JE KAN ALLEEN MAAR PER STUK AANKLIKKEN!!!!! ;einde rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2026 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ja klopt die groeps tickets zijn beetje irritant.

Zelf gelukkig voor 40eu nog een ticket gefixt vorige week via datzelfde platform.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2026 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al jappie tegengekomen, dag kan nu al niet meer stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2026 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Nu al jappie tegengekomen, dag kan nu al niet meer stuk.


Zag 'm staan in de uptempo tent (waar anders?). Hij was niet al te fris meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2026 00:27 
 
Hardtraxx Newbie

Geslaagd feest.

Begonnen bij Phuture noize. Psyko punkz was vet, hij draaide nog een unreleased track van HHZ - Jeckyll & Hyde.
Vond Chain Reaction echt top, tussendoor naar de millennium hardcore stage.
En lekker afsluiten met de beste tracks van Gunz for Hire.

Alleen jammer dat ze het laatste nummer maar voor de helft konden draaien, het was nmlk al 23:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2026 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Zaagkick schreef:
Nu al jappie tegengekomen, dag kan nu al niet meer stuk.


Zag 'm staan in de uptempo tent (waar anders?). Hij was niet al te fris meer.


:lol: zit nu letterlijk in de trein naast hem met hem te praten. 1 stapt ie in de verkeerde trein, maar ook de laatste trein, die niet verder rijdt dan zutphen, hij moet naar den bosch. man zegt dat ie te laat is weggegaan en daarom dus in een random trein is gestapt. Ik zei nog waarom ga je niet met je kernraket, dat vond ie wel mooi :lol: word hotelletje boeken voor hem denk ik want in brabant gaat ie niet meer komen deze nacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2026 01:03 
 
Hardtraxx Veteran

Zo'n hardfest met alle vriendjes en vriendinnetjes is toch altijd wel weer heel gezellig.


Echt veel leuke setjes ook gehoord. Uptempo tent was wat te druk, maar verder zat eigenlijk alles goed in elkaar. Top geluid, goeie bereikbaarheid van toiletten en barren.

Shout out naar Adaro voor het wederom draaien van Take me back.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2026 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Spalken schreef:
Zaagkick schreef:
Nu al jappie tegengekomen, dag kan nu al niet meer stuk.


Zag 'm staan in de uptempo tent (waar anders?). Hij was niet al te fris meer.


:lol: zit nu letterlijk in de trein naast hem met hem te praten. 1 stapt ie in de verkeerde trein, maar ook de laatste trein, die niet verder rijdt dan zutphen, hij moet naar den bosch. man zegt dat ie te laat is weggegaan en daarom dus in een random trein is gestapt. Ik zei nog waarom ga je niet met je kernraket, dat vond ie wel mooi :lol: word hotelletje boeken voor hem denk ik want in brabant gaat ie niet meer komen deze nacht


Wat een natte tosti is 't ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2026 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom een hotel als je toch niet slaapt? Die man is ongetwijfeld nog wakker genoeg om de eerste trein te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2026 08:42 
 
Hardtraxxer

Echt een topfeest gehad met veel bekende gezichten en een bult gezelligheid. Festival klopt gewoon van alle kanten in deze grootte.
Begonnen bij Zelecter, goeie set en strak mixwerk. Jason Payne & Jones was heerlijk op de Main en ook Phuture Noize deed het goed. Had meer verwacht van DBSTF daarna.
Vervolgens weer terug naar de classics en in de regen bij Adaro stroomde de hele area vol met publiek. Heerlijke set ook, mega sfeer en als verrassing gooide hij er ook nog even Tokyo Reloaded op!
Subsonik vervolgens ook erg lekker, maar veel van zijn platen lijken wel veel op mekaar. Hoogtepunt natuurlijk Bring it On.
Speciale vermelding voor Chain Reaction, erg divers, heerlijke set! En toen na een klein halfuurtje millenium was de dag al weer voorbij helaas. Erg genoten.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten