Spalken schreef:
Zaagkick schreef:
Nu al jappie tegengekomen, dag kan nu al niet meer stuk.
Zag 'm staan in de uptempo tent (waar anders?). Hij was niet al te fris meer.

zit nu letterlijk in de trein naast hem met hem te praten. 1 stapt ie in de verkeerde trein, maar ook de laatste trein, die niet verder rijdt dan zutphen, hij moet naar den bosch. man zegt dat ie te laat is weggegaan en daarom dus in een random trein is gestapt. Ik zei nog waarom ga je niet met je kernraket, dat vond ie wel mooi

word hotelletje boeken voor hem denk ik want in brabant gaat ie niet meer komen deze nacht