Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wederom een thuis wedstrijd! We zijn d'r weer bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Zo goed als zeker aanwezig! Leuke line up :D


Dan ik ook! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Morgen ook early bird halen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Early bird binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early Bird + Busticket binnen! Wordt mooi feestje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Early Bird kaartjes binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Early bird binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook, met dank aan Kees :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Early bird binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Early Bird + Busticket binnen! Wordt mooi feestje :D


Jij heb volgens mij nog niks binnen, alleen betaald :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Early bird binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ullie bud binnuh, heuj!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
SL8492 schreef:
Early Bird + Busticket binnen! Wordt mooi feestje :D


Jij heb volgens mij nog niks binnen, alleen betaald :P

Besteld dan, wat jij wilt :P iig 100% zeker aanwezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze ook maar meepikken, denk ik. Weer eens wat anders dan elk jaar noar Grunn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 17:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nu al zin in de files set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 01:48 
 
Hardtraxxer

Sodetering hee wat een line up voor zo weinig geld. Toch maar overwegen dit, Activator live, Jones, Davide Sonar, Promo Files, Adaro vs Ran-D, Prefix & Density... Hier zitten mensen met verstand achter hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! Leuke line-up waardoor je de mogelijkheid hebt om lekker gevarieerde setjes te horen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik baal ontzettend dat dit zo ver weg is. :(
Wordt waarschijnlijk weer HardKingz in Amsterdam, ookal zal dat wel weer een 13/12 line-up worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor ons, die hier wel in de buurt wonen, is dit zeg maar het enige feest (samen met FiF en SuperBash) dat een beetje in de buurt ligt. Ik vind dat "veel te ver" nogal een kut smoes. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
Voor ons, die hier wel in de buurt wonen, is dit zeg maar het enige feest (samen met FiF en SuperBash) dat een beetje in de buurt ligt. Ik vind dat "veel te ver" nogal een kut smoes. >.<


Ik snap je punt, maar op een dag als Koningsdag ga ik niet 3 uur in de trein zitten als ik een half uur bij me vandaan ook een prima feest heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
stanlesz schreef:
Voor ons, die hier wel in de buurt wonen, is dit zeg maar het enige feest (samen met FiF en SuperBash) dat een beetje in de buurt ligt. Ik vind dat "veel te ver" nogal een kut smoes. >.<


Ik snap je punt, maar op een dag als Koningsdag ga ik niet 3 uur in de trein zitten als ik een half uur bij me vandaan ook een prima feest heb.


Haha, nee dan snap ik het wel! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ticket binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
fflkkr schreef:
stanlesz schreef:
Voor ons, die hier wel in de buurt wonen, is dit zeg maar het enige feest (samen met FiF en SuperBash) dat een beetje in de buurt ligt. Ik vind dat "veel te ver" nogal een kut smoes. >.<


Ik snap je punt, maar op een dag als Koningsdag ga ik niet 3 uur in de trein zitten als ik een half uur bij me vandaan ook een prima feest heb.


Haha, nee dan snap ik het wel! ^^



Ik kom gewoon helemaal vanuit den haag. Lekker 3 uur treinen!
ik had ook hardkingz kunnen gaan, maarja deze line up vind ik toch een heel stuk fijner :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom vanuit Dordrecht en rij naar een maat die relatief in de buurt van Twente woont, Dump mn auto daar en ga de volgende dag wel naar huis ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tip voor de mensen die met de trein gaan trouwens: stap indien mogelijk bij Enschede Drienerlo eruit ipv Enschede Centraal, Drienerlo ligt op loopafstand :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten