Wederom een thuis wedstrijd! We zijn d'r weer bij 
Dan ik ook!wrote:Zo goed als zeker aanwezig! Leuke line up
Dan ik ook!wrote:Zo goed als zeker aanwezig! Leuke line up
Jij heb volgens mij nog niks binnen, alleen betaaldwrote:Early Bird + Busticket binnen! Wordt mooi feestje
Besteld dan, wat jij wiltwrote:Jij heb volgens mij nog niks binnen, alleen betaaldwrote:Early Bird + Busticket binnen! Wordt mooi feestje
Ik snap je punt, maar op een dag als Koningsdag ga ik niet 3 uur in de trein zitten als ik een half uur bij me vandaan ook een prima feest heb.wrote:Voor ons, die hier wel in de buurt wonen, is dit zeg maar het enige feest (samen met FiF en SuperBash) dat een beetje in de buurt ligt. Ik vind dat "veel te ver" nogal een kut smoes.
Haha, nee dan snap ik het wel!wrote:Ik snap je punt, maar op een dag als Koningsdag ga ik niet 3 uur in de trein zitten als ik een half uur bij me vandaan ook een prima feest heb.wrote:Voor ons, die hier wel in de buurt wonen, is dit zeg maar het enige feest (samen met FiF en SuperBash) dat een beetje in de buurt ligt. Ik vind dat "veel te ver" nogal een kut smoes.
wrote:Haha, nee dan snap ik het wel!wrote:Ik snap je punt, maar op een dag als Koningsdag ga ik niet 3 uur in de trein zitten als ik een half uur bij me vandaan ook een prima feest heb.wrote:Voor ons, die hier wel in de buurt wonen, is dit zeg maar het enige feest (samen met FiF en SuperBash) dat een beetje in de buurt ligt. Ik vind dat "veel te ver" nogal een kut smoes.