Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 10:53 

Hardtraxxer

Top dagje gehad!

Bij binnenkomst meteen naar Josh & Wesz gerend, en dat was natuurlijk genieten :loving: Verder bijna de hele middag bij Classics gestaan. Moet wel zeggen dat het geluid echt mega zacht stond en de geluidskwaliteit was ook niet top. Helemaal vooraan kon je nog een normaal gesprek voeren. Later pas ontdekt dat het beter klonk als je aan de zijkant ging staan, en volgens mij was het volume in de avond ook wel iets opgeschroefd.

Daarna even naar de Main gegaan voor Wildstylez. Ik had er niet veel van verwacht, maar hij draaide veel platen van zijn nieuwe album die ik nog niet eerder heb gehoord, en man man man, wat klonk dat gigantisch vet allemaal!:worship: Hij blijft gewoon een eindbaas in melodieën!

Toen was het tijd voor TNT classics. Hier keek ik toch het meeste naar uit, maar ik had me al voorbereid op hun trage mixwerk. Dit was voor mij toch wel de set van de dag :worship: Ze mixten vlot door en draaiden veel platen die ik hoopte te horen (o.a. Superdisco, Infinity, Miami Belch, Channel KGB's ). Rage was natuurlijk ook weer genieten :loving: Helaas kwam het geluid niet altijd even goed door wat wel erg jammer was.

Noisecontrollers had ook veel vette nieuwe nummers, vond alleen het dupstep gehalte iets te hoog en waar wij stonden kwam het geluid ook niet goed over. Maar desondanks toch weer een lekker setje :thumbsup:

Na het eten nog getwijfeld of we naar Alpha Twins of Ran-D vs Adaro gingen, maar aangezien het echt koud begon te worden uiteindelijk toch maar naar de Main gegaan. Op een 1 of 2 nummers na vond ik het maar een eentonige set, dus halverwege toch maar naar Alpha Twins gegaan. En daar heb ik zeker geen spijt van gekregen! Dus de laatste paar uurtjes bij classics doorgebracht. Die verdomd fijne basslines van Activator was ook puur genieten, en ondanks ik niet zo van de hardcore ben had Promo ook een dikke set neergezet. Die early hardcore kan ik wel waarderen ^^

+++ Sets van J&W, TnT, Wildstylez, Noisecontrollers
++ Snelle bar bediening
+ Kwaliteit van het eten
+ Gezellige sfeer overal

--- Geluid bij Classics en Main
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 11:07 

Artiest

Wat was dit mooi.. :loving:
Dit was mn allereerste feestje en zeker niet de laatste :yay:
Volgende maand mooi naar Fantasy Island!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 11:40 

Hardtraxx Crew

Klein verslagje dan maar van mijn kant. Waren iets over 12 binnen, controle ging erg snel. Munten gehaald en even het terrein verkend. Was op de main en bij de classics nog vrij druk terwijl er bij de raw al aardig wat volk stond. Het was misschien net half 1 en platen als Fast Lane en Bring The Riot werden al gedraaid >.< wel erg lomp naar mijn idee. Vervolgens maar naar de classics gegaan waar J&W bijna zouden beginnen. Geluid stond helaas erg zacht, bleef eigenlijk de hele dag zo. Eindelijke Overdrive O live meegemaakt :D Daarna nog stukje Scope DJ meegepakt en twee tellen bij Act of Rage gekeken, draaide FCK EDM en Judge Me, ik gok dat de rest van de set ongeveer identiek aan deze was....

Hierna was het tijd voor Atmozfears. Zou hier een jaar geleden niet zomaar gaan kijken maar de standaard raw komt me ook de strot uit. Wat was deze set fijn, release was een kippenvel momentje :loving: sfeer op de main was ook prima. Weer stukje bij de classics mee gepakt en bij E-Force gekeken, maten wilden daar graag heen. Wat was dit een drama. Draait ook nog ongeveer hetzelfde als een jaar geleden met standaard nummers als Born To Die :yawn: Begin van CR gezien en viel op dat het geluid op de raw goed hard stond. Dan was het nu één van de setjes waar ik naar uit keek, Noisecontrollers. Blijft toch fantastisch hoe goed die nummers in elkaar zitten. Vond het jammer dat z'n set eigenlijk voor 3/4 gelijk was aan die van Qlimax die ik nog wekelijks luister. Nog aantal oudere platen zoals Defqon Anthems en natuurlijk paar nieuwe plaatjes, deden me zo op het eerste gehoor minder dan de platen op het All Around album.

Het feest zat er ondertussen al bijna op helaas. Laatste half uur PN gezien, paar platen van het album, was wel leuk. Eén plaat van Typhoon gehoord, die kicks live :lol: Psyko Punkz hielden er zomaar een kwartier eerder mee op waardoor A2 eerder begonnen met draaien. Was een heel fijn setje voor zover ik er was :D Tot slot nog naar P&D wat geniaal was, Contrast :worship: :loving: Nog half uurtje Promo, wat een kicks :drool: Helaas stond het geluid nog steeds erg zacht. Half uur van tevoren weggegaan ivm drukte en maten die kapot waren. Prima Koningsdag gehad voor dit geld. Hieronder nog even de +/- punten

+++ Atmozfears, P&D, Alpha Twins, Promo
++ Noisecontrollers, PN
+ Muntprijs
+ Sfeer op de classics/main

- Zacht geluid bij de classics
-- De sfeer bij de raw....mensen die stilstaan, anabooltjes en mensen die hakken (ik vind dat er wel zo belachelijk uitzien >.<)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 12:07 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
-- De sfeer bij de raw....mensen die stilstaan, anabooltjes en mensen die hakken (ik vind dat er wel zo belachelijk uitzien >.<)

en hoe dans/beweeg jij?
Eerst kritiek hebben op mensen die stilstaan, en als dan mensen losgaan op hun manier is het weer belachelijk. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:30 

Hardtraxx Crew

:whistle:

Citaat:
(ik vind dat er wel zo belachelijk uitzien >.<)

IK vind hakken meer iets voor hardcore. Op hardstyle vind ik het er dus niet uitzien
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:36 

Artiest

Frenchkicks schreef:
Magnetron schreef:

en hoe dans/beweeg jij?
Eerst kritiek hebben op mensen die stilstaan, en als dan mensen losgaan op hun manier is het weer belachelijk. :whistle:

Ik heb gister meisjes gezien die aan t hakken waren, ziet er goed uit hoor.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:43 

Hardtraxxer

Iemand die nieuwe solo plaat van E-force gehoord/gefilmd? Hoe klonk het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 14:52 

Hardtraxx Veteran

Super feestje :D
Hele dag classics met een uitstapje naar NC op de main. Inderdaad jammer van het geluid, d'r werd volgens mij ook constant mee gekloot :( . In het begin gewoon zacht maar tegen t einde ging het wel wat harder gelukkig.

Promo sowieso de set van de dag, fantastisch ^^ Activator en Balistic ook heeel vet, en A2 draaiden ook een verrassend leuk setje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 14:54 

Hardtraxxer

Erg mooi feestje. Classics was in mijn ogen ook echt een goede toevoeging, al stond het geluid daar wel wat zacht...

Moest wel ff lachen toen Prefix & Density aangekondigd werden als 'Prefix & Destiny' XD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:24 

Hardtraxx Veteran

leuk feestje, jammer van het geluid op de main / classics, alleen ff bij noisecontrollers op de main geweest.
Die eerste track (met de dubstep achtige sounds) klonk echt lekker, leek een remix / redo van een bestaand nummer, kan alleen niet op komen welke.

Heel veel oude lekkere nummers gehoord op de classics, Scantraxx roots, TnT tracks, scope dj :love:
Oude psyko punkz :loving:
Rond 23.30 naar huis gegaan, vond het wel genoeg.

++ De classic stage
++ Veel lekkere oude tracks :love:
+ Noisecontrollers zet
+ Geen 1x moeten wachten voor iets, snel geholpen om binnen te komen, kluisjes zo gebeurd, muntjes halen ging snel en direct geholpen worden bij de bar :worship:

- Het geluid, stond veel te zacht
(bij psyko punkz stond het juist zo lekker, en gelijk erna weer zacht)

Mooi om te zien dat de organisatie ook probeerde rechts voor bij de classics het water/modder gedoe weg te halen, wat jammer genoeg niet gelukt was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:49 

Hardtraxxer

Geslaagd feest gehad! iets later dan gepland binnen gekomen, rond 13:30 dus uiteindelijk een klein deel van Josh & Wesz meegepikt. Nadeel zoals eerder vermeld was het zachte geluid op de classics, als je bij het hek ging staan was het wel te doen maar dit kon zeker beter. Geluid op de main was in het begin van de middag verschrikkelijk maar dit werd vrij snel hersteld waardoor het later prima was.

Zeer geslaagd feest waarbij de prijs/kwaliteit verhouding bijzonder hoog is. Veel goede boekingen, prima faciliteiten, fraaie lichtsetup en prima organisatie.

Meer heb ik niet te melden dus plaats ik enkele sfeerbeelden van over de dag.

Setje van Typhoon was dik in orde. De laserist op deze stage was ook erg fanatiek.

Op de main zelf staan genieten van de set van Frequencerz waar mijn vriendin enkele tracks heeft gefilmd.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:27 

Kraak... Piep...

Topfeest gehad.

Binnen gekomen toen Jones net af sloot. Binnenkomen ging vrij vlot, net als het parkeren, de muntjes en de kluisjes. En toen naar de classics te gaan om met de rest van de mensen te meeten.

Josh & Wesz zette een leuk setje neer. Een paar Wildstylez platen en daarnaast gewoon hun eigen platen. I've Lost You was wel leuk om eindelijk live te horen. Leuk setje, maar het was nog te vroeg om echt er vol op los te gaan. Ik zie mensen klagen over het geluid, het simpele feit is dat het geluid gewoon wegwaaide, dus als je iets meer naar links ging was het prima.

Vervolgens naar Scope DJ. Beetje het zelfde verhaal als J&W. Leuk setje maar nog iets te vroeg. Sexbusters remix en Single Sound waren hier wel het leukste plaatjes (die ik me kan herinneren).

Daarna Balistic. En ondanks dat hij het BPM met 10 omlaag schroefde, ging de set veel harder dan de rest. Opende met Pulse Protaction en vervolgens House Bee. Om langzamerhand een beetje de klassieke Seismics te draaien. Heerlijk setje was dit. Toppunt was de originele Bitcrusher en Annihilating. Minpuntje was wel dat hij opeens Rage er in deed, en even later ook nog Bleeding For The Harder Styles. Die waren wat misplaatst. Ook ging het hier wat mis met het geluid, het laag vervormde of werd wat harder. Niet de hele tijd maar wel merkbaar af en toe.

Vervolgens kwam Luna, toen zijn we wat gaan eten. Laatste stukje nog even gezien en dat was wel aardig. Met Shiverz, Thugz Remix en Fusion Of Sound.

Daarna Davide Sonar. Hij heeft leuke platen maar ben op Hardfest er wel achter gekomen dat dat meer luisterplaten zijn. Vond het een beetje saai zijn set. Natural, Direct Line, Temptation, Spiritual Fire en Beatz 4 U waren dan wel leuk. Op dit punt stond de bass vrij hard en niet helemaal zuiver, wel jammer.

Na Davide kwam TNT. Wederom met enorm traag mixwerk. 13 tracks in een uur is bedroevend. Maar de platenkeuze was dan wel leuk. Helaas wel Rage voor de 2e keer. Phases begint ook een beetje oud te worden. You Try To Play me van Ivan Carsten was wel heel dik en de rest ook wel.

Vervolgens naar NC gegaan. Wat verstandig was volgensmij want ik hoorde achteraf dat Mondello bedroevend draaide. Draaide over het algemeen wel leuk. Ik had op iets meer nieuwe platen gehoopt, maar dat gaat hij op Defqon pas doen heb ik vernomen. Infinity klonk leuk en hij draaide 3 andere nieuwe platen, twee met dubstep elementen die wel een dikke drive hadden. En eentje met een beetje donker intro en een lekkere melo er na (Scary of zo). En ik weet niet of ik het verkeerd heb gehoord maar draaide hij twee keer Source Code Of Creation (2 verschillende edits)?

Na NC naar Psyko Punkz. Al eens gezien op de Tijdmachine. Maar ik heb het idee dat het bij hun een keer gezien genoeg is. Vond de set vrij saai en voorspelbaar en op Voices na klonk het ook allemaal het zelfde. Niet dat ze verkeerd draaide of zo, mensen die ze de eerste keer zien zullen het heel vet vinden maar ik vond het vrij saai. Ook was het geluid echt niet te doen op dit punt, bass stond veel en veel te hard, ik hoorde verder bijna niks meer.

Vervolgens Alpha Twins. Die draaide denk ik wel het vetste hardstyle setje van de dag. Heel veel platen die je niet vaak hoort en de beste plaat van de dag, Noisecontrollers - Yellow Minute, kippenvel momentje. Verder nog wel vette platen als Surge Of Power, Under Attack, Let It Go, Strugge For Existence en nog heel wat waar ik zo even niet op kom. A2 zette het geluid ook gelukkig weer normaal.

Ten slotte Promo die de set van de dag draaide. Alleen maar goede platen. Waar ik dacht dat hij alleen eigen spul uit 1997 - 2005 zou draaien (al geweldig op zichzelf), draaide hij veel meer. Begon met Up Yours, I Come Correct, Killing Scum Remixen Vicious Circle en ging vervolgens al naar Twisted World (The Viper Mash Up).
Daarna nog Among The Best, Payback, No Mans Spawn, Predisnon Attack, How Much Can You Take (Catscan Remix), Brother In Conflict, Serious Damage, Hidden Place, Alles Naar De Klote Remix, Phreak Ya Speaka (Edit) en als toppunt Ophidian Angel :love:.

Hele feest was ook prima. Muntprijs was goed, wc's waren prima. En de sfeer was goed.

+ Algemene setjes over de dag
+ Sfeer
+ Muntprijzen
+ Eten
++ Balistic & Alpha Twins
+++ Promo

- Het geluid bij de classics, ze hadden wel iets beter dat lage kunnen filteren. Waarom het ook pas ergens midden op de dag mis ging snap ik ook niet, want bij Scope en J&W en later A2 en Promo was het prima.
- Drukte bij NC, je werd verdrongen door dagjesvolk.
- Niet zelf gezien maar hoorde van iedereen dat die rawtent weer een ophoping van doorgesnoven militanten waren.

Zeker een van de betere feesten van de laatste tijd voor mij. Met een goede line up volgend jaar gewoon weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:39 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
- Niet zelf gezien maar hoorde van iedereen dat die rawtent weer een ophoping van doorgesnoven militanten waren.

Waarom heeft iedereen dit als minpunt altijd. Terwijl de meeste mensen hier de raw verafschuwen en dus ook ver weg van die stage zouden blijven. Het perfecte voorbeeld hierboven: je hebt het zelf niet meegekregen, maar gehoord. Dat jij dit, zonder het zelf ervaren te hebben, als een minpunt (kritiek) van het feest ziet zegt mij persoonlijk meer over jou dan de personen in kwestie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:40 

Broken Balance schreef:

Serieuze vraag: Hoe kan dit een minpunt voor JOU zijn (de manier waarop jij je feest beleefd hebt) als je het zelf niet gezien hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:41 

Frenchkicks was me voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:05 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Vervolgens naar NC gegaan. Wat verstandig was volgensmij want ik hoorde achteraf dat Mondello bedroevend draaide. Draaide over het algemeen wel leuk. Ik had op iets meer nieuwe platen gehoopt, maar dat gaat hij op Defqon pas doen heb ik vernomen. Infinity klonk leuk en hij draaide 3 andere nieuwe platen, twee met dubstep elementen die wel een dikke drive hadden. En eentje met een beetje donker intro en een lekkere melo er na (Scary of zo). En ik weet niet of ik het verkeerd heb gehoord maar draaide hij twee keer Source Code Of Creation (2 verschillende edits)?.

Ja klopt 2x het anthem de eerste keer die edit van qlimax zelf met Defqon erdoor heen

En als laatste de "normale" versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:06 

Hardtraxxer

Prima feestje zeg!
Wij waren klokslag 13.00u binnen. Kwam natuurlijk mooi uit want we kwamen natuurlijk ook voor Josh & Wesz. Als ik eraan terug denk wat voor pareltjes langskwamen dat uurtje; Overdrive O, Like Thiz, I Survived, In & Out, Back to the Basics en iets van de 2 Best Enemies. Puur genieten.
Daarna naar Raw om Act of Rage aan te horen. Erg vermakelijk setje maar zoals hierboven ergens gezegd werd kon je de tracklist aardig bepalen vooraf, desalniettemin prima vermaakt.
Daarna ben ik naar Atmozfears gegaan, helaas zijn de kameraden van me een beetje over-raw-hyped en hadden dus geen interesse in de Main. Jammer, maar ik heb me vermaakt met platen zoals Release, Reawakening en Bounce & Break remix. Daarna Wildstylez; benieuwd naar zijn nieuwe klappers en klonkt allemaal weer lekker zoals Lies or Truth en ik geloof de collab met Audiotricz(?). Sfeertje zat er ook goed in. Halvewege bedacht ik me dat de timetable gewijzigd was en na een check bleek E-Force ook te draaien in de Raw. Dus het laatste half uurtje daar even van meegepakt. Rawness blijft (net zoals Seven) een heerlijke plaat. Verder niet echt op nieuwe track(s) van 'm gelet.

Inmiddels was het alweer 17:00u dus een prima moment om even een patatje met een broodje frikandel te scoren. Na de tijd even rondjes gelopen bij David Sonar, High Voltage & Outbreak en Bass Modulators.
Daarna toch maar weer terug naar de Raw gegaan om Chain Reaction te bekijken. Zoals verwacht veel Minus Militia spul, maar dat was niet zo erg. Heb me er wel op vermaakt. Rond 7 uur weer naar de Main om daar een glimp van Brennan Heart op te vangen (wat ik dus helemaal niks vind).. Heb nog snel even bedacht om nog een frikandel weg te werken en rond half 8 waren we weer bij de Noisecontrollers. Prima setje zoals verwacht, afwisselend met oud en nieuw spul, voor mij de favoriete mainstream op dit moment. Daarna Frontliner LIVE. Niet mijn favoriet, maar draaide een leuk setje met wat enkele edits. Half uurtje was helaas zo voorbij. Toen Adaro & Ran-D, Frequencerz en B-Front en Crypsis. Van die 3 heb ik helaas niet alles meer onthouden ;).

++ Snelheid drank/wc/ingang en de prijs<>kwaliteit van dit feestje
+ Josh & Wesz, Wildstylez, Noisecontrollers, B-Front en Crypsis
- Temperatuur, maar daar kan je als organisatie natuurlijk niks aan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:11 

Artiest

Beoordeling van wat ik gezien heb gister:
Festuca +
Da Tweekaz +
Atmozfears +++
Bass Modulators ++
Requiem +++
E-Force ++
Josh & Wesz +++
Davide Sonar +++
TNT +++
Digital Punk ++
Adaro & Ran-D +++
Frequencerz ++
Zeer geslaagd eerste feestje voor mij :loving: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:24 

Hardtraxx Crew

Frenchkicks schreef:
Broken Balance schreef:

Waarom heeft iedereen dit als minpunt altijd. Terwijl de meeste mensen hier de raw verafschuwen en dus ook ver weg van die stage zouden blijven. Het perfecte voorbeeld hierboven: je hebt het zelf niet meegekregen, maar gehoord. Dat jij dit, zonder het zelf ervaren te hebben, als een minpunt (kritiek) van het feest ziet zegt mij persoonlijk meer over jou dan de personen in kwestie

Omdat dat alles weergeeft waarom de raw kant van de scene pure meuk is. Mensen die hakken (wat ik dus persoonlijk bij hardcore vind passen), allemaal aan de drugs zitten (hoe meer hoe beter), allemaal t-shirt uit want moet je m'n anabole bovenlichaam eens zien en zo kan ik nog wel een paar punten opnoemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:31 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Frenchkicks schreef:
Broken Balance schreef:

Omdat dat alles weergeeft waarom de raw kant van de scene pure meuk is. Mensen die hakken (wat ik dus persoonlijk bij hardcore vind passen), allemaal aan de drugs zitten (hoe meer hoe beter), allemaal t-shirt uit want moet je m'n anabole bovenlichaam eens zien en zo kan ik nog wel een paar punten opnoemen

en hoe is dat een minpunt binnen jouw feestervaring als je het niet zelf ervaart, maar ''gehoord van''. Dit is gewoon je verhaal doen en dan achteraan p.s. ohja de rawscene is kut, hoewel ik er zelf geen last van gehad heb op het feest vond ik het toch vervelend!!11!!! Beetje kinderachtig. Overigens keur ik het gedrag dat jij beschrijft niet goed hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:36 

Hardtraxx Veteran

Tsja alles kut enter, maar het klopt wel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:10 

Heerlijk feest, zoals verwacht de hele dag bij de classics stage gebleven. Heerlijke mix van early en mainstream (en dan heb ik Jones nog gemist). Alle ruimte, ondanks de verdronken rechterkant van de stage. Moest wel voorzichtig op zoek naar een plekje, die planken lagen op sommige plekken echt schots en scheef :x

Kwamen binnen tegen het einde van Josh & Wesz, alleen Overdrive O en I've lost you gehoord volgens mij.
Scope draaide vervolgens een lekker setje om erin te komen, met o.a. Rock Hypnotic, Househeads, Lockdown, The Punishment, Second Match, Megasound, Rock Civilization, Pwoap (Live edit), On the Rise, Single Sound, Pleasure en Sexbusters remix.

Balistic draaide flink wat early die ik niet allemaal kende maar wat wel heerlijk klonk. Bitcrusher :love: Verder o.a. Who is Calling (Zenith edit), Overdrive, House Bee, Pulse Protraction, Annihilating, Rage, Bleeding for the Harder Styles, Joyenergizer (Psico mix) en Stampuhh remix.

Luna zette een behoorlijk verrassend setje neer. Eerlijk gezegd geen idee meer wat allemaal, maar het was zeker niet zo voorspelbaar als de meeste van zijn setjes.

Davide Sonar daarentegen presteerde het weer om alleen maar eigen nummers te draaien. Deze keer echter wél Techno Boheme, kan ik hem eindelijk wegstrepen ^^ Verder de standaard plaatjes als Beatz 4 U (edit), Natural, Spiritual Fire, All of Me, Dedication, Sarabande, My World, Direct Line, Believe, en In the Darkside remix. Ik dacht eigenlijk dat hij ook You Try to Play Me draaide, maar na het lezen van BB's post zou het ook goed kunnen dat dat het setje erna pas was.

TNT ook weer een beetje het standaard lijstje, jammer. Zo verschrikkelijk veel tracks om uit te kiezen, en dan lijken ze bij ieder feest weer uit de zelfde pool van pakweg 25 nummers te kiezen die ze die dag gaan draaien. O.a. Yerba Diabolika, GTP remix, Superdisco remix, Miami Belch, Rage, Housensation, Her Voice, Phases, Les Drums, Bumpin’ Hard remix gehoord, alleen maar nummers die ik de afgelopen maanden al bij eerdere Tijdmachine-concepten gehoord had.

Daarna stroomde de area lekker leeg (NC op de main) toen Daniele Mondello begon. Vond het echt een heerlijk setje, de eerste helft voornamelijk early als Bad Manners remix, Commander, GTP Remix, Magik Vision remix, Hasta la Pasta, en in de 2e helft wat nieuwer spul. Dit was overigens de eerste keer dat ik hem zag draaien, en voor iemand die het toch voornamelijk van zijn draaikunsten moet hebben vond ik het niet heel speciaal. Desondanks was het een erg leuke set, ook omdat er nog ongeveer 10 man voorin stonden..

Psyko Punkz is niet echt mijn ding, maar omdat het wat te koud werd om rustig te gaan zitten toch maar gebleven. Draaiden gewoon hun hele discografie van 2008-2010 volgens mij. Vond het persoonlijk niet erg dat ze na 3 kwartier (i.p.v. een uur) ineens klaar waren en plaats maakten voor Alpha Twins.

Alpha Twins was wel leuk, maar hun setje kwam voor een vrij groot deel overeen met hun setje op de laatste Tijdmachine. Ook hoeven die laatste paar raw tracks van mij niet zo, die hoor je op gewone feesten ook nog meer dan genoeg. Ze draaiden onder meer Lost in Dreams remix, Yellow Minute, Communicate, Tonight, Vision, Old Skool, B2BW, Proud to be Loud, Tonight, Surge of Power, Prozaxx, Let it Go, Shiverz, Magic en Under Attack.

Activator was echt heel gaaf, ook hier weer een goede variatie van early en mainstream. Draaide o.a. Lullaby, Freedom, We Are The Bass, QT13, The Sound of The Bass, June, Whorez & Sluts en Back in the Days.

Laatste uurtje hardcore, is normaal gesproken niet echt mijn ding, maar tot mijn eigen verbazing kende ik hier nog vrij veel van. Na een half uurtje vonden we het echter wel mooi geweest :D

Overigens ben ik niet heel goed in het onthouden van welke tracks door welke artiesten zijn gedraaid, dus kan er flink naast zitten her en der :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:41 

Hardtraxx Veteran

Wat een onzin wordt er hier weer verkondigd over de Raw stage.
Veel al vooraan gestaan, sfeer was prima. Weinig blote buiken ook gezien trouwens. Maarja op hardtraxx.nl is het een hype geworden om alles wat Raw is meteen te bestempelen als anabolen tokkie volk. Om hun eigen elitaire muziek smaak (veel al classic) op te hemelen. Zum kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:48 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Wat een onzin wordt er hier weer verkondigd over de Raw stage.
Veel al vooraan gestaan, sfeer was prima. Weinig blote buiken ook gezien trouwens. Maarja op hardtraxx.nl is het een hype geworden om alles wat Raw is meteen te bestempelen als anabolen tokkie volk. Om hun eigen elitaire muziek smaak (veel al classic) op te hemelen. Zum kotsen.

Hoewel ik aan geen van beide 'stijlen' mijn voorkeur geef (neutraal erin sta) moet ik deze man toch wel gelijk geven. Overigens niet alleen op de rawstyle wordt gehaat. Ik zou bijna willen zeggen dat op alles wordt gehaat wat populair is/steeds meer populariteit aan het verkrijgen is i.e. Raw, Uptempo, Frenchcore en dat de alternatieven half aanbeden worden. Ook wordt telkens weer dezelfde open deur ingetrapt met dezelfde stereotypes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:54 

Hardtraxx Veteran

Helemaal eens met H4RDSTYL3RR, want ik was met hem mee :P
Nog een aantal opmerkingen overigens. Raw was ontzettend druk, niks aan te doen natuurlijk, maar wel jammer. Ik had echter wel moeite met de muntjes, want ik moest pinnen. Dat duurde veel te lang, het lag aan de pinapparaten, maar als organisatie moet je hier wel rekening mee houden.

Parkeergelegenheden: alles ging soepel en het was makkelijk bereikbaar. Ook duurde het lopen naar het festivalterrein niet lang. Alleen bij het weggaan was het nogal risky, er waren geen verkeersbegeleiders en ontzettend veel mensen die terugliepen. Verder alles goed gegaan.

Eten en drinken was voor elkaar. Snelle service en het eten was goddelijk. Ondanks dat het in de tenten druk kon zijn, was er verder genoeg ruimte op het terrein. De sfeer was op Hardfest helemaal top, nergens of van niemand last gehad.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten