Heerlijk feest, zoals verwacht de hele dag bij de classics stage gebleven. Heerlijke mix van early en mainstream (en dan heb ik Jones nog gemist). Alle ruimte, ondanks de verdronken rechterkant van de stage. Moest wel voorzichtig op zoek naar een plekje, die planken lagen op sommige plekken echt schots en scheef
Kwamen binnen tegen het einde van Josh & Wesz, alleen Overdrive O en I've lost you gehoord volgens mij.
Scope draaide vervolgens een lekker setje om erin te komen, met o.a. Rock Hypnotic, Househeads, Lockdown, The Punishment, Second Match, Megasound, Rock Civilization, Pwoap (Live edit), On the Rise, Single Sound, Pleasure en Sexbusters remix.
Balistic draaide flink wat early die ik niet allemaal kende maar wat wel heerlijk klonk. Bitcrusher

Verder o.a. Who is Calling (Zenith edit), Overdrive, House Bee, Pulse Protraction, Annihilating, Rage, Bleeding for the Harder Styles, Joyenergizer (Psico mix) en Stampuhh remix.
Luna zette een behoorlijk verrassend setje neer. Eerlijk gezegd geen idee meer wat allemaal, maar het was zeker niet zo voorspelbaar als de meeste van zijn setjes.
Davide Sonar daarentegen presteerde het weer om alleen maar eigen nummers te draaien. Deze keer echter wél Techno Boheme, kan ik hem eindelijk wegstrepen

Verder de standaard plaatjes als Beatz 4 U (edit), Natural, Spiritual Fire, All of Me, Dedication, Sarabande, My World, Direct Line, Believe, en In the Darkside remix. Ik dacht eigenlijk dat hij ook You Try to Play Me draaide, maar na het lezen van BB's post zou het ook goed kunnen dat dat het setje erna pas was.
TNT ook weer een beetje het standaard lijstje, jammer. Zo verschrikkelijk veel tracks om uit te kiezen, en dan lijken ze bij ieder feest weer uit de zelfde pool van pakweg 25 nummers te kiezen die ze die dag gaan draaien. O.a. Yerba Diabolika, GTP remix, Superdisco remix, Miami Belch, Rage, Housensation, Her Voice, Phases, Les Drums, Bumpin’ Hard remix gehoord, alleen maar nummers die ik de afgelopen maanden al bij eerdere Tijdmachine-concepten gehoord had.
Daarna stroomde de area lekker leeg (NC op de main) toen Daniele Mondello begon. Vond het echt een heerlijk setje, de eerste helft voornamelijk early als Bad Manners remix, Commander, GTP Remix, Magik Vision remix, Hasta la Pasta, en in de 2e helft wat nieuwer spul. Dit was overigens de eerste keer dat ik hem zag draaien, en voor iemand die het toch voornamelijk van zijn draaikunsten moet hebben vond ik het niet heel speciaal. Desondanks was het een erg leuke set, ook omdat er nog ongeveer 10 man voorin stonden..
Psyko Punkz is niet echt mijn ding, maar omdat het wat te koud werd om rustig te gaan zitten toch maar gebleven. Draaiden gewoon hun hele discografie van 2008-2010 volgens mij. Vond het persoonlijk niet erg dat ze na 3 kwartier (i.p.v. een uur) ineens klaar waren en plaats maakten voor Alpha Twins.
Alpha Twins was wel leuk, maar hun setje kwam voor een vrij groot deel overeen met hun setje op de laatste Tijdmachine. Ook hoeven die laatste paar raw tracks van mij niet zo, die hoor je op gewone feesten ook nog meer dan genoeg. Ze draaiden onder meer Lost in Dreams remix, Yellow Minute, Communicate, Tonight, Vision, Old Skool, B2BW, Proud to be Loud, Tonight, Surge of Power, Prozaxx, Let it Go, Shiverz, Magic en Under Attack.
Activator was echt heel gaaf, ook hier weer een goede variatie van early en mainstream. Draaide o.a. Lullaby, Freedom, We Are The Bass, QT13, The Sound of The Bass, June, Whorez & Sluts en Back in the Days.
Laatste uurtje hardcore, is normaal gesproken niet echt mijn ding, maar tot mijn eigen verbazing kende ik hier nog vrij veel van. Na een half uurtje vonden we het echter wel mooi geweest
Overigens ben ik niet heel goed in het onthouden van welke tracks door welke artiesten zijn gedraaid, dus kan er flink naast zitten her en der