Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:29 

Hardtraxx Veteran

Was leuk doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:50 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Wat een onzin wordt er hier weer verkondigd over de Raw stage.
Veel al vooraan gestaan, sfeer was prima. Weinig blote buiken ook gezien trouwens. Maarja op hardtraxx.nl is het een hype geworden om alles wat Raw is meteen te bestempelen als anabolen tokkie volk. Om hun eigen elitaire muziek smaak (veel al classic) op te hemelen. Zum kotsen.

Brennan Heart draaide op de helft van z'n set al tracks met radical kicks op de main stage, dat vind jij normaal? :lol:

Dat broodje beenham trouwens, poaaaaaah :worship: :worship:

The Skribbler schreef:
Was leuk doei.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:57 

Hardtraxx Veteran

Uitstekend vermaakt! Vooral bij de Classics stage gestaan met wat kleine uitstapjes naar de RAW en Main.
Het weer zat ook flink mee 's middags :yay: .

Mijn verslag staat hier online:
http://partyflock.nl/report/13089:HARDFEST
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:02 

Hardtraxx Addict

Mjah, ik vrees dat ik een beetje een snob aan het worden ben. Ik heb me nauwelijks vermaakt. Op tijd binnen voor Josh & Wesz, maar het was veel te vroeg voor zulke artiesten. Een van mijn favoriete artiesten en ... iedereen stond stil of een beetje heen en weer te wiegen. Tja, zelfs met alle schijt van de wereld kan ik dan niet nummer na nummer losgaan. Sfeer op de Classics stage was ver te zoeken imo, lege boel met slecht geluid. Alle setjes daar wel geprobeerd, maar ik kon nooit echt mijn draai vinden. TNT hadden een paar leuke nummers, Mondello ook drie aan het begin en voor de rest was het maar mwah.

Wel Festuca op de main meegepakt. Pressure Waves is echt een heerlijk nummer. Dat is nu de hardstyle die ik leuk vind. Stevige intro, niet te lange break, geen neuzel-vocal, megaveel drive in de climax, stevige outro, volgende nummer. En helaas zijn dat soort nummers ernstig in de minderheid op de mainstage. Zoveel vocals, megabreaks, harddrop en doodgedraaide shit. Fuck that. Noisecontrollers heeft leuke muziek, ik luister er thuis graag naar, maar ik kan er op een feest zo verdomd weinig mee. Zelfde geldt voor Atmozfears en Bass Modulators. Voor thuis: heerlijk. Op een feest? Ik kan er niets mee.

Dus dan maar de rawtent! De tent die de afgelopen 2 jaar het feest gemaakt hebben voor me. Set van E-Force vorig jaar was heerlijk! En dit jaar... wat een klotezooi zeg. Zelfs E-Force had een kutset, ook al was de helft een kopie van vorig jaar. Ik weet dat het een uitgekauwd sentiment is, maar al die raw nummers klinken voor mij hetzelfde. Ik kan oprecht de nummers niet meer onderscheiden. De melodie die met screeches wordt neergezet is echt bedroevend simpel. Paar toontjes en screeches in een volgorde zetten, paar kansloze vocals eronder plakken en heuj, nieuwe track. De complexiteit van early hardstyle steekt er ver bovenuit en dat verbleekt vergeleken met Noisecontrollers anno nu. En ik vind een screech en kick niet eens vervelend. Ik vind Seven echt een lekker nummer. Maar de rest is zo, zo, zooo kut.

Dus samengevat:
- Classics stage was voor mij een teleurstelling door zacht geluid, slechte muziek en gebrek aan sfeer
- Mainstage niets op tegen, maar zoveel stilstaan is niet mijn ding.
- Rawtent hebben ze in 2 jaar weten te verpesten.

Ik zal wel oud en chagrijnig aan het worden zijn. Ik ga wel naar HardClassics voortaan. Jammer, want Hardfest is dichtbij, maar ik beleef er te weinig aan, ondanks de goede namen.

Oh well, iig een leuk rendement gehaald op mijn aandelen door op de mainstage wat op mijn telefoon te handelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:05 

Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
Wel Festuca op de main meegepakt. Pressure Waves is echt een heerlijk nummer. Dat is nu de hardstyle die ik leuk vind. Stevige intro, niet te lange break, geen neuzel-vocal, megaveel drive in de climax, stevige outro, volgende nummer. En helaas zijn dat soort nummers ernstig in de minderheid op de mainstage.

Festuca draaide op het eind Fundamental Notes, Pressure Waves en daarna als afsluiter een nieuwe van hem. Wat een vette platen. Ik ging los als een malle :D

Die platen hebben zoveel drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:06 

Hardtraxx Addict

Bas schreef:
Meph0 schreef:
Wel Festuca op de main meegepakt. Pressure Waves is echt een heerlijk nummer. Dat is nu de hardstyle die ik leuk vind. Stevige intro, niet te lange break, geen neuzel-vocal, megaveel drive in de climax, stevige outro, volgende nummer. En helaas zijn dat soort nummers ernstig in de minderheid op de mainstage.

Festuca draaide op het eind Fundamental Notes, Pressure Waves en daarna een nieuwe van hem. Wat een vette platen. Ik ging los als een malle :D

Ik heb net Intensity gemist (zo heet 'ie toch?), die mixte hij uit toen ik kwam aangelopen. Baalde daar wel een beetje van.

Maar inderdaad! Super fucking vette platen. Zulke overstromingen van energie is waarom ik van hardstyle houd. En ik mis het steeds meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:10 

Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
Bas schreef:
Meph0 schreef:

Festuca draaide op het eind Fundamental Notes, Pressure Waves en daarna een nieuwe van hem. Wat een vette platen. Ik ging los als een malle :D

Ik heb net Intensity gemist (zo heet 'ie toch), die mixte hij uit toen ik kwam aangelopen. Baalde daar wel een beetje van.

Maar inderdaad! Super fucking vette platen. Zulke overstromingen van energie is waarom ik van hardstyle houd. En ik mis het steeds meer.

Ik heb het nagevraagd aan Jesse/Festuca. Hij heet Floating!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:12 

Hardtraxx Addict

Bas schreef:

Ik was het ook even aan het nazoeken. Hij heeft deze track toch ook gedraaid?

nieuwe-tracks-hs/festuca-intensity-t48405.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:15 

Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
Bas schreef:

Ik was het ook even aan het nazoeken. Hij heeft deze track toch ook gedraaid?

nieuwe-tracks-hs/festuca-intensity-t48405.html

nieuwe-tracks-hs/festuca-floating-t50080.html :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 00:18 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Was leuk doei.

Ja. Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 01:18 

Kraak... Piep...

Frenchkicks schreef:
RTM93 schreef:
Wat een onzin wordt er hier weer verkondigd over de Raw stage.
Veel al vooraan gestaan, sfeer was prima. Weinig blote buiken ook gezien trouwens. Maarja op hardtraxx.nl is het een hype geworden om alles wat Raw is meteen te bestempelen als anabolen tokkie volk. Om hun eigen elitaire muziek smaak (veel al classic) op te hemelen. Zum kotsen.

Hoewel ik aan geen van beide 'stijlen' mijn voorkeur geef (neutraal erin sta) moet ik deze man toch wel gelijk geven. Overigens niet alleen op de rawstyle wordt gehaat. Ik zou bijna willen zeggen dat op alles wordt gehaat wat populair is/steeds meer populariteit aan het verkrijgen is i.e. Raw, Uptempo, Frenchcore en dat de alternatieven half aanbeden worden. Ook wordt telkens weer dezelfde open deur ingetrapt met dezelfde stereotypes.

Ik hoorde het ook van mensen die ook van Raw houden. Dus zo eenzijdig komt het niet.
Daarnaast liepen ze ook gewoon rond op de classics en de main. Vooral op de main tijdens Noisecontrollers kon ik zo een groot deel zien staan. Stonden allemaal stil als er een melodie in zat, ontblote lichamen, allemaal hakken, kaakschaatsen en doen alsof ze aggresief zijn. Dat verpest voor mij de sfeer en het sfeerbeeld. En dit beeld ligt bij zo veel meer mensen dan bij HT, ik heb zat volk gesproken en horen praten daarover, zelfs buiten het feest. Het geeft daarna ook gewoon een slecht beeld aan hardstyle.

Mensen die van raw hardstyle houden, dus ook echt de breedte van alle artiesten, laat ik hierbuiten. Als zij voor de muziek komen en normaal los gaan op de muziek. Prima, hun wereld, drugsgebruik is een keuze. Zo doe ik ook, ik ga naar de classics voor de muziek, om er los te gaan, dus in feite doe ik niet veel andere dingen als hun, alleen bij andere muziek.

Ik doel meer op het volk dat er heen gaat, alleen Minus Militia en Warface kennen, en er heen gaan omdat het zogenaamd aggresief is, militanten en dat beeld en zich helemaal doodsnuiven omdat het rauw is en ze daar staan te hakken omdat het toch half hardcore zou wezen. Kortom mensen die met de trend meegaan.

Dus dat is het volk waar ik me aan irriteerde. De muziek zelf laat ik er maar compleet buiten.

En @ Frenchkicks, doe aub niet zo zielig over Frenchcore e.d. dat is net zo'n hype met net zulk soort volk, dat is al lang en breed bewezen. Daarnaast zijn Crossbreed en Industrial net zo'n alternatief iets als de genres die jij noemt en daar gebeurt het niet. Daar zit het verschil.

Liefhebbers zijn prima, die bedoel ik niet. Dat neppe volk dat je bij bijna elk genre wel hebt voor de hype dat bedoel ik. Als je tegenbewijs hebt dat er zulk volk rondloopt bij de classics, industrial e.d. dan zie ik het graag. Want elke keer dat ik daar heen ga, dan zie ik meer liefhebbers dan mensen die er om de hype zijn. Waarom? Omdat er geen hype omheen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 08:00 

Hardtraxx Veteran

Probeer niet recht te lullen wat krom is.
Je 'hoort' en je 'ziet' , notabene nog op een andere stage.. En hoe herken je in godsnaam een 'rawboy' op de main. Misschien stond die persoon daar wel de hele dag joh.

Als je er zelf niet bent geweest voor langere periode over verschillende delen van de dag, hou dan je aannames en vooroordelen lekker voor je.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 09:05 

Hardtraxx Addict

Nogmaals:
Bas schreef:
Brennan Heart draaide op de helft van z'n set al tracks met radical kicks op de main stage, dat vind jij normaal? :lol:

Voor mij is het echt wel duidelijk waar de scene naar toe gegaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 10:02 

Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Dus samengevat:
- Classics stage was voor mij een teleurstelling door zacht geluid, slechte muziek en gebrek aan sfeer

Eens met bovenstaande. De classics area was echt onwaardig. Geluid op me telefoon ging nog harder dan daar. Ook de plas water die er lag deed afbreuk aan de stage. Jammer genoeg was het buiten ook net iets te koud waardoor het allemaal niet erg uitnodigend was om bij de buitenstage te gaan staan. Toch een kleine tent neer zetten volgend jaar. :P

Op de main was het geluid tijdens verschillende setjes vooraan bar slecht. In het setje van Noisecontrollers zat totaal geen Bass xd . Frontliner had wel weer goed geluid en tijdens RAN-D VS Adaro was het perfect.

Bij de RAW was het geluid ook goed en heb ik me prima vermaakt. :D

+ early bird (15 euro)
+ parkeren
+ ingang
+ kluisjes
+ muntenbalie
+ Broodje beenham

- Stages minimaal aangekleed
- Classics Area
- Eendagsvliegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 11:23 

Kraak... Piep...

RTM93 schreef:
Probeer niet recht te lullen wat krom is.
Je 'hoort' en je 'ziet' , notabene nog op een andere stage.. En hoe herken je in godsnaam een 'rawboy' op de main. Misschien stond die persoon daar wel de hele dag joh.

Als je er zelf niet bent geweest voor langere periode over verschillende delen van de dag, hou dan je aannames en vooroordelen lekker voor je.

Gr.

Ja, is dat zo moeilijk? Of werkt een van je zintuigen niet? Zoals ik zei. Overdreven veel raw spul met raw is my life en al die dingen, altijd t-shirt uit, doorgesnoven, gaat niet los op melodieën en klaagt daar ook over, gaat alleen los wanneer er een halve hardcore kick komt, maar weet 4/5 keer niet welke plaat het is en dat boeit hem ook niet. Als je de merch weg haalt heb je dagjesvolk.

Mijn aannames zijn wel ergens op gebaseerd. Zoals ik duidelijk heb uitgelegd. Denk je soms dat ze 12 uur lang alleen in die tent staan? Er draaiden ook artiesten op de main waar hun voor komen, voornamelijk Crypsis.

Neem eerst maar eens de moeite om te lezen wat andere zeggen voordat je je voelt aangevallen. Dan weet je dat we het niet over echte liefhebbers van Raw Hardstyle hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 11:33 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

En @ Frenchkicks, doe aub niet zo zielig over Frenchcore e.d. dat is net zo'n hype met net zulk soort volk, dat is al lang en breed bewezen. Daarnaast zijn Crossbreed en Industrial net zo'n alternatief iets als de genres die jij noemt en daar gebeurt het niet. Daar zit het verschil.

Liefhebbers zijn prima, die bedoel ik niet. Dat neppe volk dat je bij bijna elk genre wel hebt voor de hype dat bedoel ik. Als je tegenbewijs hebt dat er zulk volk rondloopt bij de classics, industrial e.d. dan zie ik het graag. Want elke keer dat ik daar heen ga, dan zie ik meer liefhebbers dan mensen die er om de hype zijn. Waarom? Omdat er geen hype omheen zit.

Point proven dat er gehaat wordt op alles wat populariteit krijgt. Enige vorm van jaloezie wellicht? Want ja waarom krijgen deze (oh zo simpele, om in jouw woorden te spreken) stijlen (raw, uptempo, frenchcore) toch zoveel aandacht. Dat doen ze goed he, zoveel mensen bereiken met zo iets simpels ;) Tevens zie ik Crossbreed wel degelijk als een alternatieve stijl, Industrial misschien wat minder ja, maar goed. Om maar even op industrial te blijven, ik heb op Hardshock genoeg mensen vdk gezien in de Industrial tent.
Je zult mij nooit horen zeggen dat er alleen maar normaal volk rondloopt bij bijv. een frenchcore/terror stage, maar het gros van deze mensen zijn liefhebbers, zoals jij en ik ze zo graag zien. Geen dagjesmensen, want welk dagjesmens wilt er nou op een stage staan waar die 250 bpm om z'n oren krijgt geslingerd. Precies, niemand. Bij dit soort stages/feesten zijn het mensen die voor de muziek komen en hier ook op losgaan (of niet, maar dat zegt niet dat diegene niet geniet), wie ben jij om ze te bekritiseren. Want hé het is nooit goed he, mensen die stilstaan zijn kut, maar losgaan op de muziek (hoe simpel het ook is) mag ook weer niet.

Blijf gewoon lekker bij je industrial en classics stage en laat niemand je maar vertellen hoe kut het wel niet is bij alle andere stages. Dan heb jij volgens mij het perfecte feest :thumbup:

btw. Ik kan niet goed over de raw oordelen en hoe het grootste deel van het volk daar precies is. Zoals jij het beschrijft is denk ik een tikkeltje overdreven, maar ik ben het wel eens dat je staat meer mensen voor de drugs ziet komen dan voor de muziek. Geen idee of dit alleen bij de raw is, zoals jullie beweren. Maar ik weet wel dat er zat échte liefhebbers zijn van de raw en dit meer kenbaar maken dan alle andere 'stijlen binnen de hardstyle'
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 11:47 

Kraak... Piep...

Frenchkicks schreef:

Point proven dat er gehaat wordt op alles wat populariteit krijgt. Enige vorm van jaloezie wellicht? Want ja waarom krijgen deze (oh zo simpele, om in jouw woorden te spreken) stijlen (raw, uptempo, frenchcore) toch zoveel aandacht. Dat doen ze goed he, zoveel mensen bereiken met zo iets simpels ;) Tevens zie ik Crossbreed wel degelijk als een alternatieve stijl, Industrial misschien wat minder ja, maar goed.

Goed eerst de onzin even uit de weg. Jaloezie? :lol:. Je wil niet weten hoe blij ik ben dat Industrial, Crossbreed, Classics e.d. geen hype zijn. En dat er vooral kritische mensen tussen zitten zodat de kwaliteit hoger blijft. Als je even een lesje in populariteit en alternatieve stijlen wil suggesteer ik even het uitgebreide interview te lezen/kijken met DJ Promo.

Citaat:
Om maar even op industrial te blijven, ik heb op Hardshock genoeg mensen vdk gezien in de Industrial tent.
Je zult mij nooit horen zeggen dat er alleen maar normaal volk rondloopt bij bijv. een frenchcore/terror stage, maar het gros van deze mensen zijn liefhebbers, zoals jij en ik ze zo graag zien. Geen dagjesmensen, want welk dagjesmens wilt er nou op een stage staan waar die 250 bpm om z'n oren krijgt geslingerd. Precies, niemand. Bij dit soort stages/feesten zijn het mensen die voor de muziek komen en hier ook op losgaan (of niet, maar dat zegt niet dat diegene niet geniet), wie ben jij om ze te bekritiseren. Want hé het is nooit goed he, mensen die stilstaan zijn kut, maar losgaan op de muziek (hoe simpel het ook is) mag ook weer niet.

Het verschil is dat dat bij Frenchcore en Uptempo geen probleem is. Los gaan e.d. bedoel ik dan. Genoeg snuif er in en je houd het zo uit op 250 bpm als dagjes volk. Het zelfde geldt voor die mensen die bij de Industrial staan die jij dan zag en dat doen.

Citaat:
Blijf gewoon lekker bij je industrial en classics stage en laat niemand je maar vertellen hoe kut het wel niet is bij alle andere stages. Dan heb jij volgens mij het perfecte feest :thumbup:

Ze mogen mij vertellen wat ze willen. Ik negeer de meningen en observaties van anderen niet omdat ik maar politiek correct moet wezen. Ik irriteerde me ook niet aan die mensen die daar de hele tijd waren. Die zag ik niet en vielen mij ook niet lastig, maar er liepen ook zat over de rest van het feest. Plus het is weer zo'n typisch beeld wat er hangt en dat vind ik toch wel jammer voor de mensen die het wel leuk vinden en er niet zo belabberd aan toe zijn. Want hoe erg je het er ook mee on eens bent (jij persoonlijk dan niet denk ik) maar dat beeld hangt toch bij raw hardstyle, maar net zo bij frenchcore en uptempo. Hoe erg jij er misschien ook niet bij hoort. Het beeld hangt er wel. En het zou toch mooi zijn als dat beeld weg gaat?

Citaat:
btw. Ik kan niet goed over de raw oordelen en hoe het grootste deel van het volk daar precies is. Zoals jij het beschrijft is denk ik een tikkeltje overdreven, maar ik ben het wel eens dat je staat meer mensen voor de drugs ziet komen dan voor de muziek. Geen idee of dit alleen bij de raw is, zoals jullie beweren. Maar ik weet wel dat er zat échte liefhebbers zijn van de raw en dit meer kenbaar maken dan alle andere 'stijlen binnen de hardstyle'

Dat is nog erger dan wat ik doe. Ik onderbouw het. Maar die mensen die overal verkondigen dat raw het beste is en boos worden/je uitlachen/belachelijk maken/wat dan ook omdat het jouw niet ligt zijn nog wel een stap erger. Mentaliteit dit is het beste omdat ik het het beste vindt. Geldt trouwens voor elk genre dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 12:20 

Hardtraxxer

Citaat:
Het verschil is dat dat bij Frenchcore en Uptempo geen probleem is. Los gaan e.d. bedoel ik dan. Genoeg snuif er in en je houd het zo uit op 250 bpm als dagjes volk. Het zelfde geldt voor die mensen die bij de Industrial staan die jij dan zag en dat doen.

Wat maakt hier het verschil dan tussen Industrial en Frenchcore/Uptempo als dit volk op beide afkomt? Want de ene wordt hier wel om bekritiseert en de ander niet

Citaat:
Ze mogen mij vertellen wat ze willen. Ik negeer de meningen en observaties van anderen niet omdat ik maar politiek correct moet wezen. Ik irriteerde me ook niet aan die mensen die daar de hele tijd waren. Die zag ik niet en vielen mij ook niet lastig, maar er liepen ook zat over de rest van het feest. Plus het is weer zo'n typisch beeld wat er hangt en dat vind ik toch wel jammer voor de mensen die het wel leuk vinden en er niet zo belabberd aan toe zijn. Want hoe erg je het er ook mee on eens bent (jij persoonlijk dan niet denk ik) maar dat beeld hangt toch bij raw hardstyle, maar net zo bij frenchcore en uptempo. Hoe erg jij er misschien ook niet bij hoort. Het beeld hangt er wel. En het zou toch mooi zijn als dat beeld weg gaat?

Eerst stelde je het anders. Namelijk dat je alleen had gehoord dat er op de rawstage kutvolk liep die zich kut gedroeg etc. en dat benoemde je als minpunt: ''het horen van''. Dat vond ik raar dat je je daar druk om maakte. Als je nu zegt dat ze over het hele feest liepen en de sfeer beïnvloedde kan ik je begrijpen. Ik word liever ook niet omvergelopen of boos aangekeken door een doorgesnoven malloot.
Het beeld dat er hangt herken ik zeker. Voor een buitenstaander geldt dat vaak zelfs voor de hele harder styles. ''Oh hardstyle/core, daar wordt toch door iedereen drugs gebruikt?!'' Dat is natuurlijk een generalisatie van de hoogste plank waarvan jij en ik weten dat hij kant noch wal raakt, omdat er er lang niet door iedereen wordt gebruikt, maar dit zelfde vooroordeel wordt gebruikt binnen de harder styles tegenover bijv. de frenchcore, waarin hetzelfde verhaal geldt. Wat in ieder geval niet helpt om dit beeld de wereld uit te helpen is telkens weer dezelfde stereotypes benoemen en de liefhebbers erbuiten laten.

Citaat:
Dat is nog erger dan wat ik doe. Ik onderbouw het. Maar die mensen die overal verkondigen dat raw het beste is en boos worden/je uitlachen/belachelijk maken/wat dan ook omdat het jouw niet ligt zijn nog wel een stap erger. Mentaliteit dit is het beste omdat ik het het beste vindt. Geldt trouwens voor elk genre dit.

Bedoel hier ook niet uitspraken als ''Fuck the mainstream, we defend the raw'' en dergelijke. Dat slaat nergens op en is alles waar ik niet voor sta. Maar ik doel op meer op bijv. de MM merchandise (die volgens mij erg populair is, maar hier verafschuwd wordt). Ik vind dat persoonlijk wel mooi om te zien. Je hoeft ook weer niet allemaal MM kettingen, sokken, onderbroeken, haargel, schoenen, oorbellen of weet ik veel wat er allemaal is aan te doen, maar de support die veel artiesten binnen de raw krijgen vind ik wel mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 13:35 

Ik mis het gevoel van saamhorigheid waar de hardstyle scene bij mij altijd om bekend stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 16:28 

Hardtraxx Elite

@Rawvolk discussie
Toen ik 's middags wat meer muntjes ging halen stond ik aardig lang in de rij. Een gozer stond voor me en ik geloof dat Bass Modulators op dat moment Megasound draaiden, super tof natuurlijk, ze draaiden nog wat meer oudere platen in die lange tijd dat ik in de rij stond. Die jongen die voor mij stond vond het nummer wel ''oke'' hoor maar het was meer muziek voor op de radio. :') Kun je niet echt op losgaan op dit soort muziek. Hij vertelde alleen maar hoe alles beter was op de raw stage.

Dat is toch jammer.. Ik begrijp dat smaken verschillen maar het moet blijkbaar screech hardcore kick muziek zijn wil je er op kunnen losgaan.

(Weet overigens niet 100% zeker of het Megasound was maar iig wel een oudere Headhunterz plaat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 16:38 

Hardtraxx Veteran

Megasound is sws gedraaid, net als Scrap Attack geloof ik... op de main nog best wat leuke (oudere) plaatjes gehoord bij Bass Modulators :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:29 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Ik mis het gevoel van saamhorigheid waar de hardstyle scene bij mij altijd om bekend stond.

Heb laatste twee pagina's even doorgelezen, en dit is in 1 zin nou precies de kern waar het bij mij tegenwoordig wat mis gaat...

Kan me nog steeds meer dan prima vermaken op een feest, raw/mainstream/classics... heb ontzettende lol met het volk om me heen. Maar toch is het niet te vergelijken met het begin (en ik ben pas 2010 naar m'n eerste feestje gegaan, verschil in 5 jaar is behoorlijk te merken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:33 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
BeHa schreef:

Heb laatste twee pagina's even doorgelezen, en dit is in 1 zin nou precies de kern waar het bij mij tegenwoordig wat mis gaat...

Kan me nog steeds meer dan prima vermaken op een feest, raw/mainstream/classics... heb ontzettende lol met het volk om me heen. Maar toch is het niet te vergelijken met het begin (en ik ben pas 2010 naar m'n eerste feestje gegaan, verschil in 5 jaar is behoorlijk te merken)

Precies hetzelfde hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 23:04 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Megasound is sws gedraaid, net als Scrap Attack geloof ik... op de main nog best wat leuke (oudere) plaatjes gehoord bij Bass Modulators :)

Die zijn inderdaad gedraaid. Scrap Attack heb ik nog opgenomen. https://vid.me/lTw8
Excuses voor het slechte geluid, mijn telefoon is een parel, maar opnemen bij feesten geeft niet altijd het gewenste resultaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 23:51 

Hardtraxx Elite

Prima feestje was dit weer!
Helaas wat later dan gehoopt binnen waardoor ik Josh & Wesz gemist heb. Vervolgens wel het begin Scope DJ meegemaakt met o.a. Talk Iz The Early HS Tribute en Who's Calling: lekkere dikke reversed bass!
De sfeer was hier toch niet echt top dus de rest van de groep maar even gevolgd richting Main.

Da Tweekaz waren hier al even bezig en hun muziek is toch best prettig zo aan het begin van de dag. Rest of Your Life, Final Examination of Time, Rise Up en Beautiful World waren wel de hoogtepunten, waarbij het vooral jammer was dat laatste genoemde al meteen na de mid werd uitgemixt :thumbdown:

Atmozfears was op Reawakening en die ID van Audiotricz (of draaide Wildstylez die?) niet veel aan, maar toch maar even blijven staan om Wildstylez mee te maken. Grootste deel van onze groep ging naar E-Force, maar ik was toch wel benieuwd naar de nieuwe tracks van Joram. Een aantal veelbelovende tracks gehoord!

Vervolgens een van de acts waar ik het meest naar uitkeek: Bass Modulators! Ze maakten het meer dan waard, met eigen parels als Radiance en Oxygen afgewisseld met tracks als Megasound en Scrap Attack. Zo horen mainstreamsetjes te zijn!

Vooraf had ik het plan om naar TNT te gaan, maar helaas is dit niet wat geworden. Heb maar even rustig aan gedaan om me op te laden voor Noisecontrollers.
Een typische Noisecontrollers set weer, zijn bekende hits van het afgelopen jaar, een paar wat oudere platen en tracks van zijn nieuwe album. Het is en blijft toch heerlijk wat deze man allemaal maakt, als is het wel jammer dat hij echt bijna alleen nog maar eigen tracks draait.

Daarna snel de Classics stage weer opgezocht voor Psyko Punkz! De tracks die zij in de periode 2008-2010 hebben gemaakt blijven toch echt fantastisch, het sfeertje was ook heerlijk hier, maar vanwege de kou het na een halfuurtje toch maar voor gezien gehouden. Uiteindelijk niet heel veel meer gemist zie ik, omdat ze blijkbaar een kwartier eerder zijn gestopt.

De laatste 3 uur maar weer op de Main vertoeft en dit was toch allemaal wel lekker. Met name de nieuwe tracks van Ran-D zijn stuk voor stuk pareltjes, Frequencerz zette in mijn ogen een heerlijk setje neer met het Emporium Anthem, Green Stuff edit, The Punishment edit en weer eens Attention en Revolution!!

Dan de afsluiting met B-Front vs Crypsis. Helaas maar een aantal platen die ik echt heel vet vind, zoals Underground Shit, Mysterias en Blackness, maar het mixwerk maakte echt een hele hoop goed. Dit was echt fantastisch :love:

Al met al toch weer een prima invulling van Koningsdag, ik zeg tot volgend jaar!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten