Prima feestje was dit weer!
Helaas wat later dan gehoopt binnen waardoor ik Josh & Wesz gemist heb. Vervolgens wel het begin Scope DJ meegemaakt met o.a. Talk Iz The Early HS Tribute en Who's Calling: lekkere dikke reversed bass!
De sfeer was hier toch niet echt top dus de rest van de groep maar even gevolgd richting Main.
Da Tweekaz waren hier al even bezig en hun muziek is toch best prettig zo aan het begin van de dag. Rest of Your Life, Final Examination of Time, Rise Up en Beautiful World waren wel de hoogtepunten, waarbij het vooral jammer was dat laatste genoemde al meteen na de mid werd uitgemixt
Atmozfears was op Reawakening en die ID van Audiotricz (of draaide Wildstylez die?) niet veel aan, maar toch maar even blijven staan om Wildstylez mee te maken. Grootste deel van onze groep ging naar E-Force, maar ik was toch wel benieuwd naar de nieuwe tracks van Joram. Een aantal veelbelovende tracks gehoord!
Vervolgens een van de acts waar ik het meest naar uitkeek: Bass Modulators! Ze maakten het meer dan waard, met eigen parels als Radiance en Oxygen afgewisseld met tracks als Megasound en Scrap Attack. Zo horen mainstreamsetjes te zijn!
Vooraf had ik het plan om naar TNT te gaan, maar helaas is dit niet wat geworden. Heb maar even rustig aan gedaan om me op te laden voor Noisecontrollers.
Een typische Noisecontrollers set weer, zijn bekende hits van het afgelopen jaar, een paar wat oudere platen en tracks van zijn nieuwe album. Het is en blijft toch heerlijk wat deze man allemaal maakt, als is het wel jammer dat hij echt bijna alleen nog maar eigen tracks draait.
Daarna snel de Classics stage weer opgezocht voor Psyko Punkz! De tracks die zij in de periode 2008-2010 hebben gemaakt blijven toch echt fantastisch, het sfeertje was ook heerlijk hier, maar vanwege de kou het na een halfuurtje toch maar voor gezien gehouden. Uiteindelijk niet heel veel meer gemist zie ik, omdat ze blijkbaar een kwartier eerder zijn gestopt.
De laatste 3 uur maar weer op de Main vertoeft en dit was toch allemaal wel lekker. Met name de nieuwe tracks van Ran-D zijn stuk voor stuk pareltjes, Frequencerz zette in mijn ogen een heerlijk setje neer met het Emporium Anthem, Green Stuff edit, The Punishment edit en weer eens Attention en Revolution!!
Dan de afsluiting met B-Front vs Crypsis. Helaas maar een aantal platen die ik echt heel vet vind, zoals Underground Shit, Mysterias en Blackness, maar het mixwerk maakte echt een hele hoop goed. Dit was echt fantastisch
Al met al toch weer een prima invulling van Koningsdag, ik zeg tot volgend jaar!