Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 14:04 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

georganiseerd door PSG Concerts
vrijdag 25 oktober 2013
22:00 - 06:00

Genres
early hardcore, early rave, frenchcore, hardcore, industrial hardcore
Prijzen
Voorverkoop: 32,50
VakantieVeilingen, vanaf:€ 6,- (ter waarde van € 65,-)
Tickets
Verkrijgbaar bij VakantieVeilingen.

Minimumleeftijd
18

Amnesys Italië
D-Passion
Kasparov
Meccano Twins Italië
Promo
The Stunned Guys Italië
The Viper
Tommyknocker Italië
Trypsin
MC: Apster
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 14:04 
 
Hardtraxx Elite

Zag hem er niet tussen staan. Wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een leuke lineup. Alleen Beursgebouw dus ABSOLUUT niet. Wat een meuk daar. Vorig jaar min of meer gratis naar HC XL geweest, maar zou er nog niet misschien nog een keer naartoe gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks de locatie en geluid, toch aanwezig. Ach die paar euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

timetable:

22.­00-23.­00 uur Trypsin
23.­00-00.­00 uur The Stunned Guys
00.­00-01.­00 uur Meccano Twins
01.­00-02.­00 uur Kasparov
02.­00-03.­00 uur Amnesys vs Tommy Knocker
03.­00-04.­30 uur The Viper
04.­30-06.­00 uur Promo vs D passion
MC Apster
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat Apster een beetje zijn mond kan houden, maar dat zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 kaarten gehad :thumbsup: mooie pre party voor thrillogy
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is echt een mooie Nederlandse zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:22 
 

stefan_helmond schreef:
Dat is echt een mooie Nederlandse zin.

jij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, de organisatie heef zich wel degelijk verbeterd. 4,5 uur geslapen en straks mogen we weer naar Thrillogy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was er gister om 23:00 tot 01:00, ik vond het 3x niks, vond het eerder een comedyshow als je ziet wat voor volk er was :lol:

Maargoed, Hardcore is dan ook niet me element, een uurtje is genoeg voor mij, vanavond maar mooi naar Kings of Hardstyle
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten