Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D Tickets gewonnen via I'm In ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In onze groep hebben 5 personen tickets gewonnen via I'm in, ook aanwezig dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Hoogtepunt van de avond voor mij. Set van de avond ook van A-lusion, verder ook wel prima vermaakt,
Zal verder niet teveel woorden vuil maken aan het feest zelf, een gegeven paard moet je niet in de mond kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit dat laatste kan ik opmaken dat je het feest niet bijzonder geslaagd vond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Uit dat laatste kan ik opmaken dat je het feest niet bijzonder geslaagd vond :P

Haha nou ik vind zelfs The Sand een betere locatie. Het geluid was in zaal 1 wel goed, zaal 2 dan weer een stuk minder. Ook was het in zaal 2 en in dat te benauwde tussenstuk bij de wc's erg warm. Het eten was verschrikkelijk duur en niet lekker. En het feest stopte ineens tegen 5 uur terwijl het tot 6 zou duren omdat ze blijkbaar maar een vergunning hadden tot 5 (foutje van de gemeente of de organisatie, doet er voor mijn beleving verder niet toe).
Vorige Hardclassics was er ook meer sfeer vond ik. Clive King draaide de boel ook even flink dood, pas halverwege zijn set ging het tempo weer iets omhoog.

Ik voel me erg ondankbaar dat ik zo klaag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Unknown schreef:
Uit dat laatste kan ik opmaken dat je het feest niet bijzonder geslaagd vond :P

Haha nou ik vind zelfs The Sand een betere locatie. Het geluid was in zaal 1 wel goed, zaal 2 dan weer een stuk minder. Ook was het in zaal 2 en in dat te benauwde tussenstuk bij de wc's erg warm. Het eten was verschrikkelijk duur en niet lekker. En het feest stopte ineens tegen 5 uur terwijl het tot 6 zou duren omdat ze blijkbaar maar een vergunning hadden tot 5 (foutje van de gemeente of de organisatie, doet er voor mijn beleving verder niet toe).
Vorige Hardclassics was er ook meer sfeer vond ik. Clive King draaide de boel ook even flink dood, pas halverwege zijn set ging het tempo weer iets omhoog.

Ik voel me erg ondankbaar dat ik zo klaag :P


Ja idd, na A-Lusion was Clive King het eerste gedeelte ineens weer even een flinke tempoverlaging, wat ik zelf ook vrij irritant vond. Verder ben ik misschien 1 keer naar de wc geweest, waar het idd vreselijk benauwd was xd.
Er was geloof ik maar 1 bar waar je drinken kon halen, dus het duurde soms wel een 10 a 15 minuten voordat je eindelijk eens je drinken had. Sfeer vond ik prima.
Verder was het best jammer dat we ineens om 5 uur moesten kappen :x

Pluspunten waren vooral A-Lusion, Super Marco May en Thera vs Cellrock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja wij gingen drinken halen in de 2e zaal, daar werd je gewoon gelijk geholpen. Super Marco May had idd ook een lekkere set. Verder was t ook leuk weer eens die FTS mash-up te horen, Clive King draaide m.
Ik moest weer werken om 7 uur vanochtend dus het kwam me wel goed uit dat het eerder stopte maar het blijft natuurlijk vaag. Sfeer was idd prima maar niet te vergelijken met de Hardclassics edities in The Sand en on the beach.
Stond jij trouwens bij die gasten die dat filmpje hebben gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik dacht altijd dat HC uitsluitend early was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze editie was het t/m 2007, goede keuze wat mij betreft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe verliep dat qua opbouw dan? Begonnen ze met dit soort plaatjes, en afsluiten met early?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Pluspunten waren vooral A-Lusion, Super Marco May en Thera vs Cellrock.

Ja! Dat waren drie fantastische sets. Qua muziek vond ik het een supervette editie en dat is toch het belangrijkste.

De sfeer was inderdaad iets minder dan andere keren. Ik weet niet of dat aan de locatie ligt of niet, hopelijk volgende keer weer een sfeer zoals voorheen. Terugreis was wel een tour door Amsterdam, dit is de locatiehistorie van mijn telefoon: :P

Afbeelding

Dus volgende keer weer in The Sand hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qua line-up zat daar geen opbouw in. In setjes zelf wel had ik het idee, de laatste 20-30 minuten van elke set werden er steeds iets nieuwere nummers gedraaid.

Haha mooie omweg Qz. Ik heb jou nog gezien, ik herkende je van de avater haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Ja wij gingen drinken halen in de 2e zaal, daar werd je gewoon gelijk geholpen. Super Marco May had idd ook een lekkere set, was leuk weer eens die FTS mash-up te horen.
Ik moest weer werken om 7 uur vanochtend dus het kwam me wel goed uit dat het eerder stopte maar het blijft natuurlijk vaag. Sfeer was idd prima maar niet te vergelijken met de Hardclassics edities in The Sand en on the beach.
Stond jij trouwens bij die gasten die dat filmpje hebben gemaakt?


Geen idee, zou best kunnen. Ik weet wel dat ik de meeste tijd door gebracht heb met The Skribbler (met Ok Doei petje), Qz. en TheHardstyleHolland, dus ik denk dat je me dan vast wel gezien hebt.

TiMOTHYb schreef:
Hoe verliep dat qua opbouw dan? Begonnen ze met dit soort plaatjes, en afsluiten met early?


Opbouw vond ik zelf wel een beetje apart, want ik vond dat bv A-Lusion aardig wat "nieuwe" platen draaide, terwijl bv Super Marco May echt early was (t/m 2003/4).

Wat ik al zei, wat ik ook beetje irritant vond was dat A-Lusion op pakweg 152 bpm (?) eindigde en Clive King het tempo weer liet zakken, waardoor ik zelf eerst weer moest inkomen.

Neemt niet weg dat ik het wel een prima feest vond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 03:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Qua line-up zat daar geen opbouw in. In setjes zelf wel had ik het idee, de laatste 20-30 minuten van elke set werden er steeds iets nieuwere nummers gedraaid.

Haha mooie omweg Qz. Ik heb jou nog gezien, ik herkende je van de avater haha :P

Dan heb je mij wss ook gezien, heb heel erg vaak naast Qz. gestaan (Ok doei. petje op :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Geen idee, zou best kunnen. Ik weet wel dat ik de meeste tijd door gebracht heb met The Skribbler (met Ok Doei petje), Qz. en TheHardstyleHolland, dus ik denk dat je me dan vast wel gezien hebt.

The Skribbler schreef:
Dan heb je mij wss ook gezien, heb heel erg vaak naast Qz. gestaan (Ok doei. petje op :P )

Ja TheHardstyleHolland komt ook voorbij in dat filmpje. Ik stond op gelijke hoogte van jullie in de zaal maar dan meer aan de linkerkant.
Die pet kan ik me nog wel herinneren haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Unknown schreef:
Geen idee, zou best kunnen. Ik weet wel dat ik de meeste tijd door gebracht heb met The Skribbler (met Ok Doei petje), Qz. en TheHardstyleHolland, dus ik denk dat je me dan vast wel gezien hebt.

The Skribbler schreef:
Dan heb je mij wss ook gezien, heb heel erg vaak naast Qz. gestaan (Ok doei. petje op :P )

Ja TheHardstyleHolland komt ook voorbij in dat filmpje. Ik stond op gelijke hoogte van jullie in de zaal maar dan meer aan de linkerkant.
Die pet kan ik me nog wel herinneren haha :P

Haha ik kijk je filmpje nu pas, zie mezelf de hele tijd bouncen, net iets rechts van het midden (let op de pet en blauwe oog) xd Mijn arm van blijdschap de lucht in wanneer ik hoor dat WackyJackiej wordt ingemixt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze wil ik nog even delen. Ik weet niet meer wie hem draaide, maar toch leuk om hem eens een keer live gehoord te hebben. :D Al dat geknip en overal pills en dope tussen geplakt in de break. :lol:

Waarschijnlijk wel de nieuwste plaat die op (deze) HardClassics gedraaid is; gemaakt in 2009 geloof ik.



Richardd schreef:
Haha mooie omweg Qz. Ik heb jou nog gezien, ik herkende je van de avater haha :P

Dat is wel grappig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Deze wil ik nog even delen. Ik weet niet meer wie hem draaide, maar toch leuk om hem eens een keer live gehoord te hebben. :D Al dat geknip en overal pills en dope tussen geplakt in de break. :lol:

Waarschijnlijk wel de nieuwste plaat die op (deze) HardClassics gedraaid is; gemaakt in 2009 geloof ik.



Volgens mij Clive King, maar pin me er niet op vast :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten