Richardd schreef:
Ja wij gingen drinken halen in de 2e zaal, daar werd je gewoon gelijk geholpen. Super Marco May had idd ook een lekkere set, was leuk weer eens die FTS mash-up te horen.
Ik moest weer werken om 7 uur vanochtend dus het kwam me wel goed uit dat het eerder stopte maar het blijft natuurlijk vaag. Sfeer was idd prima maar niet te vergelijken met de Hardclassics edities in The Sand en on the beach.
Stond jij trouwens bij die gasten die dat filmpje hebben gemaakt?
Geen idee, zou best kunnen. Ik weet wel dat ik de meeste tijd door gebracht heb met The Skribbler (met Ok Doei petje), Qz. en TheHardstyleHolland, dus ik denk dat je me dan vast wel gezien hebt.
TiMOTHYb schreef:
Hoe verliep dat qua opbouw dan? Begonnen ze met dit soort plaatjes, en afsluiten met early?
Opbouw vond ik zelf wel een beetje apart, want ik vond dat bv A-Lusion aardig wat "nieuwe" platen draaide, terwijl bv Super Marco May echt early was (t/m 2003/4).
Wat ik al zei, wat ik ook beetje irritant vond was dat A-Lusion op pakweg 152 bpm (?) eindigde en Clive King het tempo weer liet zakken, waardoor ik zelf eerst weer moest inkomen.
Neemt niet weg dat ik het wel een prima feest vond