Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 19:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Vorig jaar was het toch veeeeeeeeeeeeeelste druk?

Ik vond het voor m'n gevoel niet drukker dan de voorgaande jaren. 2010 was voor mij de enige editie waarbij ik merkte dat het rustiger was, alle edities daarna merkte ik weinig verschil. Heb het eigenlijk ook nooit echt té druk gevonden ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

16november is pre-sale dan neem ik aan, maar de gewone kaart verkoop 26 november?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
hotymoty schreef:
Vorig jaar was het toch veeeeeeeeeeeeeelste druk?

Ik vond het voor m'n gevoel niet drukker dan de voorgaande jaren. 2010 was voor mij de enige editie waarbij ik merkte dat het rustiger was, alle edities daarna merkte ik weinig verschil. Heb het eigenlijk ook nooit echt té druk gevonden ofzo.


Alleen tijdens Gunz was het mij te druk, maar de rest van de avond weinig last van drukte gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vond hardbass 2013 vele maler beter dan 2012. Vond sfeer gezelliger, alleen idd bij gunz for hire werd het echt dramatisch druk. Maar wow wat heb ik genoten van team green en b-freqz waaah :drool: :drool: vond team yellow ook erg goed trouwens, team red was ff chillen met vrienden op de tribune, wat opzich ook erg fijn was. ben erg benieuwd naar dit jaar, zal me wss toch erg goed vermaken, maakt niet uit wie er zal draaien.

Vond de aankleding van 2013 wel tegen vallen. Vooral als je het vergelijkt met 2012, de tering wat waren die cilinders vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk wel weer aanwezig, hopen dat er net als vorig jaar in ieder geval twee leuke teams zijn, dan ben ik tevreden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste live act al ''bekend'' ;)?

https://partyflock.nl/artist/77423:Minus_Militia
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:53 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
De eerste live act al ''bekend'' ;)?

https://partyflock.nl/artist/77423:Minus_Militia


Jezus dat is wel echt heel vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
De eerste live act al ''bekend'' ;)?

https://partyflock.nl/artist/77423:Minus_Militia


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze tweette laatst dat dit voor Qlimax was *werd wakker*
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xd er staat nu Artiest met ID 77423 is nog niet goedgekeurd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:43 
 
Hardtraxx Addict

100% aanwezig, 16e gelijk kaartje kopen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
100% aanwezig, 16e gelijk kaartje kopen :) .


Hier de same, ook voor me vriendin voor Sinterklaas krijgt ze het cadeau xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GREEN
Atmozfears
Max Enforcer
Bass Modulators
Frontliner LIVE

BLUE
Noisecontrollers
Coone
Code Black
Psyko Punkz LIVE

YELLOW
Brennan Heart
Ran-D
Hard Driver
Wild Motherfuckers LIVE

RED
Adaro
Phuture Noize
Titan
Minus Militia LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Positief verrast.
Green is een heel prima mainstream team, yellow kan aardig vet worden en rood is gewoon heel erg baas. Alleen blue is echt pure tyfus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vvkeer schreef:
RED
Adaro
Phuture Noize
Titan
Minus Militia LIVE


Als ik ga dan is het alleen maar voor team Red, de rest trekt mij totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:11 
 

Laatste team is wel purno _O_ en ondanks dat ik zeker een mainstream liefhebber ben heeft elk team net een deel wat eecht kut is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze sla ik over.

Ik ga niet 90 euro uitgeven voor 2,5 uur die me bevalt (+het Early Hardstyle uur in het begin dan). En me vervolgens staan ergeren aan de muziek en de drukte. Als je kijkt wat namen als Max Enforcer tegenwoordig draaien tegenover vroeger.. nee bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat Titan er staat vind ik wel mooi maar gezien de rest van de line up wordt dit hem niet. Bovendien is gelredome gewoon een bagger locatie en is het me net iets te massaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook nog een twijfel. Liever hadden ze Brennan Heart omgewisseld met Max Enforcer en hadden ze Adaro bij Yellow gedaan en dan B-Front bij Red.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sla m over. Ondanks dat team Red echt dik is! Maar alleen daarvoor ga ik er niet heen.
Minus Militia lijkt me wel gruwelijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Ook nog een twijfel. Liever hadden ze Brennan Heart omgewisseld met Max Enforcer en hadden ze Adaro bij Yellow gedaan en dan B-Front bij Red.


Weet je wat Max Enforcer tegenwoordig voor sets neerzet?

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/max-enforcer-thrillogy-2013-frontliner-area-t39669.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke line-up alleen jammer dat de eerste 3 teams allemaal iemand in het team heeft die het tempo er uit gaat halen.
Bij Green Max Enforcer, bij Blue Noisecontrollers en bij Yellow zal dat Brennan Heart zijn.

Leuk anthem trouwens van Hard Driver, die kickrolls zijn dik!

Btw, Team Red :drool:
Hoe dik moet het zijn om Sloopvergunning, This Mind en Formula door het Gelredome te horen?
En dan nog is MiM live! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
cb92 schreef:
Ook nog een twijfel. Liever hadden ze Brennan Heart omgewisseld met Max Enforcer en hadden ze Adaro bij Yellow gedaan en dan B-Front bij Red.


Weet je wat Max Enforcer tegenwoordig voor sets neerzet?

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/max-enforcer-thrillogy-2013-frontliner-area-t39669.html


Meer in de zin Max Enforcer eruit, Brennan Heart naar zijn plek. Adaro naar Yellow en dan B-Front bij Red :P

Ook hadden ze Atmozfears later kunnen zetten waar hij gewoon beter tot zijn recht komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Deze sla ik over.

Ik ga niet 90 euro uitgeven voor 2,5 uur die me bevalt (+het Early Hardstyle uur in het begin dan). En me vervolgens staan ergeren aan de muziek en de drukte. Als je kijkt wat namen als Max Enforcer tegenwoordig draaien tegenover vroeger.. nee bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet aanwezig. Laatste team is minder dan vorig jaar en dat 't enige leuke vorig jaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten