Steffnov schreef:
Wavo draait niet eens live toch? Sowieso krijg krijg je dan een weinig gevarieerde set vrees ik, kan hij met gewoon draaien .
Hij draait niet live nee, maar om te zeggen dat je dan een weinig varierende set krijgt...? Ik noem een Debt of Blood/Done/Excitement Initiated (zelfde stijltje), Two and a half Kings, Retaliation, Dat Tape, Vermin, Amnesia, Another blackout...
Voldoende platen om een veelzijdige live-act mee neer te zetten.
Maar ik verwacht idd ook iets in de richting van MiM live, mss als liveset van het voorlaatste team, en dan als laatste team TC live (ijdele hoop... zou wel dik zijn)