Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vorige editie was alleen de laatste 2 uur de moeite waard xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen jaar was de set van team Yellow ook heel dik hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Afgelopen jaar was de set van team Yellow ook heel dik hoor! :thumbsup:

Idd, met als hoogtepunt Angel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:19 
 
Hardtraxxer

Line up even afwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijken wat het dit jaar brengt en of ik niet op vakantie ben. Staat nog altijd een keer op het lijstje: to do.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Line up even afwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen twee keer waren vette fissa :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat dit weer een zekerheidje gaat worden. Wel hopen op wat hardere teams..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Denk dat dit weer een zekerheidje gaat worden. Wel hopen op wat hardere teams..

Gezien de populariteit van Loudness etcetera zou dat best nog wel kunnen. B2S heeft altijd wel een redelijke kijk op de zaak als je het mij vraagt. De populaire hardere acts zullen sowieso er wel staan :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar was Loudness ook al bekend en waren er al een heel aantal edities geweest. Sinds HB is er maar 1 editie geweest, dus als ze nu pas in zien dat Loudness populair is.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dit jaar was Loudness ook al bekend en waren er al een heel aantal edities geweest. Sinds HB is er maar 1 editie geweest, dus als ze nu pas in zien dat Loudness populair is.. :P


De populairiteit is enorm gegroeid afgelopen jaar, dus ik verwacht dat er meer harde namen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:17 
 
Hardtraxxer

Dat word een minus is more afsluitertje dit jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus is More is prima, maar niet als laatste. Hoe onwaarschijnlijk, of juist niet, het ook is, ik hoop op Theracords Live als afsluiter. Wie het niks vind, is er na een half uur vanaf. Degene die het wel leuk vinden, zullen dat het beste half uur van die nacht vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wavolizer live.
Alstublieft here jezus, verhoor mijn gebed.
laat hem nu het zaakje aftimmeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:02 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Minus is More is prima, maar niet als laatste. Hoe onwaarschijnlijk, of juist niet, het ook is, ik hoop op Theracords Live als afsluiter. Wie het niks vind, is er na een half uur vanaf. Degene die het wel leuk vinden, zullen dat het beste half uur van die nacht vinden.


Ik zat meer aan labels te denken (2012 A2, 2013 fusion), dus theracords heeft natuurlijk ook kans. Alleen is MiM in mijn ogen wat meer toegankelijk dan Theracords, maar je weet het maar nooit bij b2s die gelukkig niet zo erg zijn als Q..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vet ik Wavolizer ook vind, alsjeblieft geen Wavo live... moet je nagaan wat voor een grafstemming er dan hangt in het stadion, omdat niemand er iets mee kan behalve 17 mongolen van HT xd (waaronder ik)

TC live zou dan wel weer heel erg vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavo draait niet eens live toch? Zou wel kut voor hem zijn, kan hij zijn geliefde TOA platen niet meer draaien. Sowieso krijg krijg je dan een weinig gevarieerde set vrees ik, kan hij met gewoon draaien beter.

Maar goed, kans dat Wavo op HB staat is nihil. Thera live zie ik het nog wel eens worden. Dat of RR live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:21 
 
Hardtraxx Elite

Dan denk ik eerder dat Radical Redemption live daar zult staan;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hoe vet ik Wavolizer ook vind, alsjeblieft geen Wavo live... moet je nagaan wat voor een grafstemming er dan hangt in het stadion, omdat niemand er iets mee kan behalve 17 mongolen van HT xd (waaronder ik)

TC live zou dan wel weer heel erg vet zijn.



Laat mij nou gewoon lekker hopen ! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wavo draait niet eens live toch? Sowieso krijg krijg je dan een weinig gevarieerde set vrees ik, kan hij met gewoon draaien .

Hij draait niet live nee, maar om te zeggen dat je dan een weinig varierende set krijgt...? Ik noem een Debt of Blood/Done/Excitement Initiated (zelfde stijltje), Two and a half Kings, Retaliation, Dat Tape, Vermin, Amnesia, Another blackout...

Voldoende platen om een veelzijdige live-act mee neer te zetten. :woot:

Maar ik verwacht idd ook iets in de richting van MiM live, mss als liveset van het voorlaatste team, en dan als laatste team TC live (ijdele hoop... zou wel dik zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 00:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ze zijn er vroeg bij, moet Qlimax niet eens aangekondigd worden vraag ik me dan gelijk af :P

Zal er wel weer bij zijn denk ik, nummertje 5 wordt dat alweer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
YES! hier zijn we bij! ^^

Mag ik mee? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:22 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ze zijn er vroeg bij, moet Qlimax niet eens aangekondigd worden vraag ik me dan gelijk af :P

Zal er wel weer bij zijn denk ik, nummertje 5 wordt dat alweer :D


Qlimax krijgt helaas altijd pas een 1e hint rond Q-BASE en de VVK eind september :(

Ik hoop op zo iets:

Openen: Technoboy (Early)

Team 1:
Atmozfears
Headhunterz
Wildstylez
LIVE: Toneshifterz

Team 2:
Noisecontrollers
D-Block & S-te-fan
Code Black
LIVE: TNT

Team 3:
Frequencerz
Zany
Digital Punk
LIVE: Thera

Team 4:
Adaro
Degos & Re-Done
E-Force
LIVE: Crypsis & Chain Reaction
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hoe vet ik Wavolizer ook vind, alsjeblieft geen Wavo live... moet je nagaan wat voor een grafstemming er dan hangt in het stadion, omdat niemand er iets mee kan behalve 17 mongolen van HT xd (waaronder ik)

TC live zou dan wel weer heel erg vet zijn.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een twijfel gevalletje.
Even de line-up afwachten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten