Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 aug 2013 18:44 
 
Hardtraxx Elite

Vorig jaar was het toch veeeeeeeeeeeeeelste druk?
Bericht Geplaatst op 25 aug 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Vorig jaar was het toch veeeeeeeeeeeeeelste druk?

Hangt er van af waar je staat. Aan de zijkanten op de decks is t prima te doen EN je hebt dan een mooi uitzicht :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2013 18:53 
 
Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
hotymoty schreef:
Vorig jaar was het toch veeeeeeeeeeeeeelste druk?

Hangt er van af waar je staat. Aan de zijkanten op de decks is t prima te doen EN je hebt dan een mooi uitzicht :thumbup:

ja maar dan heb je vaak een kut geluid.. iig dat heb ik meestal dan wel.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
hurricane schreef:
hotymoty schreef:
Vorig jaar was het toch veeeeeeeeeeeeeelste druk?

Hangt er van af waar je staat. Aan de zijkanten op de decks is t prima te doen EN je hebt dan een mooi uitzicht :thumbup:

ja maar dan heb je vaak een kut geluid.. iig dat heb ik meestal dan wel.

Dan loop je mss weer te ver naar boven, de eerste decks hangen de speakers letterlijk boven je hoofd ;)
Bericht Geplaatst op 26 aug 2013 12:41 
 
Hardtraxxer

Hardbass 2012 was geniaal, 2013 was voor mijn gevoel veels te druk, man wat een mierenhoop van mensen. Nu zal dat in 2012 ook wel zo geweest zijn, maar afgelopen editie echt flink lopen ergeren aan alle mensen die voor je neus langs liepen, op welke plek je ook in de zaal stond. Ga je in het midden van de zaal staan ben je weer een uur onderweg naar de bar en/of wc, ook niet handig.

Daarbij vond ik de gehele show afgelopen editie ook een heel stuk minder als het jaar ervoor. Bij Hard Bass denk ik aan een zee van lasers. Die waren er ook, maar misten totaal hun werking door ze aan het plafond te hangen. De enorme modderpoel bij de bussen maakte het feest compleet . Kortom, een twijfelgevalletje dus..;-)
Bericht Geplaatst op 26 aug 2013 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen eventjes een tip: let op zakkenrollers. zo'n beetje heel onze groep is van z'n telefoon gerolt.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
Mensen eventjes een tip: let op zakkenrollers. zo'n beetje heel onze groep is van z'n telefoon gerolt.

Loopt al jaren rond A´dam een bende Roemenen rond. Deze wijken dus ook uit naar andere grote feesten mocht er niets zijn. Sowieso dus op ieder feest goed op letten op het moment.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Rolofss schreef:
Mensen eventjes een tip: let op zakkenrollers. zo'n beetje heel onze groep is van z'n telefoon gerolt.

Loopt al jaren rond A´dam een bende Roemenen rond. Deze wijken dus ook uit naar andere grote feesten mocht er niets zijn. Sowieso dus op ieder feest goed op letten op het moment.


bij mij was het een Bende hongaren.....
Bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op decibel vroeg een of andere buitenlander ook of hij mijn telefoon mocht gebruiken. Duurde paar seconden voor dat ik me echt realiseerde wat hij nou vroeg. Heb hem iig duidelijk gemaakt dat die op mocht tyfen. 99 % zeker dat het ook zo'n kansloos figuur was.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De straffen hier op die zakkenrollers zijn ook te zielig, zelfs als ze heterdaad gepakt worden. Ze worden allemaal wel eens gepakt maar kunnen dan even later vrolijk op andere plekken weer verder gaan.

Zulke mensen moeten gewoon een handje geholpen worden met oprotten uit dit land.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 00:40 
 
Hardtraxx Elite

Wil hier ook wel een keer naartoe, even de teams afwachten :)
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 11:12 
 
Hardtraxx Elite

Ook last gehad van een buitenlandse telefoonroller. Bij XXlerator, wilde hij mijn telefoon even gebruiken om te laten zien wat hij verstond onder Adaro, omdat hij schijnbaar een Eekhoorn had die hij Adaro genoemd had, maar ik verstond zijn taal niet. Paar minuten later (ik denk dat hij m'n telefoon wel leuk vond) kwam hij terug en wilde hij nog wat dingen doen maar toen zei ik nee en liep ik weg. Daarna zag ik hem gelijk naar nieuwe slachtoffers zoeken.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 15:26 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Ook last gehad van een buitenlandse telefoonroller. Bij XXlerator, wilde hij mijn telefoon even gebruiken om te laten zien wat hij verstond onder Adaro, omdat hij schijnbaar een Eekhoorn had die hij Adaro genoemd had, maar ik verstond zijn taal niet. Paar minuten later (ik denk dat hij m'n telefoon wel leuk vond) kwam hij terug en wilde hij nog wat dingen doen maar toen zei ik nee en liep ik weg. Daarna zag ik hem gelijk naar nieuwe slachtoffers zoeken.


Haha jezus een eekhoorn?? Hoe verzin je het.

Ik twijfel nog, vorig jaar was de drukte wel lastig. Die decks daarentegen vond ik ondanks het geluid wel erg vet. Alleen flink onderuit gegaan omdat het daar wel glad werd.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je zou zo'n zakkenroller toch betrappen op een feest hé, dan zou je die toch gewoon in elkaar beuken?

Wanneer start trouwens ongeveer de kaartverkoop, eerste week december?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Je zou zo'n zakkenroller toch betrappen op een feest hé, dan zou je die toch gewoon in elkaar beuken?

Wanneer start trouwens ongeveer de kaartverkoop, eerste week december?

16 november, 13.00 uur

Line up zal volgende week wel komen !
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Line up zal volgende week wel komen !

Ik geloof jou niet meer
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hahahaha nee dat heeft ie nu verpest ja. :P
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad Somerse boer dat je er bent, met je Qlimax lineup :P

Maar 16 November al? Ik dacht 2 weken later...
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Inderdaad Somerse boer dat je er bent, met je Qlimax lineup :P

Maar 16 November al? Ik dacht 2 weken later...

Ik ben een Randstedeling, lullo.

Maargoed, hier de bevestiging :

22.­00 - 23.­00 A*­S*­Y*­S

23.­00 - 01.­00 Team Green
Max Enforcer
D-Block &­ S-Te-Fan
Noisecontrollers
live: TNT

01.­00 - 03.­00 Team Blue

Bass Modulators
Psyko Punkz
Zatox
live: E-force

03.­00 - 05.­00 Team Yellow

Frequencerz
Adaro
Digital Punk
live: Crypsis

05.­00 - 07.­00 Team Red

Titan
Radical Redemption
Solutio &­ The I's
live: Theracords Allstars
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:57 
 

urbandesigner schreef:
JEFSKI schreef:
Inderdaad Somerse boer dat je er bent, met je Qlimax lineup :P

Maar 16 November al? Ik dacht 2 weken later...

Ik ben een Randstedeling, lullo.

Maargoed, hier de bevestiging :

22.­00 - 23.­00 A*­S*­Y*­S

23.­00 - 01.­00 Team Green
Max Enforcer
D-Block &­ S-Te-Fan
Noisecontrollers
live: TNT

01.­00 - 03.­00 Team Blue

Bass Modulators
Psyko Punkz
Zatox
live: E-force

03.­00 - 05.­00 Team Yellow

Frequencerz
Adaro
Digital Punk
live: Crypsis

05.­00 - 07.­00 Team Red

Titan
Radical Redemption
Solutio &­ The I's
live: Theracords Allstars



met die lineup ben ik aanwazig
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, dat gelooft natuurlijk niemand. :P
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
05.­00 - 07.­00 Team Red

Titan
Radical Redemption
Solutio &­ The I's
live: Theracords Allstars

Bijna.. :P
TC Allstars is een kleine kans, RR of Titan is ook een kleine kans, maar AL die namen zie ik B2S niet doen.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar staat dat dan dat de kaartverkoop 16 november begint?

Ich kan nicht finduhnnn
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ja, dat gelooft natuurlijk niemand. :P

M'n bron kan dit bevestigen ;) ;).
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Waar staat dat dan dat de kaartverkoop 16 november begint?

Ich kan nicht finduhnnn


Thrillogy boekje ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten