Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

Red is echt superdik! Verassend dat Titan en PN daar staan. Yellow is ook wel oke, zou me daar prima op kunnen vermaken. Green heeft 2 leuke namen en Blue is echt slecht.
Al met al redelijk, maar ben denk ik toch niet aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:53 

Hardtraxx Veteran

Ik snap b2s niet meer. Ik dacht dat ze met Hard Bass toch vaak wat naar de rauwere kant van de hardstyle wilden, maar dat laten ze niet zien met line-up. Ik vind dat Hard Bass vrij rauw oogt (door de naam, het vaak rauwe anthem en de meeste mensen vinden vaak het team met de rauwste artiesten het vetst, niet alleen op Hardtraxx ;) ).

Alleen team Red is interessant. Bij de andere teams zijn Ran-D, Atmozfears en (vooruit) Hard Driver nog best leuk, maar de rest is totaal niet interessant. Frontliner Live.. wie zit daar nou op te wachten. Met alle respect, maar alleen maar eigen platen draaien in je dj sets en dan LIVE staan op Hard Bass? Wat gaat er hier fout. Had Brennan Heart, Coone & Code Black veranderd in namen als Solutio & The I's, B-Front en Frequencerz en je had al een stuk betere line-up gehad die minder geld had gekost, het gelredome ook echt wel uit had verkocht en een stuk interessanter is.

Wel vet dat Titan & Phuture Noize er staan zeg! Minus Militia is ook wel gruwelijk!

Het anthem klinkt ook wel dik, Hard Driver begint me steeds meer te boeien :)

Ik pas denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:59 

Hardtraxx Veteran

inderdaad het had zo vet kunnen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:10 

Aan het typen...

Edit: Foutje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:19 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Edit: Foutje.

Haha wat stond hier?
Iets wat niet journalistiek onderbouwt was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:26 

Aan het typen...

Nee, ik had over B-Front en Frequencerz heen gelezen en dacht dat G1LL soortgelijke acts als Solutio & The I's voorstelde. Ik zei dat je daar geen 25.000 man mee in het Gelredome krijgt, maar Frequencerz en B-Front zijn natuurlijk ook grote publiekstrekkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:33 

Hardtraxx Addict

Ik wil zeker weten of Psyko Punkz - Bassboom gaan draaien, anders haak ik denk ik toch af
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:33 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nee, ik had over B-Front en Frequencerz heen gelezen en dacht dat G1LL soortgelijke acts als Solutio & The I's voorstelde. Ik zei dat je daar geen 25.000 man mee in het Gelredome krijgt, maar Frequencerz en B-Front zijn natuurlijk ook grote publiekstrekkers.

Ze stonden er dit jaar natuurlijk ook, maar als live act. En als Titan d'r staat, kunnen Solutio & The I's er ook staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat feesten zoals Hard Bass alleen al vanwege de naamsbekendheid uitverkocht raken.

Waarschijnlijk wel aanwezig, leuke lineup. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:53 

Aan het typen...

Daarom had ik mijn bericht ook weggehaald, ik bedoel als je in plaats van Brennan Heart, Coone en Code Black iets van Solutio & The I's, The Machine en Degos & Re-Done had gedaan, Hardbass niet uitverkoopt. Coones aanhang is al 40x groter dan die van Solutio & The I's. Die van Titan 3 maal. Natuurlijk als er Solutio & The I's hadden gestaan ipv Titan, dan had het weinig uitgemaakt. Maar in het deel wat ik wel goed had gelezen :P , stond niet dat je Titan wou vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 18:14 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Haha oke. Maar ik kan wel een hardere line up bedenken wat makkelijk uit verkoopt dan dit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 19:10 

Hardtraxxer

Had eigenlijk eerder Frequencerz verwacht ipv van PN. Maar sowieso is het laatste team erg goed in elkaar gezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 19:16 

Hardtraxx Veteran

Erg tof voor Phuture Noize en Titan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 19:48 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Daarom had ik mijn bericht ook weggehaald, ik bedoel als je in plaats van Brennan Heart, Coone en Code Black iets van Solutio & The I's, The Machine en Degos & Re-Done had gedaan, Hardbass niet uitverkoopt. Coones aanhang is al 40x groter dan die van Solutio & The I's. Die van Titan 3 maal. Natuurlijk als er Solutio & The I's hadden gestaan ipv Titan, dan had het weinig uitgemaakt. Maar in het deel wat ik wel goed had gelezen :P , stond niet dat je Titan wou vervangen.

Ik durf dat wel in twijfel te trekken.

Er gaan echt veel mensen om achteraf te kunnen zeggen dat ze naar Hardbass zijn geweest.

Als er nou 2 mainstream teams hadden gestaan, 1 raw team met bekende namen en daarna een raw team met onbekendere namen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 19:57 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Lyst schreef:

Ik durf dat wel in twijfel te trekken.

Er gaan echt veel mensen om achteraf te kunnen zeggen dat ze naar Hardbass zijn geweest.

Als er nou 2 mainstream teams hadden gestaan, 1 raw team met bekende namen en daarna een raw team met onbekendere namen..

Ran-D, Hard Driver en Wild Motherfuckers zijn raw voor het grote publiek, en Phuture Noize en Titan onbekendere namen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:06 

Hardtraxx Veteran

Hmm ja, Titan is op zich nog wel redelijk populair.

Meh, had er in ieder geval wel wat meer van verwacht.
Erg jammer ook van de minus is more afsluiting. Heb daar niks mee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:17 

Hardtraxxer

Volgend jaar voor het eerst sinds 2011 niet aanwezig. Ik ga niet weer dezelfde fout maken als dit jaar. Vond het dit jaar veel te druk en eigenlijk alleen het laatste team interesseerde me. N
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:25 

Hardtraxx Veteran

Snel Uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:31 

Hardtraxx Elite

Protoss schreef:
Snel Uitverkocht?

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:33 

Hardtraxxer

Protoss schreef:
Snel Uitverkocht?

Vorig jaar in een paar dagen

Heb nu al zin in het laatste half uur :D
Met de rest van de line-up kan ik me ook wel prima vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:15 

Toen ik de line-up voor het eerst zag was ik zwaaaaaar teleurgesteld. Maar, slechter dan dit jaar is het ook niet en ik vond t dit jaar een geweldig feest (ik lees veel andere meningen maarja :D ). En godzijdank weer één anthem, en een beste ook meteen! Hard Driver, pfoe hee wat doe je nu?! :woot:
Misschien dus toch aanwezig dit jaar!

PS: PHUTURE NOIZE :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:39 

Hardtraxx Addict

Line-up valt toch wat tegen vergeleken met vorig jaar. Team Red is natuurlijk wel super dik met twee favoriete acts: Adaro en PN. Ach, toch maar een kaartje halen, vermaak mezelf toch wel ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 23:40 

Hardtraxx Veteran

Ik mis ook wel namen als E-force of Zany, B-front, freq's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:23 

Hardtraxx Elite

Keer 'n Hardbass editie houden met een A2 Team, Fusion Team, Theracords Team en MiM Team. Knallluuuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:44 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Keer 'n Hardbass editie houden met een A2 Team, Fusion Team, Theracords Team en MiM Team. Knallluuuh

Theracords team? Zie er dan nog eerder een WE R, DWX team staan :P

Wat ik ook wel snap dan
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten