Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 23:06 

Hardtraxx Crew

Kwisniks schreef:
Is er ook nog een plek waar veel HT'ers te vinden zijn? Lijkt me leuk om ook een keer kennis te maken met jullie. :P

Ben nog nooit in GelreDome geweest dus geen idee wat een ideaal meetingpunt zou zijn.
Anders stel je iets voor en zie je wel of er behoefte aan is:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 23:09 

Hardtraxxer

Zin in :D

Zondagochtend rond half 10 thuis en half elf alweer aanwezig moeten zijn bij de voetbal. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:54 

Stefann4 schreef:
Zin in :D

Zondagochtend rond half 10 thuis en half elf alweer aanwezig moeten zijn bij de voetbal. :surrender:

Pff succes daarmee :oh:
Heel jammer dat ik deze moet skippen dit jaar, helaas geen geld voor. Vorig jaar was zo geweldig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 09:48 

Hardtraxx Veteran

Mijn opwarmer voor de liefhebbers! hardstyle/duruz-hard-bass-warmup-2014-t41847.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 11:35 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Kwisniks schreef:
Is er ook nog een plek waar veel HT'ers te vinden zijn? Lijkt me leuk om ook een keer kennis te maken met jullie. :P

Ben nog nooit in GelreDome geweest dus geen idee wat een ideaal meetingpunt zou zijn.

Die eerste keer dat je het stadion binnen komt lopen en al die mensen ziet :drool: Geniet ervan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 11:40 

To[M] schreef:
Magnetron schreef:
Kwisniks schreef:

Die eerste keer dat je het stadion binnen komt lopen en al die mensen ziet :drool: Geniet ervan!

:worship: en dan via de achterste tribune :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 12:15 

Hardtraxx Veteran

To[M] schreef:
Magnetron schreef:
Kwisniks schreef:

never gets old ^^

ondanks dat ik vorig jaar juist een wat mindere editie heb gehad begin ik er nu wel zin in te krijgen :) ga er dit jaar met hele andere verwachtingen naartoe (vorig jaar letterlijk de hele avond op het laatste team staan wachten)

maar gaat vast helemaal goed komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 13:16 

Hardtraxxer

ben echt benieuwd naar de eerste track van team red. Benieuwd of het ook zo'n groot succes wordt zoals voorgaande jaren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 13:23 

Hardtraxx Addict

Frijolrojo schreef:
ben echt benieuwd naar de eerste track van team red. Benieuwd of het ook zo'n groot succes wordt zoals voorgaande jaren :D

Volgens mij was dat in mijn HB jaar Like Thiz. :worship: En twee platen later Destination Nowhere. Wat was dat geniaal zeg. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 13:42 

Donateur

En Discorecord :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 14:03 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
En Discorecord :loving:

Jij weet het beter. :thumbup: Mijn herinnering laat enigszins te wensen over, maar de platen waren iig wel goed. :P
http://lsdb.nl/set/71295/luna-alphaverb ... 02-11.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 14:21 

Bierkoning

Torture als 4e plaat :P Ik kwam toen zelf met The Greatest Show On Earth binnen :loving: Maarja ik heb elk jaar wel zo m'n herinneringen van Hard Bass, blijf het gewoon een vet feest/concept vinden. Dit jaar met twee volle bussen richting 't Gelredome :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 14:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
ik heb elk jaar wel zo m'n herinneringen van Hard Bass, blijf het gewoon een vet feest/concept vinden. Dit jaar met twee volle bussen richting 't Gelredome :D

Dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 14:54 

Hardtraxx Veteran

Wou eigenlijk niet gaan, smaak in muziek veranderd, vond de lineup weinig aan. Maar had van mijn vriendengroep een kaartje voor mijn verjaardag gekregen. Dus toch aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 14:57 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
Wou eigenlijk niet gaan, smaak in muziek veranderd, vond de lineup weinig aan. Maar had van mijn vriendengroep een kaartje voor mijn verjaardag gekregen. Dus toch aanwezig :P

Tja dan moet je wel he :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:01 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:

Ik heb dus een gratis kaartje gekregen, anders was ik ook niet gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:40 

Hardtraxx Veteran

To[M] schreef:
:thumbdown:

Afbeelding

mijn duim omlaag is veel cooler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:15 

Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:

@ de mensen die hierop reageren. Volgens mij doelt hij meer op het afsluitende team en niet op team Red. Aangezien die vorig jaar met Electro Bam openende en dat is nou niet echt een groot succes te noemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:19 

Donateur

Vond afgelopen jaar eigenlijk dat de laatste liveact in elk geval weer enigszins de draad oppakte, vooral t.o.v. voorgaande jaren. A² begon om half 7 met tonight remix. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:32 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Frijolrojo schreef:

Volgens mij was dat in mijn HB jaar Like Thiz. :worship: En twee platen later Destination Nowhere. Wat was dat geniaal zeg. :clap:

Wat Tim zegt, eerste plaat was Discorecord. Echt een geniaal begin van een geniale HardBass was dat toen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:41 

Hardtraxxer

Ik heb zo'n vermoeden dat Team Green met Requim gaat openen. Toch het Hard Bass theme van de Bass modulators van vorig jaar.
Ook niet heel vervelend om weer langs te horen komen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:53 

Hardtraxxer

Ik bedoelde meer op de laatste act haha. Vorige jaar team green = record breaking, jaar daarvoor team blue = b!tch, kijken of het de laatste team weer lukt om de gelredome te verassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 17:02 

Hardtraxxer

de openingsset is voor geck-o!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 17:08 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
@ de mensen die hierop reageren. Volgens mij doelt hij meer op het afsluitende team en niet op team Red. Aangezien die vorig jaar met Electro Bam openende en dat is nou niet echt een groot succes te noemen :P

Niks mis met Electro Bam :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 17:12 

Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:
Ik bedoelde meer op de laatste act haha. Vorige jaar team green = record breaking, jaar daarvoor team blue = b!tch, kijken of het de laatste team weer lukt om de gelredome te verassen.

Ahh op die fiets.

Ze zullen toch wel een vette tool maken neem ik aan.
Anders mag Adaro starten met Open the Gates :bomb:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten