Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wou dat het al zaterdag was, wat gaan die 2 dagen nog lang duren >.< >.<

Inderdaad. :(
Morgen begint wel al de preparty gelukkig 8)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb hier nog een kaartje te koop, mensen die hier interesse in hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand trouwens een idee van muntprijzen etc, kon het nergens goed weervinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2,60 vorig jaar als ik het me goed herinner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat voor dat geld de biertjes redelijk zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
ik heb hier nog een kaartje te koop, mensen die hier interesse in hebben?

Wellicht interesse, check PB/e-mail, mocht ie aankomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
ik heb hier nog een kaartje te koop, mensen die hier interesse in hebben?

Ga je niet meer dansen met Aart dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Hopen dat voor dat geld de biertjes redelijk zijn :P

Ze waren prima te drinken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie helpt de almachtige aan een ticket? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Wie helpt de almachtige aan een ticket? :D


Moet je even kijken bij de Steam Sale :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Frijolrojo schreef:
ik heb hier nog een kaartje te koop, mensen die hier interesse in hebben?

Ga je niet meer dansen met Aart dan?


ik ga wel:D andere maat gaat niet meer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 20:21 
 
Hardtraxx Newbie

Voor vrienden van mij warm-up mixjes gemaakt zodat ze een beetje weten wat ze kunnen verwachten komende zaterdag.
Een uur per team met alleen nummers van artiesten die er staan komende zaterdag.
Misschien kunnen jullie er ook van genieten.
Ben nog niet zo lang bezig met mixen en veel nummers in een uur gepropt dus het is niet foutloos….

Team BLUE

http://www.mixcloud.com/ChrisvanBendege ... team-blue/
http://www59.zippyshare.com/v/D9aIREWI/file.html

GREEN

http://www.mixcloud.com/ChrisvanBendege ... eam-green/
http://www19.zippyshare.com/v/xlzWIgLc/file.html

YELLOW

http://www.mixcloud.com/ChrisvanBendege ... am-yellow/
http://www19.zippyshare.com/v/8nSuSwpu/file.html

RED

http://www.mixcloud.com/ChrisvanBendege ... -team-red/
http://www25.zippyshare.com/v/OiDVZoGc/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hertogjan schreef:
Voor vrienden van mij warm-up mixjes gemaakt zodat ze een beetje weten wat ze kunnen verwachten komende zaterdag.
Een uur per team met alleen nummers van artiesten die er staan komende zaterdag.
Misschien kunnen jullie er ook van genieten.
Ben nog niet zo lang bezig met mixen en veel nummers in een uur gepropt dus het is niet foutloos….

Team BLUE

http://www.mixcloud.com/ChrisvanBendege ... team-blue/
http://www59.zippyshare.com/v/D9aIREWI/file.html

GREEN

http://www.mixcloud.com/ChrisvanBendege ... eam-green/
http://www19.zippyshare.com/v/xlzWIgLc/file.html

YELLOW

http://www.mixcloud.com/ChrisvanBendege ... am-yellow/
http://www19.zippyshare.com/v/8nSuSwpu/file.html

RED

http://www.mixcloud.com/ChrisvanBendege ... -team-red/
http://www25.zippyshare.com/v/OiDVZoGc/file.html


Zal morgen eens tijdens school gaan luisteren. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 01:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heeeeeeeel misschien dat ik ook nog besluit om te gaan, dus mocht je van je kaartje af willen PM me dan even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook evengoed nog op zoek naar een kaartje voor een vriend van me. PM of e-mail me even mocht je iemand weten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er nog ergens een grote Hardtraxx meeting zaterdag? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 10:36 
 

Tetragdap schreef:
Tetrag.Com


ROT OP!! :list: Trouwens een goed samenhangend verhaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die ligt al voor pampus op de tribune met ze stomme roebels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben erbij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Joe
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog bedankt, hè. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Paultheone schreef:
Zal wel een early set worden neem ik aan?


Dit zal die draaien:
01. Zedd - Shotgun
02. Jacob Van Hage - Spotfire
03. Activator - Tepphar
04. Derb - Derb
05. Joy Kitikonti - Joyenergizer (Physical Mix)
06. Geal - Losing My Feeling (The Beholder & Balistic Remix)
07. Tuneboy - Housensation
08. Zenith vs. Avex - Scream (Main Mix)
09. Lowriders - Don't Get Back
10. K-Traxx - Hardventure
11. Zany - Sky High (Technoboy Remix)

Is namelijk zijn openingsset van 2013 en helaas weet Luna op early gebied niet te verrassen (Back2School set 2014 niet meegerekend want die was geniaal)



Je vergeet Get Up en Yerba Diabolika. Misschien heb je geluk en draait ie eerst Don't Get Back en een half uur later een mash-up van Don't Get Back en Get Up, deed ie afgelopen zaterdag op Headliner ook.
Hardventure uiteraard de Tatanka 2005 Remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie wil opwarmen in de auto, bus of trein: hardstyle/p-stylez-hardbass-2015-warming-up-mix-t48672.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga gewoon op z'n El Mare's met de fiets :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:yay:
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten