Paultheone schreef:
Zal wel een early set worden neem ik aan?
Dit zal die draaien:
01. Zedd - Shotgun
02. Jacob Van Hage - Spotfire
03. Activator - Tepphar
04. Derb - Derb
05. Joy Kitikonti - Joyenergizer (Physical Mix)
06. Geal - Losing My Feeling (The Beholder & Balistic Remix)
07. Tuneboy - Housensation
08. Zenith vs. Avex - Scream (Main Mix)
09. Lowriders - Don't Get Back
10. K-Traxx - Hardventure
11. Zany - Sky High (Technoboy Remix)
Is namelijk zijn openingsset van 2013 en helaas weet Luna op early gebied niet te verrassen (Back2School set 2014 niet meegerekend want die was geniaal)
Je vergeet Get Up en Yerba Diabolika. Misschien heb je geluk en draait ie eerst Don't Get Back en een half uur later een mash-up van Don't Get Back en Get Up, deed ie afgelopen zaterdag op Headliner ook.
Hardventure uiteraard de Tatanka 2005 Remix.