Paultheone schreef:
Zal wel een early set worden neem ik aan?
Dit zal die draaien:
01. Zedd - Shotgun
02. Jacob Van Hage - Spotfire
03. Activator - Tepphar
04. Derb - Derb
05. Joy Kitikonti - Joyenergizer (Physical Mix)
06. Geal - Losing My Feeling (The Beholder & Balistic Remix)
07. Tuneboy - Housensation
08. Zenith vs. Avex - Scream (Main Mix)
09. Lowriders - Don't Get Back
10. K-Traxx - Hardventure
11. Zany - Sky High (Technoboy Remix)
Is namelijk zijn openingsset van 2013 en helaas weet Luna op early gebied niet te verrassen (Back2School set 2014 niet meegerekend want die was geniaal)