Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Livestream 3 Feb B-Frontliner LIVE preparing for Hard Bass 2015: https://www.youtube.com/watch?v=mfj484jOjxo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker Trance-achtig melodietje in de nieuwe plaat. :love:

Ze doen er trouwens nog een Q&A achteraan, en er zullen alleen B-Frontliner platen worden gedraaid, dus geen Blackness of Zero Gravity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima, hopen op originele Godz Powerrr, Become The Sky, 1000000 stars etc. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 00:24 
 
Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Prima, hopen op originele Godz Powerrr, Become The Sky, 1000000 stars etc. :D

Die gaan ze draaien, en ook nog 2 nieuwe tracks. De track van de livestream en nog een nieuwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
chas1n schreef:
Prima, hopen op originele Godz Powerrr, Become The Sky, 1000000 stars etc. :D

Die gaan ze draaien, en ook nog 2 nieuwe tracks. De track van de livestream en nog een nieuwe.


Rekenend op 8 a 10 tracks in een half uur zullen ze Godz Powerrr, Become the Sky, 1000000 Stars, Auditory Nerve, Magic, Space Warrior en twee nieuwe tracks waarschijnlijk wel allemaal draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 00:35 
 
Hardtraxx Elite

kevin-field schreef:
hotymoty schreef:
chas1n schreef:
Prima, hopen op originele Godz Powerrr, Become The Sky, 1000000 stars etc. :D

Die gaan ze draaien, en ook nog 2 nieuwe tracks. De track van de livestream en nog een nieuwe.


Rekenend op 8 a 10 tracks in een half uur zullen ze Godz Powerrr, Become the Sky, 1000000 Stars, Auditory Nerve, Magic, Space Warrior en twee nieuwe tracks waarschijnlijk wel allemaal draaien.


Zoiets:
1. B-Frontliner - Magic
2. B-Frontliner - Godz Powerrr
3. B-Frontliner - Become the Sky
4. B-Frontliner - 1000000 stars
5. B-Frontliner - Auditory Nerve
6. B-Frontliner - Space Warrior
7. B-Frontliner - TBA
8. B-Frontliner - TBA 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 00:47 
 
Hardtraxxer

Hoop dat er ook nog een nieuwe track tussen zit die wat steviger is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand die de opbouw doet heeft verteld dat de kachels stuk zijn, geen idee of het gerepareerd wordt voor zaterdag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het verbaast mij ook echt hoe vaak B-Front Magic solo nog draait. Zou d'r op een gegeven moment zo ziek van worden. Toegegeven het was een unieke en harde plaat destijds, maar nu toch wel helemaal klaar mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Iemand die de opbouw doet heeft verteld dat de kachels stuk zijn, geen idee of het gerepareerd wordt voor zaterdag..


Ik denk niet dat je die nodig gaat hebben bij een feest als Hard Bass en anders gooien ze die vlammenwerpers maar wat vaker aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Het verbaast mij ook echt hoe vaak B-Front Magic solo nog draait. Zou d'r op een gegeven moment zo ziek van worden. Toegegeven het was een unieke en harde plaat destijds, maar nu toch wel helemaal klaar mee?


Ik ben er aardig klaar mee ja. Ik vind het ook niet bij top 5 van B-Front zijn platen zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo heel veel hardstyle feestjes pak ik niet (meer), dus blijf het heerlijk vinden als ik hem voorbij hoor komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ik wil ook wel een keer wat mensen van hier meeten. :o

robin92 schreef:
JRDMK5 schreef:
Gewoon eerder gaan, dan staat die ook nog een beetje veilig..


Yes zal zo rond 22:00 uur aankomen :)
benieuwd wie er opent !
Hoop op een early setje van the beholder.. past ook wel bij b2s.

Een openingsset van Dana zou helemaal heldig zijn.


Luna zal openen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel een early set worden neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zal wel een early set worden neem ik aan?


ik hoop het, wat was dat toch een lekkere set op tijdmachine :drool: :drool: gated kicks +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Verwarmingen stuk??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zal wel een early set worden neem ik aan?


Dit zal die draaien:
01. Zedd - Shotgun
02. Jacob Van Hage - Spotfire
03. Activator - Tepphar
04. Derb - Derb
05. Joy Kitikonti - Joyenergizer (Physical Mix)
06. Geal - Losing My Feeling (The Beholder & Balistic Remix)
07. Tuneboy - Housensation
08. Zenith vs. Avex - Scream (Main Mix)
09. Lowriders - Don't Get Back
10. K-Traxx - Hardventure
11. Zany - Sky High (Technoboy Remix)

Is namelijk zijn openingsset van 2013 en helaas weet Luna op early gebied niet te verrassen (Back2School set 2014 niet meegerekend want die was geniaal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik het setje waarschijnlijk niet meemaak, onze bus komt rond kwart voor 11 aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Jammer dat ik het setje waarschijnlijk niet meemaak, onze bus komt rond kwart voor 11 aan.


Zie nu ook dat ik pas rond half 11 aankom :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
chas1n schreef:
Jammer dat ik het setje waarschijnlijk niet meemaak, onze bus komt rond kwart voor 11 aan.


Zie nu ook dat ik pas rond half 11 aankom :(


Je kan meeluisteren via de live stream ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 11:52 
 
Hardtraxx Elite

Ik hoop ook dat E-Force die collab met Chain Reaction gaat draaien, die klonk wel bruut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 14:58 
 
Hardtraxx Newbie

Zie net dat wij er om 22:00 zijn dus benieuwd naar het setje van Luna!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou dat het al zaterdag was, wat gaan die 2 dagen nog lang duren >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik hoop ook dat E-Force die collab met Chain Reaction gaat draaien, die klonk wel bruut.


Ik heb die op Intents gehoord, maar daarna echt heel lang niet. Volgens mij hebben zij deze track een tijdje laten liggen, of heb ik het fout?
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten