Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel herkenbaar dat kippenvel wanneer je het gelredome binnenloopt!

Hopen dat ik nog een kaartje op TS kan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 01:56 
 
Hardtraxxer

Casp schreef:
Heel herkenbaar dat kippenvel wanneer je het gelredome binnenloopt!

Hopen dat ik nog een kaartje op TS kan krijgen.


Kzou Marktplaats proberen, daar is het niet zo moeilijk.. maar kan wel stukkie rijden zijn..


Ik heb er echt onwijs veel zin in, hardbass nummer 5.. het MOET gewoon vet worden voor mij, vorig jaar vond ik ook niet zo heel denderend. Dus kga gewoon knallen zaterdag ^^

Ook al 4 weken geen feest gehad nu.. laatste x dat dat voorkwam was bijna 4 jaar terug in 2011, net ff gecheckt op partyflock.. best sick :$ maar daarom wel erg veel zin in !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TicketSwap goed in de gaten houden idd, goed kijken naar het vriendenaantal.
Dit wordt m'n 9e Hard Bass.. maar tot op heden boeit het me steeds minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Casp schreef:
Heel herkenbaar dat kippenvel wanneer je het gelredome binnenloopt!

Hopen dat ik nog een kaartje op TS kan krijgen.


Kzou Marktplaats proberen, daar is het niet zo moeilijk.. maar kan wel stukkie rijden zijn..


Ik heb er echt onwijs veel zin in, hardbass nummer 5.. het MOET gewoon vet worden voor mij, vorig jaar vond ik ook niet zo heel denderend. Dus kga gewoon knallen zaterdag ^^

Ook al 4 weken geen feest gehad nu.. laatste x dat dat voorkwam was bijna 4 jaar terug in 2011, net ff gecheckt op partyflock.. best sick :$ maar daarom wel erg veel zin in !


Ekte partyboii
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 12:43 
 
Hardtraxxer

:cool: of niejjj
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ook al 3 weken niet, afkick verschijnselen zijn gaande jatoch?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:02 
 
Hardtraxxer

Begint te wennen ^^

Hoop dat ik me auto nu wel dichtbij het Gelredome kan parkeren, met Qlimax nog wel ff moeten lopen.
Nu geen zin in met die kou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Ik ook al 3 weken niet, afkick verschijnselen zijn gaande jatoch?!

Thuis kun je ook gewoon gebruiken hoor :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Richardd schreef:
Ik ook al 3 weken niet, afkick verschijnselen zijn gaande jatoch?!

Thuis kun je ook gewoon gebruiken hoor :aww:

Ja dat doe ik ook regelmatig maar meestal zit ik dan alleen en dan kan ik niet tegen vrienden zeggen hoe hard ik ga. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Begint te wennen ^^

Hoop dat ik me auto nu wel dichtbij het Gelredome kan parkeren, met Qlimax nog wel ff moeten lopen.
Nu geen zin in met die kou!

Gewoon eerder gaan, dan staat die ook nog een beetje veilig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:46 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
Ja dat doe ik ook regelmatig maar meestal zit ik dan alleen en dan kan ik niet tegen vrienden zeggen hoe hard ik ga. :thumbdown:


Ruig verhaal :thumbup:
Ikzelf ga lekker nuchter ^^


JRDMK5 schreef:
Gewoon eerder gaan, dan staat die ook nog een beetje veilig..


Yes zal zo rond 22:00 uur aankomen :)
benieuwd wie er opent !
Hoop op een early setje van the beholder.. past ook wel bij b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was natuurlijk allemaal sarcastisch, ik ga ook nuchter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaan we nog meeten? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar is er meeting? Ik kom ook wel dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

In het Gelredome :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Waar is er meeting? Ik kom ook wel dan.

Vraag ff Richard z'n nummer. Ik app hem rond 02:00 en dan kom je naar ons toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik sta rechts voor dat front of house ding, tegen het hek aan. Spreek gewoon de langste persoon daar aan. Als ik er niet sta dan ben ik even maar de wc om een Italiaanse vlag uit te kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon rechtsvoor? Makkelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook wel een keer wat mensen van hier meeten. :o

robin92 schreef:
JRDMK5 schreef:
Gewoon eerder gaan, dan staat die ook nog een beetje veilig..


Yes zal zo rond 22:00 uur aankomen :)
benieuwd wie er opent !
Hoop op een early setje van the beholder.. past ook wel bij b2s.

Een openingsset van Dana zou helemaal heldig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 18:16 
 
Hardtraxxer

Zo ja echt wel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 22:13 
 
Hardtraxx Veteran



Voor de liefhebbers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje is gelukt :woot:

Voor degene die het nog proberen, https://chrome.google.com/webstore/detail/page-monitor/pemhgklkefakciniebenbfclihhmmfcd

Had m binnen een half uur :thumbup:
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten