Heel herkenbaar dat kippenvel wanneer je het gelredome binnenloopt!
Hopen dat ik nog een kaartje op TS kan krijgen.
Kzou Marktplaats proberen, daar is het niet zo moeilijk.. maar kan wel stukkie rijden zijn..wrote:Heel herkenbaar dat kippenvel wanneer je het gelredome binnenloopt!
Ekte partyboiiwrote:Kzou Marktplaats proberen, daar is het niet zo moeilijk.. maar kan wel stukkie rijden zijn..wrote:Heel herkenbaar dat kippenvel wanneer je het gelredome binnenloopt!
Ik heb er echt onwijs veel zin in, hardbass nummer 5.. het MOET gewoon vet worden voor mij, vorig jaar vond ik ook niet zo heel denderend. Dus kga gewoon knallen zaterdag![]()
Ook al 4 weken geen feest gehad nu.. laatste x dat dat voorkwam was bijna 4 jaar terug in 2011, net ff gecheckt op partyflock.. best sickmaar daarom wel erg veel zin in !
Thuis kun je ook gewoon gebruiken hoorwrote:Ik ook al 3 weken niet, afkick verschijnselen zijn gaande jatoch?!
Ja dat doe ik ook regelmatig maar meestal zit ik dan alleen en dan kan ik niet tegen vrienden zeggen hoe hard ik ga.wrote:Thuis kun je ook gewoon gebruiken hoorwrote:Ik ook al 3 weken niet, afkick verschijnselen zijn gaande jatoch?!
Gewoon eerder gaan, dan staat die ook nog een beetje veilig..wrote:Begint te wennen![]()
Hoop dat ik me auto nu wel dichtbij het Gelredome kan parkeren, met Qlimax nog wel ff moeten lopen.
Nu geen zin in met die kou!
Ruig verhaalwrote: Ja dat doe ik ook regelmatig maar meestal zit ik dan alleen en dan kan ik niet tegen vrienden zeggen hoe hard ik ga.
Yes zal zo rond 22:00 uur aankomenwrote: Gewoon eerder gaan, dan staat die ook nog een beetje veilig..
Vraag ff Richard z'n nummer. Ik app hem rond 02:00 en dan kom je naar ons toe!wrote:Waar is er meeting? Ik kom ook wel dan.
Een openingsset van Dana zou helemaal heldig zijn.wrote:Yes zal zo rond 22:00 uur aankomenwrote: Gewoon eerder gaan, dan staat die ook nog een beetje veilig..![]()
benieuwd wie er opent !
Hoop op een early setje van the beholder.. past ook wel bij b2s.