Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
chas1n schreef:
Hopelijk is het geluid bij de dekken beter dan vorig jaar, dan vertoef ik weer op die dingen, want daar was ideaal de ruimte.


Ben benieuwd wat ze daaraan gaan doen, de ruimte is goed en het uitzicht maar het geluid was nog slechter als op de dansvloer
Ga dan een paar decks lager staan direct onder de speakers die daar ook hangen. Ga je hoger ja dan wordt t wel snel minder. Of gebruik drugs dan ervaar je het geluid ook harder vaak :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Van alles aan te merken op Gelredome, maar toch is het altijd een magisch momentje als je dat stadion in komt lopen. :$

Ik zal dat moment dat ik voor het eerst het stadion in kwam nooit meer vergeten. :loving:
Wat was dat prachtig zeg, boven bij die stoeltjes binnen komen en recht voor je de stage en de mensenmassa zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar niet zo'n geslaagd feestje gehad, maar dat lag aan de groep waarmee ik was!

Dit jaar opnieuw met een beter groepje, begint toch wel te kriebelen nu ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 13:16 
 
Hardtraxxer

4e x Hardbass, Ziek veel zin in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 13:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar toch is het altijd een magisch momentje als je dat stadion in komt lopen. :$


Hetzelfde gevoel toen je als klein kind om 0:00 naar buiten ging met Oud & Nieuw. Kippenvel, adrenaline e.d. :love: Tenminste, dat was bij mij zo. Haha. Ondertussen mijn 4e Hardbass, komt nu wel erg dichtbij weer. Kan me nog herinneren dat ik zei ''ach joh, duurt nog 2 maand''. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie verwachten of hopen jullie dat er gaat openen? (22:00-23:00)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Wie verwachten of hopen jullie dat er gaat openen? (22:00-23:00)


Ik hoop een beetje op Acti of Geck-O, maar die had afgelopen jaar al.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 14:29 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb nog 1 VIP ticket, maar krijg hem niet verkocht. :( Enige tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ujjain2 schreef:
Ik heb nog 1 VIP ticket, maar krijg hem niet verkocht. :( Enige tips?

https://www.ticketswap.nl/34289/hard-bass-2015/1215/vip
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 15:37 
 
Hardtraxx Newbie

Basxt schreef:
ujjain2 schreef:
Ik heb nog 1 VIP ticket, maar krijg hem niet verkocht. :( Enige tips?

https://www.ticketswap.nl/34289/hard-bass-2015/1215/vip
Bedankt, was binnen 30 minuten verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bijzonder dat er nog zoveel vraag naar kaarten is, terwijl er vlak voor Qlimax juist relatief veel kaarten werden aangeboden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk trekt Qlimax mij echt totaal niet maar Hard Bass wel. Komt bij mij denk ik grotendeels door de line-up (en het concept van 4 teams vind ik ook tof). Je ziet ook dat Q-Dance wanhoopspogingen doet om marktleider te blijven (bijv. het veranderen van de manier waarop afgesloten werd op Qlimax vorig jaar). Het Power Hour van Defqon is hier ook een voorbeeld van. Q-Dance heeft zelf dus ook door dat ze aan de verliezende hand zijn en ik kan dat eigenlijk alleen maar toejuichen. Jarenlang was er hetzelfde concept bij Qlimax (never change a winning team) en nu komt er eindelijk eens de motivatie vanuit het bedrijf zelf om de festivalgangers wat interessanters voor te schotelen. Uiteraard puur speculatie dit maar ik denk dat dit zomaar eens de achterliggende gedachte kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Persoonlijk trekt Qlimax mij echt totaal niet maar Hard Bass wel. Komt bij mij denk ik grotendeels door de line-up (en het concept van 4 teams vind ik ook tof). Je ziet ook dat Q-Dance wanhoopspogingen doet om marktleider te blijven (bijv. het veranderen van de manier waarop afgesloten werd op Qlimax vorig jaar). Het Power Hour van Defqon is hier ook een voorbeeld van. Q-Dance heeft zelf dus ook door dat ze aan de verliezende hand zijn en ik kan dat eigenlijk alleen maar toejuichen. Jarenlang was er hetzelfde concept bij Qlimax (never change a winning team) en nu komt er eindelijk eens de motivatie vanuit het bedrijf zelf om de festivalgangers wat interessanters voor te schotelen. Uiteraard puur speculatie dit maar ik denk dat dit zomaar eens de achterliggende gedachte kan zijn.


Zoals Qapital, een podium in het midden was volgens mij nog niet gedaan bij een hardstyle feest.
Qlimax moet je niet willen veranderen, laat dat lekker lopen en anders stop er mee. Zullen ze toch niet doen omdat Qlimax altijd binnen 1/2 uur even 1.500.000 opbrengt voor hun.
Voor die 1,5 miljoen totaal vind ik wel dat ze makkelijk iets leukers kunnen voorschotelen, paar artiesten kost echt uiterlijk 50.000/100.000 en dan heb je het al over een overpriced line-up. Dan kunnen ze met het andere geld makkelijk een dik podium neerzetten en het concept verder uit gaan breiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Zoals Qapital, een podium in het midden was volgens mij nog niet gedaan bij een hardstyle feest.


Feestfabriek, Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Zoals Qapital, een podium in het midden was volgens mij nog niet gedaan bij een hardstyle feest.


Als je (Sensation) Black als hardstyle beschouwd gebeurde het daar al jaren, en Black is al enkele jaren geleden afgevoerd.

EDIT: Delta was me dus voor. Was aftermovie aan het kijken om te verifiëren en na de ene aftermovie klikte ik de andere aan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:41 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
bijzonder dat er nog zoveel vraag naar kaarten is, terwijl er vlak voor Qlimax juist relatief veel kaarten werden aangeboden


Ja, vorig jaar hardbass waren kaarten ook in overvloed zo last minute..
Dus ik dacht slim te doen en denk haal ze een paar dagen van te voren voor 40, 50 eu...
Na toch maar €75,00 betaald via marktplaats..
3200 kaarten gevraagd via ticketswap.. pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
hurricane schreef:
bijzonder dat er nog zoveel vraag naar kaarten is, terwijl er vlak voor Qlimax juist relatief veel kaarten werden aangeboden


Ja, vorig jaar hardbass waren kaarten ook in overvloed zo last minute..
Dus ik dacht slim te doen en denk haal ze een paar dagen van te voren voor 40, 50 eu...
Na toch maar €75,00 betaald via marktplaats..
3200 kaarten gevraagd via ticketswap.. pfff


Dat vraagaantal is wel echt bizar ja. Gewoon de juiste tooltjes gebruiken(page monitor bijv). Anders is het echt onbegonnen werk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
MDesiqn schreef:
Zoals Qapital, een podium in het midden was volgens mij nog niet gedaan bij een hardstyle feest.


Als je (Sensation) Black als hardstyle beschouwd gebeurde het daar al jaren, en Black is al enkele jaren geleden afgevoerd.

EDIT: Delta was me dus voor. Was aftermovie aan het kijken om te verifiëren en na de ene aftermovie klikte ik de andere aan. :D


Ja van Sensation Black was ik ook al op de hoogte dat het daar tot 2008 een podium in het midden was.
Alleen het is alsnog een van de weinige feesten en enigste feest van Q-Dance met een podium in het midden.
Zal me niks verbazen als ze een tent of outdoor stage maken op Defqon.1 met een podium in het midden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Ja van Sensation Black was ik ook al op de hoogte dat het daar tot 2008 een podium in het midden was.


Black 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
hurricane schreef:
bijzonder dat er nog zoveel vraag naar kaarten is, terwijl er vlak voor Qlimax juist relatief veel kaarten werden aangeboden

3200 kaarten gevraagd via ticketswap.. pfff


+ het populairder worden van raw?

Persoonlijk had ik graag heel gewild, maar heb er niet meer zo'n zin in om 75 euro voor een feest te moeten neerleggen. Voor de setjes hoef je het sowieso niet te doen, het is vrij voorspelbaar wat ze gaan draaien. Dan pak ik liever een kleiner feestje, waar de artiesten ook staan en waar de sfeer vaak ook nog beter is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Barbara Barend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 23:01 
 
Hardtraxxer

BarbaraBabs schreef:
[color=#FF00BF]Zouden jullie mijn foto willen liken op deze fb pagina ?


Nee.

J oey schreef:
Persoonlijk trekt Qlimax mij echt totaal niet maar Hard Bass wel.


Heeft beide zijn charmes maar mijn voorkeur gaat ook uit naar Hard Bass. Qlimax draait om de show, genieten van wat er om je heen gebeurt. Hard Bass is in mijn ogen een beetje de kick-start van een nieuw jaar. Een nieuwe live-act waar het hele jaar nog over door wordt gesproken en veel nieuwe tracks die je de rest van het jaar veel terug gaat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:42 
 
Hardtraxxer

Bij X-Qlusive Pavo stond podium ook in het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Rickzel schreef:
Van alles aan te merken op Gelredome, maar toch is het altijd een magisch momentje als je dat stadion in komt lopen. :$

Ik zal dat moment dat ik voor het eerst het stadion in kwam nooit meer vergeten. :loving:


Dit. Vorig jaar was mijn eerste Hard Bass en kwam binnen bij Gecko - AHA, meters kippevel :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ook vorig jaar mijn eerste Hard Bass en ik kwam volgens mij binnen tijdens It's What We Are. Vind ik sowieso al een vet nummer en dan met dat beeld van het Gelredome voor je. :loving: Wauw.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten