Ook mijn eerste keer
Maar aangezien dit dus de eerste keer geldredome is voor mij, weet ik ook niet wat de beste plek is voor het geluid. Vaak lopen we gewoon ergens naar toe en zien we het wel aan. Maar dit keer wil ik gewoon de beste ervaring hebben, dus goed geluid en een mooi uitzicht.
even wat rondgekeken ben ik uitgekomen om bij de FOH te gaan staan.

Aangegeven met de groene pijltjes.
Nu denk ik zal dat de middelste pijl de beste plek is, dus net vooraan de hekken van de FOH.. mocht je moe worden kan je ff leunen (?) en voor het beste uitzicht.
Of links of rechts, dan hang je net wat meer onder de line arrays. + minder loop afstand naar een bar.
Thoughts?