Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry hoor, maar kun je niet onthouden dat het om 11 uur begint en dat elk team 2 uur duurt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Sorry hoor, maar kun je niet onthouden dat het om 11 uur begint en dat elk team 2 uur duurt? :lol:


Sommige mensen willen ook gewoon een swag-tastische Hardbass achtergrond hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat maar ik las weer is niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begint toch wel te kriebelen, tijd geleden dat ik echt uitkeek naar een feest. Zeer benieuwd naar Bfrontliner :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Begint toch wel te kriebelen, tijd geleden dat ik echt uitkeek naar een feest. Zeer benieuwd naar Bfrontliner :D .


Wordt m'n eerste keer Hardbass, verwachtingen liggen hoog :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:02 
 

2e x Hard Bass, 3e x Gelredome.
Ik weet nog steeds niet wat ik van deze locatie moet vinden >.< Hard Bass 2013 was mijn eerste keer in het Gelredome en toen viel het geluid zo zwaar tegen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook mijn eerste keer :cool:

Maar aangezien dit dus de eerste keer geldredome is voor mij, weet ik ook niet wat de beste plek is voor het geluid. Vaak lopen we gewoon ergens naar toe en zien we het wel aan. Maar dit keer wil ik gewoon de beste ervaring hebben, dus goed geluid en een mooi uitzicht.

even wat rondgekeken ben ik uitgekomen om bij de FOH te gaan staan.
Afbeelding Aangegeven met de groene pijltjes.

Nu denk ik zal dat de middelste pijl de beste plek is, dus net vooraan de hekken van de FOH.. mocht je moe worden kan je ff leunen (?) en voor het beste uitzicht.

Of links of rechts, dan hang je net wat meer onder de line arrays. + minder loop afstand naar een bar.

Thoughts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:22 
 

vaak minder ruimte om goed los te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja het is daar belachelijk druk, maar goed dat is het eigenlijk overal wel tot 3 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

FOH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

word me 6e keer alweer, sta zelf al jaren (ook met qlimax) 1e bar linksvoor en dan ong 5-10 meter het publiek in geluid is naar mijn idee altijd prima daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Ja het is daar belachelijk druk, maar goed dat is het eigenlijk overal wel tot 3 uur.


Omdat er mensen naar huis gaan of? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Richardd schreef:
Ja het is daar belachelijk druk, maar goed dat is het eigenlijk overal wel tot 3 uur.


Omdat er mensen naar huis gaan of? :P


Eerder een plekje op de tribune zoeken omdat ze moe zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn 5e Hard Bass op een rij alweer. Best wel ellende altijd om perfect plekje te vinden in Gelredome. Dit jaar links of rechtsvoor maar eens proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En alle vervelende buitenlanders die daar dan waterpas liggen.

Hopelijk is het geluid bij de dekken beter dan vorig jaar, dan vertoef ik weer op die dingen, want daar was ideaal de ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet er ook nog achter komen waar je een goede plek vindt, geen flauw idee namelijk. Niet dat je elke keer jezelf tussen de mensenmassa door moet wringen om vervolgens na een half uur weer terug te komen met 3 lauwe pils. Suggesties? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Moet er ook nog achter komen waar je een goede plek vindt, geen flauw idee namelijk. Niet dat je elke keer jezelf tussen de mensenmassa door moet wringen om vervolgens na een half uur weer terug te komen met 3 lauwe pils. Suggesties? :beer:


Snap nooit die mensen die een half uur doen over bier halen..
Bij mij lukt het altijd om binnen 5/10 minuten terug te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
sonnebloem schreef:
Moet er ook nog achter komen waar je een goede plek vindt, geen flauw idee namelijk. Niet dat je elke keer jezelf tussen de mensenmassa door moet wringen om vervolgens na een half uur weer terug te komen met 3 lauwe pils. Suggesties? :beer:


Snap nooit die mensen die een half uur doen over bier halen..
Bij mij lukt het altijd om binnen 5/10 minuten terug te zijn.

Terug zijn is één, groep vinden is 2.

TiMOTHYb schreef:
FOH?

Front of house, waar alles geregeld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Moet er ook nog achter komen waar je een goede plek vindt, geen flauw idee namelijk. Niet dat je elke keer jezelf tussen de mensenmassa door moet wringen om vervolgens na een half uur weer terug te komen met 3 lauwe pils. Suggesties? :beer:


Wij staan meestal halverwege tot achteraan, nooit de hele avond op dezelfde plek, maar echt vooraan komen we bijna nooit (tenzij we er vroeg zijn en t nog rustig is). Ik zelf heb altijd het idee dat je de helft van de lichtshow mist als je helemaal vooraan staat. Maar er zullen vast redenen zijn waarom je wel vooraan zou willen staan.
Nooit last gehad van 'de buitenlanders' waar iedereen het hier altijd over heeft. Wel kan je drukte en lopende mensen verwachten in de spitsuren (van 12 tot een uur of 2), daarna altijd genoeg ruimte gehad. En anders loop je even 10 meter een willekeurige kant op om ruimte te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
MDesiqn schreef:
sonnebloem schreef:
Moet er ook nog achter komen waar je een goede plek vindt, geen flauw idee namelijk. Niet dat je elke keer jezelf tussen de mensenmassa door moet wringen om vervolgens na een half uur weer terug te komen met 3 lauwe pils. Suggesties? :beer:


Snap nooit die mensen die een half uur doen over bier halen..
Bij mij lukt het altijd om binnen 5/10 minuten terug te zijn.

Terug zijn is één, groep vinden is 2.

Ja oké, maar licht ook aan de groep denk ik, hoe lang je zelf bent en of je geluk hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:

Ja oké, maar licht ook aan de groep denk ik, hoe lang je zelf bent en of je geluk hebt.


Gewoon een herkenningspunt zoeken (speaker of lamp die boven je hangt). :P
Of gezichten herkennen van de mensen die je op de heen weg passeert. Ik ben meestal wel bewust van de mensen die om me heen staan dus dat gebruik ik ook vaak als herkenningspunt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
sonnebloem schreef:
Moet er ook nog achter komen waar je een goede plek vindt, geen flauw idee namelijk. Niet dat je elke keer jezelf tussen de mensenmassa door moet wringen om vervolgens na een half uur weer terug te komen met 3 lauwe pils. Suggesties? :beer:


Wij staan meestal halverwege tot achteraan, nooit de hele avond op dezelfde plek, maar echt vooraan komen we bijna nooit (tenzij we er vroeg zijn en t nog rustig is). Ik zelf heb altijd het idee dat je de helft van de lichtshow mist als je helemaal vooraan staat. Maar er zullen vast redenen zijn waarom je wel vooraan zou willen staan.
Nooit last gehad van 'de buitenlanders' waar iedereen het hier altijd over heeft. Wel kan je drukte en lopende mensen verwachten in de spitsuren (van 12 tot een uur of 2), daarna altijd genoeg ruimte gehad. En anders loop je even 10 meter een willekeurige kant op om ruimte te zoeken.


Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 00:12 
 
Hardtraxxer

Krijg ook enorm veel zin in Hard Bass! :) Vorig jaar was wel leuk

Mijn 7e editie alweer.. :yay:

Denk dat 2010 beste Hard Bass tot nu toe was. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van alles aan te merken op Gelredome, maar toch is het altijd een magisch momentje als je dat stadion in komt lopen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 00:38 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Hopelijk is het geluid bij de dekken beter dan vorig jaar, dan vertoef ik weer op die dingen, want daar was ideaal de ruimte.


Ben benieuwd wat ze daaraan gaan doen, de ruimte is goed en het uitzicht maar het geluid was nog slechter als op de dansvloer
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten