Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 00:38 

Hardtraxx Veteran

johnnie schreef:
Dat mag ook wel, vorig jaar was het iig drama

Vooral tijdens Team Blue (?? met Noisecontrollers).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 00:53 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Iemand die in de licht en geluid branche zit vertelde me vandaag dat B2S een ander bedrijf heeft gevraagd voor het geluid, waardoor het dus beter wordt. Ben benieuwd of het waar is, maar het zou wel mooi zijn. :)

Lijkt mij vrij onmogelijk. Aangezien Rentall het vaste geluidsbedrijf is voor het Gelredome. Er is ook geen ander geluidsbedrijf die weet hoe de akoestiek precies in het Gelredome zit op Rentall na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 02:22 

Hardtraxx Addict

Beetje offtopic dit, maar volgends mij is er geen topic voor.

Stel er is een stroomstoring tijdens hardbass in arnhem die een paar uur aanhoudt. Wat gebeurd er dan met het evenemement? Staat iedereen in het donker en kan je naar huis toe?

Ik las toevallig dat Hardbass in 2009 400K Watt gebruikte. Dan red je het feest niet met noodstroom denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 02:41 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:

Stel er is een stroomstoring tijdens hardbass in arnhem die een paar uur aanhoudt. Wat gebeurd er dan met het evenemement? Staat iedereen in het donker en kan je naar huis toe?

Ik las toevallig dat Hardbass in 2009 400K Watt gebruikte. Dan red je het feest niet met noodstroom denk ik.

Ik denk dat iedereen dan naar huis kan. Volgens mij heb ik wel eens in die Paylogic voorwaarden gelezen als je een ticket koopt dat de organisator er niet ervoor aansprakelijk is als er iets gebeurt wat buiten hun macht staat. Je krijgt dan ook niet je geld terug. Dit is in ieder geval met weersomstandigheden zo, ik weet niet hoe dat met een stroomstoring zit maar ik denk dat hetzelfde scenario geldt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:55 

Hardtraxx Newbie

MelvinFR schreef:
Basxt schreef:

Ik denk dat iedereen dan naar huis kan. Volgens mij heb ik wel eens in die Paylogic voorwaarden gelezen als je een ticket koopt dat de organisator en niet ervoor aansprakelijk is als er iets gebeurt wat buiten hun macht staat. Je krijgt dan ook niet je geld terug. Dit is in ieder geval met weersomstandigheden zo, ik weet niet hoe dat met een stroomstoring zit maar ik denk dat hetzelfde scenario geldt.

Dat zou wel een hele zure appel zijn :cry: Gelukkig heb ik iets dergelijks nog nooit op festivals/feesten mogen meemaken. Laten we hopen dat het ons 7 Feb. bespaart blijft!

OT: Ga er toch vanuit dat vandaag bekend wordt wie van 22:00 tot 23:00 draait. Toch ook wel benieuwd naar :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:38 

Hardtraxxer

Vanavond zie ik o.a. E-Force op een feestje in de buurt. Benieuwd of hij nog een aantal Freakz at Night platen laat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:05 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
de organisator er niet ervoor aansprakelijk is als er iets gebeurt wat buiten hun macht staat. .

Als de stroom uitvalt kan het gewoon de schuld van organisatie zijn. Behalve als de stroom in de omgeving uitvalt dan is het de gemeente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:24 

Hardtraxx Addict

Amusion schreef:
MelvinFR schreef:
Basxt schreef:

Ik denk dat iedereen dan naar huis kan. Volgens mij heb ik wel eens in die Paylogic voorwaarden gelezen als je een ticket koopt dat de organisator en niet ervoor aansprakelijk is als er iets gebeurt wat buiten hun macht staat. Je krijgt dan ook niet je geld terug. Dit is in ieder geval met weersomstandigheden zo, ik weet niet hoe dat met een stroomstoring zit maar ik denk dat hetzelfde scenario geldt.

Dat zou wel een hele zure appel zijn :cry: Gelukkig heb ik iets dergelijks nog nooit op festivals/feesten mogen meemaken. Laten we hopen dat het ons 7 Feb. bespaart blijft!

OT: Ga er toch vanuit dat vandaag bekend wordt wie van 22:00 tot 23:00 draait. Toch ook wel benieuwd naar :slow:

Volgende week woensdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:31 

Hardtraxxer

Draait 'ie achter een zwart scherm? En dan 3 dagen later wordt bekend wie het was? Bron?

Hoop trouwens dat het (de moeder van) Thyron is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:56 

Hardtraxx Veteran

Youri! schreef:
Draait 'ie achter een zwart scherm? En dan 3 dagen later wordt bekend wie het was? Bron?

Kan jij niet gewoon van deze site optieven? BVD :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:05 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
Youri! schreef:

Zou ik kunnen doen :clap:

Edit: optiefen*
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

Youri! schreef:
Lenny schreef:
Youri! schreef:

Zou ik kunnen doen :clap:

Edit: optiefen*

Doe maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:25 

Hardtraxx Addict

Van wat ik tot nu toe hoor van Freak at Night maak ik me geen zorgen dat het geluid het niet meer aan kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 20:31 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
de baron word boos

Nee ik hoef geen T achter de D te plakken schat!! DAAAAAAAG!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:47 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Van wat ik tot nu toe hoor van Freak at Night maak ik me geen zorgen dat het geluid het niet meer aan kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:51 

Donateur

Wianda schreef:
Jordi schreef:
de baron word boos

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 22:09 

Hardtraxx Veteran

Wianda schreef:
Jordi schreef:
de baron word boos

Lekker Wianda :lol: :lol: :lol: Ik doe op een feest ook altijd die vent na.

OPROTTEN MET DIE CAMERA!!! JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVÉ!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 14:45 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Basshunterzz schreef:
Iemand die in de licht en geluid branche zit vertelde me vandaag dat B2S een ander bedrijf heeft gevraagd voor het geluid, waardoor het dus beter wordt. Ben benieuwd of het waar is, maar het zou wel mooi zijn. :)

Lijkt mij vrij onmogelijk. Aangezien Rentall het vaste geluidsbedrijf is voor het Gelredome. Er is ook geen ander geluidsbedrijf die weet hoe de akoestiek precies in het Gelredome zit op Rentall na.

idd denk dat Rentall gewoon weer het geluid doet. Om het geluid te verfijnen in GelreDome ben je jaren bezig om steeds weer dingen te verbeteren. Maar we zullen zien, mss dat Purplegroup het gaat doen, b2s doet daar ook wel zaken mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 15:38 

Hardtraxx Veteran

Rent-All wordt volgens mij steeds minder gevraagd, waar ze voorheen het complete plaatje verzorgden (licht, geluid en rigging), zijn er nu meer bedrijven in betrokken geraakt.

De lasers waren altijd van Mirage zover ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 20:15 

Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
Iemand al een mooie timetable voor op m'n vergrendelscherm? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:45 

Hardtraxxer

http://i62.tinypic.com/10qfof6.jpg
Snel iets in elkaar geflanst misschien vind je het wel wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 22:26 

Hardtraxx Veteran

Shit, had er net ook een gemaakt, post 'm toch maar ff want er heeft wel tijd in gezeten.
Ik ga er niet heen, maar ik vind het wel leuk om af en toe zoiets te maken.

Links:

Iphone 6s:
http://i.imgur.com/NIzZE9D.png

1080*1920:
http://i.imgur.com/RctIy3o.png

640*960:
http://i.imgur.com/JDNF0zJ.png
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 22:52 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Shit, had er net ook een gemaakt, post 'm toch maar ff want er heeft wel tijd in gezeten.

De jouwe is beter ,ga hem zelf gebruiken ,hehe! :D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 00:02 

Hardtraxx Addict

Heb even de letters veranderd :D Die miste ik.
http://i.imgur.com/AineMSe.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 00:57 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:

Links:

Iphone 6s:
http://i.imgur.com/NIzZE9D.png

1080*1920:
http://i.imgur.com/RctIy3o.png

640*960:
http://i.imgur.com/JDNF0zJ.png

Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten