Wel is aan een mainstream DJ gevraagd; "Ja mainstream leent zich er niet voor om sneller door te mixen."wrote:15 tracks op een cd? Dan heb je dus in theorie 5 minuten en 20 seconden per track...een lengte die 80% van de tracks niet eens meer in zijn volledigheid heeft. Dan probeer je het echt niet meer hoor...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Misschien een aantal fulls die dan nog niet uit zijn en dus niet op de digitale versie te zien zijn? Misschien een fout van trackitdown? Het is nog geen achterkant van de CD of iets dergelijks.wrote:15 tracks op een cd? Dan heb je dus in theorie 5 minuten en 20 seconden per track...een lengte die 80% van de tracks niet eens meer in zijn volledigheid heeft. Dan probeer je het echt niet meer hoor...
Ik denk eigenlijk dat het 4 cd's van een uur zijn als je de andere tracklists ook ziet. Puur een gok hoor, zou zomaar kunnen zijn dat het wel cd's van 80 minuten zijn.wrote:15 tracks op een cd? Dan heb je dus in theorie 5 minuten en 20 seconden per track...een lengte die 80% van de tracks niet eens meer in zijn volledigheid heeft. Dan probeer je het echt niet meer hoor...
EDIT: Oh wacht, ik zie het al:
Hard Bass 2015 Continuous mix (Team Blue) (62:28)
Hard Bass 2015 Continuous mix (Team Green) (76:32)
Hard Bass 2015 Continuous mix (Team Yellow) (77:23)
Hard Bass 2015 Continuous mix (Team Red) (71:23)
Een CD van 62:28. Past 'ie in ieder geval wel in je auto!!
-
B
Zitten zeker leuke tracks bij, alleen die van Titan spreekt me niet echt aan...
Mee eens.wrote:Zitten zeker leuke tracks bij, alleen die van Titan spreekt me niet echt aan...
Ook benieuwd hoe My God in HQ gaat klinken
In dat geval is die cd van Brennan Heart wel heel traag gemixt jezus zegwrote:Ik denk eigenlijk dat het 4 cd's van een uur zijn als je de andere tracklists ook ziet. Puur een gok hoor, zou zomaar kunnen zijn dat het wel cd's van 80 minuten zijn.wrote:15 tracks op een cd? Dan heb je dus in theorie 5 minuten en 20 seconden per track...een lengte die 80% van de tracks niet eens meer in zijn volledigheid heeft. Dan probeer je het echt niet meer hoor...
EDIT: Oh wacht, ik zie het al:
Hard Bass 2015 Continuous mix (Team Blue) (62:28)
Hard Bass 2015 Continuous mix (Team Green) (76:32)
Hard Bass 2015 Continuous mix (Team Yellow) (77:23)
Hard Bass 2015 Continuous mix (Team Red) (71:23)
Krijg nu om de een of andere reden toch wel weer flink zin in Hard Bass. Nog anderhalve week. 
-
K
https://www.trackitdown.net/track/e-for ... 04562.htmlwrote:Mee eens.wrote:Zitten zeker leuke tracks bij, alleen die van Titan spreekt me niet echt aan...
-
BHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
OHHH boem boem MYY boem boem Ksssss ksss GODD BOEM BOEMwrote:https://www.trackitdown.net/track/e-for ... 04562.htmlwrote:Mee eens.wrote:Zitten zeker leuke tracks bij, alleen die van Titan spreekt me niet echt aan...
Top plaat
Ik dank u! De screeches in de 1e en 3e climax zijn wel vet. Voor de rest niet echt een bijzondere plaat.wrote:https://www.trackitdown.net/track/e-for ... 04562.htmlwrote:Mee eens.wrote:Zitten zeker leuke tracks bij, alleen die van Titan spreekt me niet echt aan...
Aldus Sub Sonik op fbIt's done!
Brennan Heart - Outta My Way (Sub Sonik Remix)
Premiere: #HardBass 2015
#werhardstyle
Dat wordt dus al aardig raw vanaf team 2. Ook als je naar die CD van Green kijkt...wrote:Aldus Sub Sonik op fbIt's done!
Brennan Heart - Outta My Way (Sub Sonik Remix)
Premiere: #HardBass 2015
#werhardstyle
Mij hoor je niet klagen.
Freakz At Night revealed that the act consists of 2 DJ's and 1 Voice. #HB15
OUTTA MY WAY!! boem miauw pets miauw
-
K
Natuurlijk nog weinig uit op te maken maar tot nu toe helaas nog niet interessant
-
SHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2013
- last seen Jul 2019
Hallo Mensjes,
Zouden jullie mij kunnen helpen om mij naar Hardbass te krijgen?
Ik zit in een stemronde van Party-vervoer.
De foto die het meeste geliked & Gedeeld is wint.
Zouden jullie zo lief willen zijn op de link te klikken en te liken en/of Delen ?
Als ik win doen we een biertje!
Alvast hartelijk bedankt.
Groetjes,
Jelle Smits
https://www.facebook.com/partyvervoer/p ... =1&theater
Zouden jullie mij kunnen helpen om mij naar Hardbass te krijgen?
Ik zit in een stemronde van Party-vervoer.
De foto die het meeste geliked & Gedeeld is wint.
Zouden jullie zo lief willen zijn op de link te klikken en te liken en/of Delen ?
Als ik win doen we een biertje!
Alvast hartelijk bedankt.
Groetjes,
Jelle Smits
https://www.facebook.com/partyvervoer/p ... =1&theater
Geliked. Delen gaat niet gebeuren, sorry 
-
SHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2013
- last seen Jul 2019
Haha snap dat wel. Hartelijk dank!wrote:Geliked. Delen gaat niet gebeuren, sorry
wrote:Geliked. Delen gaat niet gebeuren, sorry
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Iemand die in de licht en geluid branche zit vertelde me vandaag dat B2S een ander bedrijf heeft gevraagd voor het geluid, waardoor het dus beter wordt. Ben benieuwd of het waar is, maar het zou wel mooi zijn. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ik stem voor. In hoeverre is dit echt betrouwbare informatie?wrote:Iemand die in de licht en geluid branche zit vertelde me vandaag dat B2S een ander bedrijf heeft gevraagd voor het geluid, waardoor het dus beter wordt. Ben benieuwd of het waar is, maar het zou wel mooi zijn.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Redelijk betrouwbaar denk ik. Maar ik roep maar niet te veel :pwrote:Ik stem voor. In hoeverre is dit echt betrouwbare informatie?wrote:Iemand die in de licht en geluid branche zit vertelde me vandaag dat B2S een ander bedrijf heeft gevraagd voor het geluid, waardoor het dus beter wordt. Ben benieuwd of het waar is, maar het zou wel mooi zijn.
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Dat mag ook wel, vorig jaar was het iig drama