Als dat zo is heeft ie in ieder geval wel nog wat aan dat jatten gehadwrote:Inderdaad beetje stijltje van B-Front maar zou de Hard Bass OST zo random gelekt worden door B-Front of Frontliner en terecht komen bij zo'n random raw hardstyle kanaal? Lijkt me niet, ik gok op Thyron.wrote:Lijkt mij overduidelijk B-Front, dat hoor je sowieso al in de break
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Kan je dit jaar trouwens Hardbass ook meemaken vanaf livestream?
Geen bericht over gelezen, wie weet bij de 'all you need to know' paar dagen van tevoren. Weet ook niet meer precies wanneer ze dat vorig jaar bekend maakten. En ook niet hoe succesvol dat was.wrote:Kan je dit jaar trouwens Hardbass ook meemaken vanaf livestream?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 9 hours ago
Volgens mij was het vrij succesvol. Ik ben namelijk van plan om lekker krat pils in te slaan en met vrienden op de bank kijken.wrote:Geen bericht over gelezen, wie weet bij de 'all you need to know' paar dagen van tevoren. Weet ook niet meer precies wanneer ze dat vorig jaar bekend maakten. En ook niet hoe succesvol dat was.wrote:Kan je dit jaar trouwens Hardbass ook meemaken vanaf livestream?
Ik zou even naar je zwaaien! Je kunt me herkennen aan m'n paarse haar, m'n neusring en m'n Italiaanse vlag. 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 9 hours ago
Kijk als je zei ik heb een opscheer zwarte v hals aan, zou ik je eerder herkennen. Want van die koeien met neusringen vervelend vdk gaande irritante pauper volk van een italianen zijn er heel veel van.
Haha gevoelig onderwerp aangesneden?wrote:Kijk als je zei ik heb een opscheer zwarte v hals aan, zou ik je eerder herkennen. Want van die koeien met neusringen vervelend vdk gaande irritante pauper volk van een italianen zijn er heel veel van.
Ben 't weinig eens met je maar nu heb je 't toch voor elkaar gekregen. Het is over het algemeen echt tyfus vervelend volk. En niet alleen op feesten trouwens.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 9 hours ago
Zijn we het iig ergens over eens. Ja ik heb echt niks met Italianen, zeker niet op feestenwrote:Ben 't weinig eens met je maar nu heb je 't toch voor elkaar gekregen. Het is over het algemeen echt tyfus vervelend volk. En niet alleen op feesten trouwens.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 9 hours ago
Valt mee hahaha.wrote:Haha gevoelig onderwerp aangesneden?wrote:Kijk als je zei ik heb een opscheer zwarte v hals aan, zou ik je eerder herkennen. Want van die koeien met neusringen vervelend vdk gaande irritante pauper volk van een italianen zijn er heel veel van.
Mooi momentje dit
Ik stoor me er nooit zo aan moet ik zeggen.
Ik stoor me er nooit zo aan moet ik zeggen.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 9 hours ago
Eerst vond ik het wel meevallen toen ook geen last van gehad. Maar nu 2x meegemaakt dat je lekker los wil gaan en een duw krijgt van een italiaan dat je tegen hem aanspringt en dat een paar keer. En ook keer bijna op iemand zijn tas gaan staan toen ik door de zaal liep en dat kon hij ook niet waarderen. Er zijn natuurlijk nog die beetje normaal kunnen doen, maar het zijn er weinig
Ja.wrote:Kan je dit jaar trouwens Hardbass ook meemaken vanaf livestream?
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Voor mensen die geen geld of geen vrienden hebben.wrote:Ja.wrote:Kan je dit jaar trouwens Hardbass ook meemaken vanaf livestream?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 9 hours ago
Dan zijn dat er heel veelwrote:Voor mensen die geen geld of geen vrienden hebben.wrote:Ja.wrote:Kan je dit jaar trouwens Hardbass ook meemaken vanaf livestream?
-
KHardtraxxer
Dat maakt het niet minder triest
Ga precies hetzelfde doen als Pipa, lekker op de bank met wat vrienden. De rest van de groep gaat wel maar heb er zowaar nog zin in ook om te kijken thuis 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 9 hours ago
Wat is er triest aan dan?wrote:Dat maakt het niet minder triest
-
KHardtraxxer
Geen geld/geen vrienden hebbenwrote:Wat is er triest aan dan?wrote:Dat maakt het niet minder triest
Ik ga ook niet naar Hard Bass maar ga wellicht wel de livestream volgen, ben ik nu ook triest?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 9 hours ago
Dat is indd geen fijne situatie, ik dacht dat je bedoelde dat je diep triest vindt als mensen ipv gaan op de bank kijken met een groep.wrote:Geen geld/geen vrienden hebbenwrote:Wat is er triest aan dan?wrote:Dat maakt het niet minder triest
Dit is een hardstyle topic. Gelieve u naar het dichtstbijzijnde hardcore topic te verplaatsen.wrote:Dat maakt het niet minder triest
-
KHardtraxxer
wellichtwrote:Ik ga ook niet naar Hard Bass maar ga wellicht wel de livestream volgen, ben ik nu ook triest?
Cool man, goed om te weten.wrote:wellichtwrote:Ik ga ook niet naar Hard Bass maar ga wellicht wel de livestream volgen, ben ik nu ook triest?
-
KHardtraxxer
ooh ja wat verveling al dan niet met je doet hea timwrote:Dit is een hardstyle topic. Gelieve u naar het dichtstbijzijnde hardcore topic te verplaatsen.wrote:Dat maakt het niet minder triest