Ow nee ja eens. Dat staat ook nergens.wrote:Is niet specifiek op jou, beetje ongelukkige quote misschien sorry
Wordt op meerdere plekken op internet meteen gezegd dat t sowieso die onbekende uit Freakz at Night moet zijn
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Laat het alsjeblieft een artiest, zodat alle ophef niet voor een MC is geweest..wrote:Man wat zou ik het vet vinden als High Voltage hier bij zou zitten![]()
Dit stond 2 jan ook op zijn facebook
Maar ja dat kan natuurlijk van alles zijn, we kunnen lekker blijven gissenLots of stuff coming up, with announcements 'n shit, so definitely prepare youselves for something new. Don't know when exactly but fuck that, I've said it..so yeah!
Over de "anthems":D
Vandaag zeer waarschijnlijk de OST van Freakz At Night online.
Bass Modulators heeft er ook 1 ! (interview)
" First of all we produced one of the 4 HardBass Anthems for this year that will be released soon"
Die van Frequencerz kennen we ondertussen al.
Allemaal live acts zo te zien , dus B-Frontliner incoming.
Bass Modulators heeft er ook 1 ! (interview)
" First of all we produced one of the 4 HardBass Anthems for this year that will be released soon"
Die van Frequencerz kennen we ondertussen al.
Allemaal live acts zo te zien , dus B-Frontliner incoming.
Ben benieuwdwrote:Over de "anthems":D
-
B
View on YouTube
Team blue OST van Bass Modulators
Erg gaaf Imo
Edit: waarom werkt de link niet? Heb geen https of iets dergelijks?
edit2: bedankt vrienden
Team blue OST van Bass Modulators
Erg gaaf Imo
Edit: waarom werkt de link niet? Heb geen https of iets dergelijks?
edit2: bedankt vrienden
Last edited by bloemkool on , edited 4 times in total.
Omdat ze zo geheimzinnig deden en hun sound snel onthuld zou worden verwachtte ik toch Freakz At Nightwrote:Weinig Freakz at Night dus
Zal er nog wel aankomen dan !
Klinkt goed!
Had dit niet zo hard verwacht van Bass Modulators eerlijk gezegd 
@Bloemkool "&feature=youtu.be" weghalen misschien?
@Bloemkool "&feature=youtu.be" weghalen misschien?
Logisch nadenken scheelt een hoop.wrote:Omdat ze zo geheimzinnig deden en hun sound snel onthuld zou worden verwachtte ik toch Freakz At Nightwrote:Weinig Freakz at Night dus
Het is marketingtechnisch super stom om nu al een Freakz at Night soundtrack te brengen, en daarna nog te komen met die van Bass Modulators & B-Frontliner(?), welke beiden vooraf minder gewild zijn door de meesten.
De volgende zal denk ik wel B-Frontliner zijn, gevolgd door Freakz at Night.
Door Partyflock zeggen ze dat dit best de B-Frontliner OST kan zijn:wrote:Logisch nadenken scheelt een hoop.wrote:Omdat ze zo geheimzinnig deden en hun sound snel onthuld zou worden verwachtte ik toch Freakz At Nightwrote:Weinig Freakz at Night dus
Het is marketingtechnisch super stom om nu al een Freakz at Night soundtrack te brengen, en daarna nog te komen met die van Bass Modulators & B-Frontliner(?), welke beiden vooraf minder gewild zijn door de meesten.
De volgende zal denk ik wel B-Frontliner zijn, gevolgd door Freakz at Night.
View on YouTube
Lijkt mij overduidelijk B-Front, dat hoor je sowieso al in de break 
Waar komt deze preview vandaan dan?
Inderdaad beetje stijltje van B-Front maar zou de Hard Bass OST zo random gelekt worden door B-Front of Frontliner en terecht komen bij zo'n random raw hardstyle kanaal? Lijkt me niet, ik gok op Thyron.wrote:Lijkt mij overduidelijk B-Front, dat hoor je sowieso al in de break
Dat die hem heeft gelekt? Zou wel kunnen idd.wrote: Inderdaad beetje stijltje van B-Front maar zou de Hard Bass OST zo random gelekt worden door B-Front of Frontliner en terecht komen bij zo'n random raw hardstyle kanaal? Lijkt me niet, ik gok op Thyron.
wrote:Ja dat is echt exact wat ik bedoelde!!
Heeft allemaal te maken met het thema. Hard Bass is watching you, nergens zijn je gegevens veilig.
wrote:Heeft allemaal te maken met het thema. Hard Bass is watching you, nergens zijn je gegevens veilig.
Iemand al een mooie timetable voor op m'n vergrendelscherm? 
Hoe willen ze dat doen als de TT nog niet bekend iswrote:Iemand al een mooie timetable voor op m'n vergrendelscherm?
Ik denk dat Team Red gaat beginnen.wrote:Iemand al een mooie timetable voor op m'n vergrendelscherm?
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Denk toch niet dat B-Frontliner of B-Front is. Ben wat beters gewend van B-Front als ik eerlijk ben
Vond het vorig jaar wel een leuk feest (behalve Psyko Punkz dan). Ben benieuwd naar dit jaar. Van vrijdag tot maandag een huisje gehuurd in een bungalowpark vlakbij dus dat gaat nog wat worden.
Je geeft zelf het antwoord alwrote:Hoe willen ze dat doen als de TT nog niet bekend is(al is die welk makkelijk in te vullen, elke setjes 1,5 uur en half uur live act maar toch)
Als het zo makkelijk is ken hij het ook uit zijn hoofd doenwrote:Je geeft zelf het antwoord alwrote:Hoe willen ze dat doen als de TT nog niet bekend is(al is die welk makkelijk in te vullen, elke setjes 1,5 uur en half uur live act maar toch)
Ook die staat al juiste volgorde, eerst Blue, dan Green, dan Yellow en als laatste Red. Nou ieder team twee uur waarvan een halfuur de liveact, dus kan je zo de timetable samenstellen. Denk dat ie meer bedoelde of iemand er al een jpg of iets van heeft gemaakt om als screensaver te gebruiken
.