Ik snap je, Max.wrote: ooh ja wat verveling al dan niet met je doet hea tim
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik zou het zelf ook nooit doen, maar als mensen dat leuk vinden is dat prima toch? Ieder z'n ding.
Gelijk dat denigrerend doen...
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
was maar een grapje heur, gelijk dat droevig doenwrote:Ik zou het zelf ook nooit doen, maar als mensen dat leuk vinden is dat prima toch? Ieder z'n ding.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Ik merk het, bij deze mijn excuses.wrote:Ja ik heb het er moeilijk mee.
Had na je post b2s getweet met de vraag.wrote:Kan je dit jaar trouwens Hardbass ook meemaken vanaf livestream?

-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Bedankt!wrote:Had na je post b2s getweet met de vraag.wrote:Kan je dit jaar trouwens Hardbass ook meemaken vanaf livestream?
Haha ook ik kreeg antwoord op mijn tweet: Uiteraard! was het antwoord
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Supervet! Alleen ik kan nergens meer die volledige livestream van vorig jaar vinden:( 
Check PBwrote:Supervet! Alleen ik kan nergens meer die volledige livestream van vorig jaar vinden:(
PB?wrote:Check PBwrote:Supervet! Alleen ik kan nergens meer die volledige livestream van vorig jaar vinden:(
PB is persoonlijk bericht.
@hotymoty, terugkijkend in mijn verstuurde berichten zie ik dat ik dit toen speciaal voor jou geüpload had en je het toen gedownload hebt (veronderstel ik). Nu, 5 en een half maand later, vraag je het opnieuw.
@hotymoty, terugkijkend in mijn verstuurde berichten zie ik dat ik dit toen speciaal voor jou geüpload had en je het toen gedownload hebt (veronderstel ik). Nu, 5 en een half maand later, vraag je het opnieuw.
heb de live stream van 2013 ook nog ergens staan volgens mij
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
haha ja kan kloppen, ik zie het nu ook pas. Ik dacht dat ik hem via een torrentje vandaan had gehaald half jaar geleden maar had hem van jou geloof ikwrote:PB is persoonlijk bericht.
Zou je mij die ook kunnen sturen?wrote:Check PBwrote:Supervet! Alleen ik kan nergens meer die volledige livestream van vorig jaar vinden:(
''Deetox: Busy in the studio with E-Force #Deetox #EForce #NewMusic''
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
View on Facebookwrote:''Deetox: Busy in the studio with E-Force #Deetox #EForce #NewMusic''
Die jawrote:View on Facebookwrote:''Deetox: Busy in the studio with E-Force #Deetox #EForce #NewMusic''
klinkt dik, dat zeker! Hoop niet dat het allemaal screeches worden, maar ook een keer iets wat totaal onverwachts is.wrote:View on Facebookwrote:''Deetox: Busy in the studio with E-Force #Deetox #EForce #NewMusic''
Die opbouw is echt Street Movement 2.0
.
View on YouTube
Video die Freakz at Night net geplaatst heeft. Sountrack van Team Red komt dus op 26 januari.
Video die Freakz at Night net geplaatst heeft. Sountrack van Team Red komt dus op 26 januari.
Maandag dus de Freakz at Night OST. Ben benieuwd!